30 december 2018

Familiebedrijf Salubris meest populair op Facebook Schoonmaakjournaal België

Schoonmaakjournaal.be heeft ook een eigen pagina op Facebook. Regelmatig posten we daar bijzondere berichten. Deze vijf waren het meest populair in 2018.

1. Uit onze serie Familiebedrijven: Salubris  

2. De eigen-wijze aanpak om arbeidskrapte op te vangen door Assist at Home:

3. Terugblik op het eerste Care Cleanroom Congres in woord en beeld:

4. De #schoonmaaktopper van juni:

5. De derde #schoonmaaktopper ter gelegenheid van #alpheios60 en de eerste in België

https://schoonmaakjournaal.nl/belgie-2/3e-schoonmaaktopper-gekozen-liliane-vanherf-van-jessa-ziekenhuis/

Deel dit artikel

Ook interessant:

30 december 2018

Impressie Vakbeurs Facilitair meest bekeken film op YouTube in 2018

Met 65 filmproducties gaat 2018 als koploper de geschiedenisboeken van Schoonmaakjournaal in. Veruit het leeuwendeel is het werk van Henk Snaterse. Dit zijn de 5 meest bekeken filmproducties op...

11 januari 2022

Acht socialmedia-trends voor de schoonmaakbranche

Korte filmpjes op TikTok, adverteren op Facebook of toch maar video’s maken op Youtube? De mogelijkheden op het gebied van online marketing via sociale media vliegen je om de...

18 maart 2019

19 maart: jubileumcongres ADG No guts no glory

Voor de 10e keer organiseert ADG Dienstengroep haar congres Wat komt erop ons af? in het Spant in Bussum. Met dagvoorzitter Diana Matroos en sprekers als Jeroen IJsselbloem, Jaya...

05 november 2019

Review Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie: de kracht van kwetsbare content

“Door de materiaalkeuze, besparing op logistiek en land van herkomst, kunnen we zomaar op 1 miljoen plastic afvalzakken een besparing van CO2 realiseren die gelijk staat aan 75 Ford...

25 november 2019

#nieuwsnotendop Uitbreiding Key-Quality, nieuwe identiteit hectas, overname door Gom en nieuw partnership Facility Trade Group

Anouk Rehaen wordt directeur Key-Quality  Onderzoeks-, consultancy- en kwaliteitscontrolebureau in facility management Key-Quality zet volgende stap in haar ontwikkeling. Per 1 maart start Anouk Rehaen als directeur bedrijfsvoering. Anouk...

28 mei 2019

#nieuwsnotendop Base Packaging, FNV, Fusernet, SieV en Sodexo

Sodexo gaat op weg naar wegwerpplasticvrije restaurants In de Week van Circulariteit pakt de redactie het facilitaire bredere bericht van Sodexo graag mee, want de dienstverlener in Quality of...

02 januari 2020

#nieuwsnotendop EW wint aanbesteding, factsheet WAM, 1e Whiz stofzuigcobot op Horecava en miljoenen voor taalscholing  

Nationale Theater kiest voor multiservice aanpak EW Facility Services Ruim 680 voorstellingen per jaar, wekelijks meer dan 4200 bezoekers en medewerkers over de vloerm en 7 locaties in Den...

30 december 2018

Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit...

16 april 2019

Specialist Nico Bennik (MTS Euro Products): “Poetslappen zijn substantieel onderdeel van onze business”

MTS Euro Products, we kennen het bedrijf als kennispartner en leverancier van (toilet)hygiëneproducten, maar misschien minder of niet van poetspapier en poetslappen. Een gemiste kans, want het 25-koppige team...

01 januari 2019

Gamechanger Schoonmaakjournaal stapt over op nieuwe soort journalistiek

“Niemand zit te wachten om een persbericht over een samenwerking, gunning, nieuw product of ISO-certificering drie keer of nog vaker per nieuwsbrief te ontvangen of op weer een andere...