1 augustus 2023

Tweeluik: Impressies Nocore-Klanten-Golfdag (2)

In het eerste deel van de tweeluik over de Nocore Golfdag voor haar Schoonmaak-Klanten deelden Job, commercieel manager van Nocore en Anne-Grethe Stormorken (Keus Schoonmaak) hun ervaringen van de dag. Als één van de organisatoren en als bezoeker ervaarden zij de dag als geslaagd en een kans om extra informatie in te winnen over de softwareprogramma’s die Nocore én haar partners schoonmaakbedrijven aanbieden. In dit tweede deel komen Koen Rovers (Mydesk) en Willem Bimbergen (R+R huismeesterdiensten en schoonmaak) aan het woord. Lees hoe zij de golfdag met extra’s  hebben beleefd.

Veel nieuwe contacten

Koen Rovers, directeur MyDesk, een CRM-softwareleverancier, vertelt: “We zijn pas sinds kort partner van Nocore, het leek ons daarom leuk om op de markt te staan om de sector beter te leren kennen en mensen te ontmoeten die willen meedenken hoe onze software nog beter op de branche kan aansluiten.

De locatie bij Den Bosch is echt prachtig. Ook als je niet kwam om te golfen, dan was de landelijke omgeving een geweldige ambiance om anderen te ontmoeten. Ik vond het heel leuk dat het marktplein informeel van opzet was en de partnerkramen, met hoge en lage tafels, waren goed verzorgd met onder meer een monitor om je eigen laptop of tablet op aan te sluiten.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de hele dag bij mijn kraam heb gestaan, omdat ik graag met anderen het gesprek wilde aangaan. En dat is naar mijn idee goed gelukt. Door mee te doen met de golfclinic en jezelf buiten te bevinden onder de bezoekers op het terras, was er voldoende gelegenheid om leuke nieuwe contacten op te doen en daar ben ik heel blij mee.”

 

Gelegenheid tot interactie 

Te gast was Willem Bimbergen, operationeel manager R+R Huismeesterdiensten en schoonmaak. Hij is enthousiast over zijn deelname aan de golfdag: “De opzet van de klantendag was heel leuk, met een activiteit in de ochtend, het marktplein, een lekkere lunch en lezingen in de middag.

Ik ben begonnen met een golfclinic en ben daarna op het marktplein gaan rondneuzen en heb verschillende producten kunnen bekijken zoals de ultrasonische toiletreiniger, en ook diensten waaronder Facility Apps. Wij zouden graag onze DKS via de app willen digitaliseren dus een systeem als Facility Apps zou daar eventueel goed bij passen. Wat me ook verraste waren de lezingen in de middag, zoals die van The Legal Company waarin werd ingegaan op juridische zaken in de schoonmaakbranche, zoals hoe je boetes kunt voorkomen. Ik vind dit persoonlijk een hele goede, inhoudelijke toevoeging waar je veel aan hebt.

Wat ik als klant ook leuk vind is om op zo’n dag mensen van andere schoonmaakbedrijven, je con-collega’s, te ontmoeten. Heel boeiend om te horen hoe andere bedrijven bijvoorbeeld met zaken zoals personeelstekort omgaan. Ik hoop in elk geval dat Nocore volgend jaar weer een klantendag organiseert. Dan ben ik er zeker bij.”

Bekijk nog meer foto’s:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil je weten waarom Nocore de golfdag speciaal voor haar schoonmaakklanten organiseert? Klik hier: Nocore organiseert Klanten-Golf-Dag op 28 juni | Schoonmaakjournaal
Wil je deel 1 van de tweeluik teruglezen? Klik dan hier: Tweeluik: Impressies van de Nocore-Klanten-Golfdag (1) | Schoonmaakjournaal

Deel dit artikel

Ook interessant:

14 maart 2025

#FOTOFRIDAY Onder gepaste druk naar een glanzend resultaat

Ook bij typisch Nederlands weer gaat het werk in de schoonmaaksector door. Zo ook in Alphen aan den Rijn, waar Pompe Speciaalreiniging een gevelreinigingsklus uit voor VvE L’Arrivee uitvoerde....

10 mei 2022

Essity algehele winnaar Innovation Awards 2022

De jury van de Amsterdam Innovation Award maakte tijdens de eerste uren van Interclean de algehele winnaar van de Amsterdam Innovation Awards 2022 bekend. De speciale prijs gaat dit...

30 december 2018

Verloren rechtszaak RSO meest gelezen op website Schoonmaakjournaal.nl in 2018

2018 was het jaar van extremen; niet alleen landelijk beleefden we de heetste zomer ooit gemeten, ook het team van Schoonmaakjournaal boekte records. Onder meer met het aantal filmproducties,...

17 mei 2022

Actief Werkt! wint aanbesteding Rijksoverheid

Actief Werkt!, ’s Nederlands grootste uitzender in het schoonmaaksegment, heeft de Europese aanbesteding voor uitzendkrachten door de Rijksschoonmaakorganisatie (IFA RSO) gewonnen. Het betreft een landelijke uitzendovereenkomst voor facilitaire dienstverlening...

21 februari 2025

Twee jubilarissen van Nieuw Leven Facility in het zonnetje

Bij Nieuw Leven Facility Groep is het  dubbel feest. Zowel Celestina als Mariola vierden een bijzonder werkjubileum en dat liet hun werkgever niet ongemerkt voorbij gaan. Van harte gefeliciteerd!...

08 januari 2024

Marco Vegers (Wecovi): “Al 35 jaar een trotse ‘schoonmaakfreak’”

“Het mooie van het schoonmaakvak is dat we altijd de uitdaging hebben om zo duurzaam mogelijk schoon te maken.” Marco Vegers is een gedreven schoonmaakman, een ‘schoonmaakfreak’ zoals hij...

14 september 2023

Nocore zet volgende stap in digitalisering met planbord werkbonnen

We kunnen er eigenlijk niet meer omheen. Digitalisering gaat een steeds grotere rol spelen in de schoonmaakbranche. Nocore Facility apps is de afgelopen maanden bezig geweest om een belangrijke...

27 juni 2025

Gezien in de media: Vebego lanceert eerste specifieke opleiding voor schoonmakerpersoneel op Brussels Airport

Vebego Cleaning & Services lanceert in samenwerking met Ahlex, het opleidingscentrum op Brussels Airport, haar allereerste opleidingsprogramma onder de vlag van de gloednieuwe Vebego Academy. De opleiding is ontwikkeld...

10 mei 2024

Zo zorgt Tork voor meer tevreden medewerkers

De tevredenheid van medewerkers hangt nauw samen met de hygiëne op de werkplek. Wist je dat 86% van de werknemers op kantoor hygiëne zelfs het belangrijkste aspect vindt van...

01 mei 2025

Asito zet met circulaire handschoen flinke stap richting duurzaamheidsdoelstelling

Vanaf 1 mei 2025 introduceert Asito officieel de circulaire handschoen als nieuwe standaard in haar schoonmaakdienstverlening. Met deze stap onderstreept het bedrijf haar ambitie om in 2030 volledig circulair...