25 juli 2022

Nieuwe webshop voor Carel Lurvink

Het Enschedese familiebedrijf Carel Lurvink vindt het belangrijk dat elke organisatie zich bij hen thuis voelt, ook op de webshop. Daarom heeft zij haar website omgezet naar een nieuw platform voor nog meer bestelgemak en een persoonlijke en professionele ervaring. Hiermee voeren zij ook de specialisatie in de sectoren Facility, Industry, Medical en Pharmacy & Food, online verder door.

Bezoek je de site, dan kom je voortaan direct op de speciaal voor jou, als klant, ingerichte webshop. Op basis van data wordt – per sector – het productassortiment van jouw interesse getoond en kan je gemakkelijk en snel zoeken naar artikelen. Omdat veel organisaties aangeven de aanwezige kennis bij Carel Lurvink van doorslaggevend belang te vinden, hebben de blogs en het kenniscentrum een prominentere plek gekregen op de nieuwe site. En komt een gebruiker onverhoopt toch op de verkeerde webshop terecht? Dan kan de juiste sector eenvoudig linksboven gekozen worden.

Maikel Smit, IT-Manager bij Carel Lurvink: “De eerste veranderingen zijn vooral gericht op de voorkant van de webshop. Dus dat wat de klant ziet als hij onze site bezoekt. De komende periode worden er aan de achterkant veel wijzigingen doorgevoerd. Dit zijn veranderingen die de bezoeker echt gaat merken, zoals snellere laadtijden en betere zoek- en filtermogelijkheden. Allemaal wensen die uit het klantonderzoek, dat we vorig jaar hebben uitgevoerd, naar voren zijn gekomen.”

 

Online bestelportal ‘Mijn Carel Lurvink’
“De volgende stap staat gepland voor dit najaar”, aldus Joris Krabbenborg, Marketing en E-Commerce Manager bij Carel Lurvink. “Ons online bestelportal Mijn Carel Lurvink wordt compleet vernieuwd en gepersonaliseerd. Klanten kunnen hier op dit moment hun bestellingen plaatsen, budgetten instellen en facturen en rapportages downloaden. De komende maanden worden hier veel opties aan toegevoegd.”

“De ‘Mijn-omgeving’ wordt een complete suite. Een plek waar klanten alle informatie en functionaliteiten vinden die zij nodig hebben. Zo is het, naast de eerdergenoemde opties, straks bijvoorbeeld zeer eenvoudig om producten te retourneren en de status hiervan in te zien. Ook kunnen gebruikers vanuit Mijn Carel Lurvink door de catalogus bladeren en belangrijke documenten, zoals veiligheidsinformatiebladen, werkplannen en productbladen, downloaden. En hebben wij informatie die voor de klant van belang is, zoals een goede aanbieding, een nieuw product of een interessant blog? Dan kunnen wij dit via Mijn Carel Lurvink delen. Eenmaal ingelogd krijgt de gebruiker hier automatisch bericht van.”

“Met recht een webshop waar we trots op mogen zijn. Ik nodig daarom iedereen, die op zoek is naar producten voor een schone en veilige werkomgeving, uit onze website te bezoeken.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

10 februari 2025

500e deelnemer Bovenschoolse Vakschool stroomt uit naar vaste baan bij Alpheios

Robert Obaseki, een 49 jarige man van Nigeriaanse afkomst die vloeiend Nederlands spreekt, volgde bij WerkvoorHeerlen (WvH) een traject richting een dienstverband bij Alpheios. Hij is de 500e deelnemer...

07 juli 2025

Nieuwe Cyberbeveiligingswet uitgesteld naar 2026

De nieuwe Cyberbeveiligingswet en Wet Weerbaarheid Kritieke Entiteiten zijn uitgesteld. Oorspronkelijk stond de invoering gepland voor het derde kwartaal van 2025. Nu wordt de planning gericht op tweede kwartaal...

21 januari 2025

BLog Bert van Boggelen (Code Schoonmaak): Dagschoonmaak als norm

“Dinsdag 14 januari waren we als Codekamer Schoonmaak bijeen voor onze jaarlijkse overleg over de plannen voor het nieuwe jaar. Met veel energie hebben we vooruitgekeken en teruggeblikt op...

30 mei 2024

Margo van der Lee (Nocore): “Dat ik een manusje van alles ben maakt mijn werk zo leuk”

Margo van der Lee studeerde personeel en arbeid, maar ontdekte tijdens haar loopbaan dat software eigenlijk helemaal haar ding is. Ze werkt inmiddels negen jaar als consultant en analist...

10 februari 2022

Betrek branchegenoten en blijf ons verrassen!

Edgar van Engelen schrijft met enige regelmaat blogs voor Schoonmaakjournaal. Een initiatief dat tien jaar geleden startte bij ons platform. Hij kijkt met veel plezier terug op 10 jaar...

15 april 2022

Numatic laat Alphen schitteren

Jeff Hicks, Wim Holleman, Anja van Eijk, Hadassa Windhorst, Ravna de Jong, Erik van Kampen en Gilbert de Vos hebben afgelopen week Alphen aan den Rijn een beetje schoner...

03 november 2022

Deelname Nationaal Onderzoek Facilitaire Innovatie 2023 geopend

Hoe innovatief is facilitair Nederland? Dat onderzoekt schoonmaakbedrijf CSU voor het vijfde jaar op rij met het Nationaal Onderzoek Facilitaire Innovatie 2023. In welke mate spelen innovaties en duurzaamheid...

28 maart 2023

Schoonmaker van het Jaar verkiezing 2023: “We doen het!”

“Wij kunnen het niet over ons hart verkrijgen om deze verkiezing te laten beëindigen. Dus gaan we door. We gaan ervoor. Wij doen het, omdat we alle schoonmakers een...

14 mei 2019

Hijman nodigt uit voor Glas-Geveldag en Vloerendag op 22 mei

Ieder jaar organiseert Hijman haar glas- en geveldag. Dit jaar breidt zij haar programma uit met vloeronderhoud. Belangstellenden kunnen op woensdag 22 mei tussen 10.00-17.00 uur rekenen op interactie met...

15 september 2021

Save the date: Schoonmaak Vakdagen op 9 & 10 november 2021

Oorspronkelijk zouden de Schoonmaak Vakdagen al plaatsvinden in november 2020. Vanwege de intelligente lockdown kon de vakbeurs die georganiseerd wordt door Prosu Media Producties, uitgever van o.a. vakblad Clean...