10 januari 2020

Horecava 2020 introduceert Facility & Hospitality segment: next level in gastvrijheid

Aanstaande maandag openen de deuren van RAI Amsterdam voor de 64e editie van Horecava. Deze editie staat vooral in het teken van voedselverspilling, veggie & vegan en Brasserie 2050, maar ook van 250 primeurs en Facility & Hospitality. Burgman, HygeniQ, i-team Global en Tork zijn onder meer vertegenwoordigd op de grootste, innovatieve en inspirerende vakbeurs in Nederland voor de wereld van buitenshuis eten, drinken en slapen. Dit alles is te zien en ervaren op de beurs van maandag 13 tot en met donderdag 16 januari in RAI Amsterdam.

95% van ons gedrag is onbewust, bij het nieuwe segment Facility & Hospitality leert de bezoeker in een interactieve kennissessie met experts over welke omgevingsfactoren de beleving van de gast nog beter kunnen maken, zoals voedselveiligheid, geurbeleving, schoonmaak en neuromarketing.

Nieuw: Facility & Hospitality segment – next level in gastvrijheid

Big Data is ook in de facilitaire branche onmisbaar. Stephan Simons, expert in data en performance solutions geeft een frisse blik en inzichten. Daarnaast bieden verschillende partners informatie over wet- en regelgeving omtrent HACCP en wat er nodig is om een legionellabesmetting te voorkomen.

250 primeurs
Meer dan 250 nieuwe producten en diensten zijn te proeven, te ruiken en te ervaren op de Horecava. Het TrendLAB toont vele spraakmakende innovatieve activiteiten waaronder het persoonlijke DNA-diner en er is een Start-upLAB met meer dan 70 startende ondernemers. De nominaties van de Horecava Innovation Award worden tentoongesteld, waaronder het koffiekopje van koffiedrap, de drinkfles van suikerriet en de tool met personeel vervangende bestelmethodes. Vele standhouders presenteren nieuwe producten en diensten, zo komt Vanreusel met de nieuwe Loempidel en lanceert Topking Fingerfood de nieuwe Veggie Rolls op de beurs.

Meer informatie is te vinden op www.horecava.nl of volg Horecava op Instagram, Twitter, Facebook, LinkedIn en Youtube.

Lees- en stemtip:

 

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 februari 2023

“Koester de overeenkomsten en omarm de verschillen”

De schoonmaakbranche is een mensensector bij uitstek. Maar hoe zorg je ervoor dat medewerkers kunnen floreren en gezond hun pensioen halen? Als iemand dat weet, dan is het Marjolein...

02 augustus 2023

De finalisten van de European Cleaning & Hygiene Awards 2023

De jury van de European Cleaning & Hygiene Awards hebben de finalisten voor de verkiezing van 2023 bekendgemaakt. Het zijn er 49 in 10 verschillende categorien. Wie de winnaars...

10 juli 2025

Jasper Schramade nieuw bestuurslied Code Verantwoordelijk Marktgedrag

Per september 2025 treedt Jasper Schramade toe tot het bestuur van de Code Verantwoordelijk Marktgedrag. Hij neemt dan het stokje over van Jan de Kramer (AWVN). De afgelopen driekwart...

15 januari 2023

#Favorites Gulle Gift

Wat zal de schoonmaker met deze kaart en gulle gift verrast zijn! We lazen dit mooie bericht van Wido Haver, business development manager Asito, op LinkedIn: “Beste reiziger met...

18 oktober 2019

Film: preview op 1e presentatie i-matt op Schoonmaak Vakdagen

Hij wordt gezien als de meest innovatieve schoon- en droogloopmat: de i-matt. Op de Schoonmaak Vakdagen – op dinsdag 12 en woensdag 13 november – presenteert i-team Global de...

23 juli 2019

Regie over je eigen gezondheid: het verhaal van Asito’s schoonmaakkracht Diane

Overal waar mensen werken, komt arbeidsongeschiktheid voor. Het kan de beste krachten overkomen. Arbeidsongeschiktheid overkwam ook schoonmaakkracht Diane Hoebe McMeekin. Vlak na haar vakantie was Diane een paar maanden niet...

15 januari 2019

Nederrijn Schoonmaak, Gom, Toekomst Schoonmaakbedrijven en UVA/HvA finalisten Best Practice Award

Wie wint de Best Practice Award? U hebt tot 17 januari, dus nog twee dagen, de kans om uw stem uit te brengen op een van de vier finalisten:...

16 april 2020

Leonore Nieuwmeijer over kracht MobiliteitsCentrum Asito: “Schoonmakers snel, goed voorbereid en veilig aan de slag”

Het zijn bijzondere tijden in de schoonmaaksector: sluitingen van heel veel panden en onderwijsinstellingen enerzijds, toename van de druk op de zorgsector anderzijds. “Bij ons werken 8000 schoonmaakkrachten, waarvan...

14 februari 2020

Schoonmaakjournaal contentkalender met events en thema’s

Customer Journey, Werkgeluk, Marktbalans, Toekomst schoonmaak, Arbeidsmarkt, Ziekteverzuim, New vision of cleaning en natuurlijk de vertrouwde themaseries Familiebedrijven en Zomergasten met ditmaal het podium voor start-ups. 2020 gaat veel...

24 juli 2019

Blog: Impact op 10 miljoen mensen

Impact. Na duurzaamheid en MVO lijkt dit een nieuw modewoord. Ieder zichzelf respecterend bedrijf zegt tegenwoordig iets met impact te doen. Maar wat dat ‘iets’ is, blijft in de...