1 juli 2022

Seiso wandelt 24 uur voor De Kindervallei

Seiso Facilitair Advies heeft haar doel bereikt. Met de Homewalk op 25 en 26 juni 2022 wandelden het 10-koppige team in 24 uur 120 km. Onderweg aangemoedigd door cheerpoints en verzorgd bij de checkpoints. Samen volbrachten ze de walk voor een bijdrage voor de Ronald McDonaldhuizen in Nederland. Seiso liep specifiek met De Kindervallei in gedachten. In totaal hebben 86 teams meer dan 1,1 miljoen euro opgehaald.

Rob Huinen blikt terug: “We hebben er absoluut van genoten, niet alleen van het bedrag dat we hebben mogen binnenhalen, maar ook van de gezamenlijke inspanning die we hebben geleverd. Want naast het lopen is het 24 uur in touw zijn ook niet makkelijk. Maar we hebben het gehaald en daar zijn we trots op.”
Het Seiso-team liet zich tijdens de Homewalk sponsoren voor De Kindervallei
“Dit is geen huis waar ouders kunnen verblijven als hun kind ziek in het ziekenhuis ligt, dit huis is speciaal bedoeld om met het gezin en je gehandicapte kind op vakantie te gaan. De Kindervallei sponsoren we al 15 jaar, net zo lang als we bestaan. Vandaar dat we dit jaar iets extra’s hebben gedaan in de vorm van de Homewalk. Onze dank gaat uit naar onze sponsoren.”

Gelijktijdig aan de HomeWalk vinden ook de Homerun (240 km hardlopen in 24 uur) en de Homeride ( 500 km fietsen in 24 uur) plaats. De in totaal 86 teams hebben meer dan 1,1 miljoen euro opgehaald voor de Ronald Mc Donaldhuizen in Nederland.

Wil jij ook een foto van jouw event delen? Stuur deze naar [email protected].

Deel dit artikel

Ook interessant:

21 december 2023

Subsidiemogelijkheden 2024 via Tel mee met taal

Uit een verkenning van de Sociaal-Economische Raad (SER) uit 2021 blijkt dat in een aantal beroepen een hoger risico op armoede wordt aangetroffen. Door een combinatie van laaggeschoold werk, veel...

28 december 2021

Van studentenhuisvesting naar hotel in 1 dag

In Amsterdam is het flexibelste hotel van Nederland gevestigd. Acht maanden per jaar huisvest Hotel Casa 359 studenten en 159 reguliere hotelgasten onder één dak. De overige vier maanden...

23 mei 2019

Preview: Gerard Spoor navigator 9e Schoonmaaktourdag op 14 juni

“Met Brabant op de navigatiesystemen zetten we in op een mooie, afwisselende en bosrijke tour door het gastvrije Brabant”, blikt Gerard Spoor van Carling Opleidingen en Qualis Insight into Quality vooruit. Op...

01 december 2022

Blog: De cijferverslaving

Laatst luisterde ik naar een podcast met de titel ‘Weg met de cijferverslaving’. Deze podcast behandelde de cijferverslaving van Nederland. Denk hierbij aan het Bruto Nationaal product waaraan de...

22 december 2023

#FotoFriday Glazenwassers hebben hart voor de Zorg (2)

Meerdere glazenwassers laten tijdens de actieweek, geinitieerd door Schoonmakend Nederland, hun Hart voor de Zorg zien. Met lekkers en gezelligheid verrassen zij tussen 11 en 22 december bewoners van...

28 oktober 2021

“Yes, we mogen weer, dus kom naar de Schoonmaak Vakdagen!”

Op 9 & 10 november vinden de Schoonmaak Vakdagen plaats. De eerste beurs in schoonmaakland die na alle coronaperikelen weer kan plaatsvinden. Samen met beursmanager Lisanne Andeweg blikken we...

22 november 2024

#PODCAST nieuwe aflevering van Glans

In aflevering 5 van de podcast `Glans´ van Schoonmakend Nederland nemen voorzitter Tamara van Ark en woordvoerder Ilse Vanhijfte je mee in de wereld van schoonmaak. Ditmaal werd de...

05 februari 2019

Hijman support FM Next Generation: “Geef jongeren de vrijheid om impact te maken”

Hijman is supporter van het eerste uur van het jongerenplatform FM Next Generation, dat medio 2018 werd opgericht. Een initiatief van Schoonmaakjournaal dat al meteen vanaf het begin op...

05 december 2022

‘Wij brengen de wc naar de cloud’

Een kantoorgebouw dat uitgerust is met de wc-technologie van het Antwerpse IPEE bespaart 40 à 60 procent water per maand. Bovendien geeft deze technologie inzicht in het gebruik waardoor...

07 mei 2019

Boukje Domburg (Beercoo) over werkgeluk: “Als je doet wat je leuk vindt, voelt het niet als werk”

“Ons bedrijf heeft een smiley als logo en ‘da’s leuk’ als pay-off. Dat is wie wij zijn en niet alleen een marketinguiting.” Boukje Domburg, vestigingsmanager Woerden van Beercoo Schoonmaakgroep,...