2 maart 2019

Deze week 2e event FM Next Generation vol power en passie

Reputatie, disruptie, communicatie, coaching, stellingen, survey, Soop en een bedrijfpresentatie: dit en meer komen aan bod in het Centre of Expertise van gastheer Facility Trade Group in Apeldoorn. Aanstaande donderdagmiddag 7 maart organiseert platform FM Next Generation haar tweede event voor en door young professionals (tot en met 35 jaar) in de schoonmaak en/of facilitaire branche. Hun doel: vanuit een jongerenvisie de facilitaire sector een boost geven. Join het gratis event, deel jouw passie, power en kennis, en meld je aan.

In augustus 2018 werd het platform FM Next Generation officieel opgericht op initiatief van Schoonmaakjournaal. Twintig deelnemers beleefden de kick-off meeting bij Excentr in Oirschot. Zij deelden hun gedachten en mening over de huidige wijze van werken in de schoonmaak- en facilitaire branche. Ook spraken zij openlijk over andere beleving, mindset en meer power, dat de huidige tijd van de branche vraagt.

Op 14 november kreeg de kick-off een vervolg met het eerste echte event in Hotel Wings op Rotterdam/The Hague Airport, powered by supporter Greenspeed en Schoonmaakjournaal. Het bestuur schetste de kaders en Yoram Roemersma (XYMS) bezorgden de 35 deelnemers een digitale boost.

Donderdag 7 maart trakteert gastbedrijf Facility Trade Group de leden van het FM Next Generation-platform op haar bedrijfsstory. Waar gaat het bedrijf voor? Met welke passie onderscheidt zij zich in de markt? Verder laten het bestuur, pitchen de werkgroepen reputatie, disruptie, communicatie en coaching en neemt gastspreker Robert-Willem Dol, founder van BeeBlue, de young profs mee in de circulaire wereld. Het event wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Enthousiast? Aanmelden? Het kan nog tot woensdagochtend 6 maart: [email protected]

Over FM Next Generation
FM Next Generation is een initiatief van Schoonmaakjournaal en wordt uitgedragen door young cleaning & facility professionals tot en met 35 jaar. #FMNextGen stelt zichzelf ten doel om met alle leden (fans) samen vanuit een jongerenvisie de facilitaire branche een boost te geven door te werken aan een positieve reputatie en onuitwisbare impact op de schoonmaak-/facilitaire industrie. FM Next Generation wordt financieel mede ondersteund door Greenspeed, Hijman Schoonmaakartikelen, i-team Global, Katrin Hygiëneproducten en Numatic International.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 oktober 2024

Nederrijn voert MT1000 aan

Jaarlijks onderzoekt MT/Sprout  de kwaliteit en populariteit van zakelijke dienstverleners in Nederland. Zo ook voor de schoonmaak. Wij delen welke schoonmaakbedrijven in 2024 de hoogste score behalen. Met nieuwkomer...

10 december 2019

Erik te Brake (VNO-NCW en MKB Nederland): “Inbesteden gebeurt op basis van vooroordelen”

“Een van de aannames is dat inbesteden betere arbeidsvoorwaarden zou opleveren. Uit onderzoek blijkt dat de arbeidsvoorwaarden niet beter, maar juist slechter worden. Dat zie je ook in de...

17 juli 2025

Stages belangrijk voor werving nieuwe medewerkers

Jongeren een goede start op de arbeidsmarkt willen bieden en toekomstige werknemers zelf opleiden. Dat zijn de voornaamste beweegredenen van bedrijven om stagiairs aan te nemen, zo blijkt uit...

05 december 2023

Best Practice Award finalist: Nellen Schoonmaakdiensten en Spierings Mobile Cranes

Dagschoonmaak staat centraal bij de best practice die Nellen Schoonmaakdiensten uit Nuland en Spierings Mobile Cranes hebben ingediend voor de Best Practice Award 2023. Hiermee zijn zij genomineerd voor...

13 juni 2025

Ruitenheer krijgt zonnebrand voor buitenhelden

Ruitenheer werd onlangs verrast met een bezoek van Monique Bijl-van der Wal van Beach-Street. “Zij kwam langs op ons kantoor om zonnebrand te overhandigen voor onze collega’s die voornamelijk...

20 maart 2020

Anton Witte (Asito) over coronacrisis in FD: “Van juridische disputen worden alleen advocaten wijzer”

“Bedrijven moeten centraal afspraken met hun klanten maken over het vermijden van juridische conflicten, nu duizenden werknemers werkloos thuis komen te zitten.” Die oproep doet Anton Witte, directeur HR...

15 oktober 2024

Breedweer en Impact door Groei: Samen naar systeemverandering

Breedweer Facilitaire Diensten en Impact door Groei, een programma van FNO, slaan de handen ineen om het financiële systeem en de inkoopprocessen te veranderen. “We hebben een transitiebudget tot...

30 mei 2023

Haring Happen met European Cleaning Journal

In februari organiseerde European Cleaning Journal haar eerste Benelux netwerk event. Gezien de belangstelling volgt nu een tweede event op 15 juni aanstaande, en wel een traditionele haringparty bij...

16 januari 2023

Take the Stage: CSU opent eigen stagebureau

Schoonmaakbedrijf CSU opende deze maand Take The Stage, een intern stagebemiddelingsbureau. Het bureau biedt niet alleen stages aan studenten, maar wordt ook draaiende gehouden door stagiaires die taken zoals...

16 april 2023

Voedselbank Houten dankt Dolphin Schoonmaakservice

‘Sinds ruim 12 jaar maakt Dolphin Schoonmaakservice b.v. het pand van de Voedselbank Houten schoon.’ Zo meldt het Houtensnieuws.nl. ‘Iedere week op woensdagmiddag komen mensen van het bedrijf het...