1 augustus 2023

Tweeluik: Impressies Nocore-Klanten-Golfdag (2)

In het eerste deel van de tweeluik over de Nocore Golfdag voor haar Schoonmaak-Klanten deelden Job, commercieel manager van Nocore en Anne-Grethe Stormorken (Keus Schoonmaak) hun ervaringen van de dag. Als één van de organisatoren en als bezoeker ervaarden zij de dag als geslaagd en een kans om extra informatie in te winnen over de softwareprogramma’s die Nocore én haar partners schoonmaakbedrijven aanbieden. In dit tweede deel komen Koen Rovers (Mydesk) en Willem Bimbergen (R+R huismeesterdiensten en schoonmaak) aan het woord. Lees hoe zij de golfdag met extra’s  hebben beleefd.

Veel nieuwe contacten

Koen Rovers, directeur MyDesk, een CRM-softwareleverancier, vertelt: “We zijn pas sinds kort partner van Nocore, het leek ons daarom leuk om op de markt te staan om de sector beter te leren kennen en mensen te ontmoeten die willen meedenken hoe onze software nog beter op de branche kan aansluiten.

De locatie bij Den Bosch is echt prachtig. Ook als je niet kwam om te golfen, dan was de landelijke omgeving een geweldige ambiance om anderen te ontmoeten. Ik vond het heel leuk dat het marktplein informeel van opzet was en de partnerkramen, met hoge en lage tafels, waren goed verzorgd met onder meer een monitor om je eigen laptop of tablet op aan te sluiten.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de hele dag bij mijn kraam heb gestaan, omdat ik graag met anderen het gesprek wilde aangaan. En dat is naar mijn idee goed gelukt. Door mee te doen met de golfclinic en jezelf buiten te bevinden onder de bezoekers op het terras, was er voldoende gelegenheid om leuke nieuwe contacten op te doen en daar ben ik heel blij mee.”

 

Gelegenheid tot interactie 

Te gast was Willem Bimbergen, operationeel manager R+R Huismeesterdiensten en schoonmaak. Hij is enthousiast over zijn deelname aan de golfdag: “De opzet van de klantendag was heel leuk, met een activiteit in de ochtend, het marktplein, een lekkere lunch en lezingen in de middag.

Ik ben begonnen met een golfclinic en ben daarna op het marktplein gaan rondneuzen en heb verschillende producten kunnen bekijken zoals de ultrasonische toiletreiniger, en ook diensten waaronder Facility Apps. Wij zouden graag onze DKS via de app willen digitaliseren dus een systeem als Facility Apps zou daar eventueel goed bij passen. Wat me ook verraste waren de lezingen in de middag, zoals die van The Legal Company waarin werd ingegaan op juridische zaken in de schoonmaakbranche, zoals hoe je boetes kunt voorkomen. Ik vind dit persoonlijk een hele goede, inhoudelijke toevoeging waar je veel aan hebt.

Wat ik als klant ook leuk vind is om op zo’n dag mensen van andere schoonmaakbedrijven, je con-collega’s, te ontmoeten. Heel boeiend om te horen hoe andere bedrijven bijvoorbeeld met zaken zoals personeelstekort omgaan. Ik hoop in elk geval dat Nocore volgend jaar weer een klantendag organiseert. Dan ben ik er zeker bij.”

Bekijk nog meer foto’s:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil je weten waarom Nocore de golfdag speciaal voor haar schoonmaakklanten organiseert? Klik hier: Nocore organiseert Klanten-Golf-Dag op 28 juni | Schoonmaakjournaal
Wil je deel 1 van de tweeluik teruglezen? Klik dan hier: Tweeluik: Impressies van de Nocore-Klanten-Golfdag (1) | Schoonmaakjournaal

Deel dit artikel

Ook interessant:

10 februari 2023

Enthousiasmeren nieuwe schoonmaakgeneratie

Schoonmaakorganisatie Wouters uit Groesbeek liet op social media weten bezoek te hebben gehad van een groepje scholieren van het Pro College in Nijmegen. Ze hebben de jongeren een inkijkje...

14 september 2023

Ontdek de geheimen van duurzaam succes!

Het is tijd voor inspiratie over duurzaamheid. Veel bedrijven zijn ermee bezig, maar nog zoekende naar  hoe duurzaamheid een onderscheidend kenmerk kan worden? Daarom wordt van 19 tot en...

26 augustus 2022

Jubileum vieren in de lucht

Eerder dit jaar bestond All Cleaning Products vijf jaar. Dat moest nog gevierd worden. Op vrijdag 12 augustus was het dan zo ver. Het team van het in Lisse...

19 december 2019

Herman Busch over succes nieuwe koers Hago Zorg: “We ademen steeds meer zorg uit”

“Toen Hago in 1967 bij onze eerste zorgorganisatie ging schoonmaken, deden we dat omdat de zorg bijzondere aandacht verdient. Niet alleen vanwege het grote belang van hygiëne en de...

29 december 2023

#FOTOFRIDAY Laatste levering 2023 voor Haagclean

Op de bijna laatste werkdag van 2023 deelt Haagclean een ‘uitsmijter’ voor het leveren van opstart-pakketten voor 26 projecten. Raymon Borghart, Verkoop manager bij Haagclean Products laat trots foto’s...

05 september 2023

Numatic neemt AIRBO over

Met ingang van 1 september 2023 heeft Numatic de activiteiten van AIRBO BV overgenomen. AIRBO heeft als fabrikant van bouw- en fijnstof-stofzuigers de laatste 15 jaar hard aan de...

01 november 2023

Alpheios is Great Place to Work

“𝗪𝐨𝐰! Wat zijn we trots dat we ons wederom een jaar lang een 𝘎𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘗𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘞𝘰𝘳𝘬 mogen noemen. We doen hard ons best om voor al onze Alpheios...

28 april 2023

Rens op de werkvloer bij ICS op station Eindhoven Centraal

Captains of Cleaning lanceerde onlangs een nieuw format: Rens op de Werkvloer. In ‘Rens op de Werkvloer’ duikt presentator Rens de Jong in alle facetten van de schoonmaakbranche. Hij...

03 oktober 2023

Onderzoek Tork wijst uit: 86% kantoorpersoneel vindt hygiene meest belangrijk

Facilitair managers staan op het kantoor voor lastige uitdagingen. Zo ontstaan er dagelijks nieuwe problemen op de werkvloer en moeten deze steeds sneller worden opgepakt, terwijl er steeds minder...

11 februari 2024

#FAVORITES Carnavalsvierders en schoonmakers vieren samen een ‘schoon’ feest

Ook in schoonmaakland zijn fervente carnavalsvierders aanwezig. In de trein worden schoonmakers toegezongen. Tussen de bedrijven houden schoonmakers de steden schoon. Het is één groot feest! Bekijk de beelden...