8 november 2019

Vlog 9 Voorstander Schoonmaak Vakdagen Wecoline: “Gek van water”

Een heldere, duurzame boodschap die verder gaat dan de plastic soep, ook de Allure-lijn én een primeur op de Schoonmaak Vakdagen. En Marco Vegers, key accountmanager van Wecoline, doet een “ferme uitspraak”, een met toekomst, uitdaging.

 

In deze vlog van de serie Op weg naar de Schoonmaak Vakdagen is Ruben Lijzenga van Clean Totaal in gesprek met Marco. Een veelzeggende vooruitblik van slechts enkele minuten.

 

https://youtu.be/0B5JbWrH6Lw

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 oktober 2019

50-jarige exposant op Schoonmaak Vakdagen Numatic trakteert op toekomst

Een nationale schoonmaakbeurs met meer dan 50 exposanten, met grootse noviteiten, innovaties en lanceringen, dat is bijzonder. Tussen hen bevindt zich een 50-jarige: Numatic. Ook bijzonder. En ja, wie...

18 september 2019

Cleanfix presenteert Cleanfix Service Plan op Schoonmaak Vakdagen

Cleanfix Benelux kent u van de Swiss Made Quality reinigingsmachines: kwaliteitsmachines die al 43 jaar in het specialistische vak van schoonmaken worden ingezet. Voor vele doeleinden, op vele locaties...

06 december 2021

‘Elk wasje kost ’n tasje’

Duurzame zeepmaker Seepje start 6 december met de campagne “Elk wasje kost ’n tasje” om consumenten duidelijk te maken hoe milieuvervuilend wassen met een regulier synthetisch wasmiddel is. Deze...

13 december 2021

Blog: Hoe groen is groen?

‘Hoe groen is groen?’ is een statement dat ik de laatste tijd vaak voorbij zie komen in blogs, artikelen en op social media. Laat ik als eerste aangeven dat...

04 oktober 2023

Go Cleaning: “De Vakdagen geven ons perfect gelegenheid om iedereen te ontmoeten”

In november vinden de Schoonmaakvakdagen weer plaats. Exposanten en sponsoren vertellen in een serie over hun deelname aan deze vakbeurs in de afgelopen jaren. Vandaag vertelt Gunther Bolleurs van...

01 augustus 2023

Blog: Duurzaam?!

Duurzaam? Wat is duurzaam? Hoe bepaal je wat duurzaam is? Is het investeren in medewerkers hun welzijn ook duurzaam of is alleen duurzaam geproduceerde middelen en materialen duurzaam? Wat...

07 november 2022

“Je moe(d) lef tonen naar wat jij belangrijk vindt”

Sinds september 2022 is Innovi supporter van FM Next Gen. Commercieel directeur Judith Holtkamp vertelt waarom de specialist in duurzame reinigingsoplossingen ervoor kiest om het jongerenplatform in de schoonmaakbranche...

02 maart 2023

CWS Nederland behaalt hoogste niveau CO2-prestatieladder

CWS Nederland heeft als eerste organisatie op het gebied van sanitaire hygiëne en bedrijfskleding niveau 5 van de CO2-prestatieladder behaald. De CO2-prestatieladder is een duurzaamheidsinstrument dat bedrijven en overheden...

06 mei 2019

#nieuwsnotendop met Gom, Carel Lurvink, Hago, VSR en Wecovi

Ahold Delhaize zet met Gom stap naar geïntegreerd facilitair beleid Per 1 januari is Gom de nieuwe schoonmaakpartner voor distributiecentra en hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Nederland. Het contract...

09 november 2019

Schoonmaak Vakdagen demoplein Robotisering met fysieke en intelligente krachtpatsers

Ontmoeten én ontdekken: de beursorganisatie van Prosu Media Producties daagt je uit voor een bezoek aan de Schoonmaak Vakdagen en zet onder meer in met het Robotplein. Daar tonen...