1 augustus 2023

Tweeluik: Impressies Nocore-Klanten-Golfdag (2)

In het eerste deel van de tweeluik over de Nocore Golfdag voor haar Schoonmaak-Klanten deelden Job, commercieel manager van Nocore en Anne-Grethe Stormorken (Keus Schoonmaak) hun ervaringen van de dag. Als één van de organisatoren en als bezoeker ervaarden zij de dag als geslaagd en een kans om extra informatie in te winnen over de softwareprogramma’s die Nocore én haar partners schoonmaakbedrijven aanbieden. In dit tweede deel komen Koen Rovers (Mydesk) en Willem Bimbergen (R+R huismeesterdiensten en schoonmaak) aan het woord. Lees hoe zij de golfdag met extra’s  hebben beleefd.

Veel nieuwe contacten

Koen Rovers, directeur MyDesk, een CRM-softwareleverancier, vertelt: “We zijn pas sinds kort partner van Nocore, het leek ons daarom leuk om op de markt te staan om de sector beter te leren kennen en mensen te ontmoeten die willen meedenken hoe onze software nog beter op de branche kan aansluiten.

De locatie bij Den Bosch is echt prachtig. Ook als je niet kwam om te golfen, dan was de landelijke omgeving een geweldige ambiance om anderen te ontmoeten. Ik vond het heel leuk dat het marktplein informeel van opzet was en de partnerkramen, met hoge en lage tafels, waren goed verzorgd met onder meer een monitor om je eigen laptop of tablet op aan te sluiten.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de hele dag bij mijn kraam heb gestaan, omdat ik graag met anderen het gesprek wilde aangaan. En dat is naar mijn idee goed gelukt. Door mee te doen met de golfclinic en jezelf buiten te bevinden onder de bezoekers op het terras, was er voldoende gelegenheid om leuke nieuwe contacten op te doen en daar ben ik heel blij mee.”

 

Gelegenheid tot interactie 

Te gast was Willem Bimbergen, operationeel manager R+R Huismeesterdiensten en schoonmaak. Hij is enthousiast over zijn deelname aan de golfdag: “De opzet van de klantendag was heel leuk, met een activiteit in de ochtend, het marktplein, een lekkere lunch en lezingen in de middag.

Ik ben begonnen met een golfclinic en ben daarna op het marktplein gaan rondneuzen en heb verschillende producten kunnen bekijken zoals de ultrasonische toiletreiniger, en ook diensten waaronder Facility Apps. Wij zouden graag onze DKS via de app willen digitaliseren dus een systeem als Facility Apps zou daar eventueel goed bij passen. Wat me ook verraste waren de lezingen in de middag, zoals die van The Legal Company waarin werd ingegaan op juridische zaken in de schoonmaakbranche, zoals hoe je boetes kunt voorkomen. Ik vind dit persoonlijk een hele goede, inhoudelijke toevoeging waar je veel aan hebt.

Wat ik als klant ook leuk vind is om op zo’n dag mensen van andere schoonmaakbedrijven, je con-collega’s, te ontmoeten. Heel boeiend om te horen hoe andere bedrijven bijvoorbeeld met zaken zoals personeelstekort omgaan. Ik hoop in elk geval dat Nocore volgend jaar weer een klantendag organiseert. Dan ben ik er zeker bij.”

Bekijk nog meer foto’s:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil je weten waarom Nocore de golfdag speciaal voor haar schoonmaakklanten organiseert? Klik hier: Nocore organiseert Klanten-Golf-Dag op 28 juni | Schoonmaakjournaal
Wil je deel 1 van de tweeluik teruglezen? Klik dan hier: Tweeluik: Impressies van de Nocore-Klanten-Golfdag (1) | Schoonmaakjournaal

Deel dit artikel

Ook interessant:

14 maart 2025

Nocore steunt Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis

Elk kind verdient zorg die verder gaat dan alleen medische behandeling. Een langdurige ziekenhuisopname brengt niet alleen fysieke uitdagingen met zich mee, maar kan ook emotioneel en mentaal zwaar...

19 september 2022

Save the date: Symposium ‘Duurzaam invulling geven aan de toekomst van Schoonmaakwerk’

Hoe organiseren we ook in de toekomst goed werk in de schoonmaaksector? Werk dat erkend en gewaardeerd wordt, dat bestaanszekerheid geeft en dat ruimte biedt om te leren en...

30 april 2022

Winnaars European Cleaning & Hygiene Awards 2022 bekend

Op 28 april zijn in Brussel de winnaars van de European Cleaning & Hygiene Awards bekend gemaakt. Na twee ‘corona’jaren zonder contest, ontving de organisatie ruim 160 inzendingen. Zij...

06 mei 2024

Nieuwe look voor Interclean

Tijdens Interclean zal het organisatieteam een geheel nieuw merk introduceren voor Interclean, met een volledig nieuwe uitstraling. Het team is blij met de aanstaande transformatie. Zij vond het tijd...

04 februari 2025

Oproep: Wie biedt Tweede Kamerleden een sopstageplek?

Om de schoonmakers van Nederland in het zonnetje te zetten organiseert Schoonmakend Nederland op vrijdag 13 juni 2025 voor de tweede keer een sopstage voor Tweede Kamerleden. Wie biedt...

10 mei 2019

Pollet wint innovatieprijs op Bunzl Belgium Expo 2019

Voor de tweede keer op rij kaapte Pollet de Innovatieprijs weg op de Bunzl Belgium Expo in Brussel (7, 8 en 9 mei). Pollet kreeg de prijs dankzij PolVita, het...

01 februari 2023

Mewa-poetsdoeken worden gemaakt in Europa

Door de covidpandemie is duidelijk geworden hoe kwetsbaar de logistieke systemen van de wereldeconomie wel zijn. Een gevolg daarvan is dat meerdere ondernemingen hun bevoorradingsroutes hebben omgegooid en de...

18 oktober 2023

Tork Constante Luchtverfrisser™ draagt bij aan continu frisse sanitairbeleving

Het efficiënt runnen van sanitaire ruimtes is van cruciaal belang. Toch blijkt dit in de praktijk een moeizaam proces te zijn. Sanitaire ruimtes vormen namelijk de grootste bron van...

18 oktober 2022

Symposium RAS: In wat voor land willen we schoonmaken?

De Stichting Ras organiseert op woensdag 16 november 2022 een symposium voor alle mensen werkzaam in en/of betrokken bij de Schoonmaak en Glazenwassersbranche. Ben jij erbij? In wat voor...

03 maart 2025

Herstel overnamemarkt zet door

De Nederlandse overnamemarkt is in het afgelopen half jaar verder hersteld. In de tweede helft van 2024 steeg het aantal verkooptransacties met 4% en liep de gemiddelde verkooprijs van...