25 juli 2022

Nieuwe webshop voor Carel Lurvink

Het Enschedese familiebedrijf Carel Lurvink vindt het belangrijk dat elke organisatie zich bij hen thuis voelt, ook op de webshop. Daarom heeft zij haar website omgezet naar een nieuw platform voor nog meer bestelgemak en een persoonlijke en professionele ervaring. Hiermee voeren zij ook de specialisatie in de sectoren Facility, Industry, Medical en Pharmacy & Food, online verder door.

Bezoek je de site, dan kom je voortaan direct op de speciaal voor jou, als klant, ingerichte webshop. Op basis van data wordt – per sector – het productassortiment van jouw interesse getoond en kan je gemakkelijk en snel zoeken naar artikelen. Omdat veel organisaties aangeven de aanwezige kennis bij Carel Lurvink van doorslaggevend belang te vinden, hebben de blogs en het kenniscentrum een prominentere plek gekregen op de nieuwe site. En komt een gebruiker onverhoopt toch op de verkeerde webshop terecht? Dan kan de juiste sector eenvoudig linksboven gekozen worden.

Maikel Smit, IT-Manager bij Carel Lurvink: “De eerste veranderingen zijn vooral gericht op de voorkant van de webshop. Dus dat wat de klant ziet als hij onze site bezoekt. De komende periode worden er aan de achterkant veel wijzigingen doorgevoerd. Dit zijn veranderingen die de bezoeker echt gaat merken, zoals snellere laadtijden en betere zoek- en filtermogelijkheden. Allemaal wensen die uit het klantonderzoek, dat we vorig jaar hebben uitgevoerd, naar voren zijn gekomen.”

 

Online bestelportal ‘Mijn Carel Lurvink’
“De volgende stap staat gepland voor dit najaar”, aldus Joris Krabbenborg, Marketing en E-Commerce Manager bij Carel Lurvink. “Ons online bestelportal Mijn Carel Lurvink wordt compleet vernieuwd en gepersonaliseerd. Klanten kunnen hier op dit moment hun bestellingen plaatsen, budgetten instellen en facturen en rapportages downloaden. De komende maanden worden hier veel opties aan toegevoegd.”

“De ‘Mijn-omgeving’ wordt een complete suite. Een plek waar klanten alle informatie en functionaliteiten vinden die zij nodig hebben. Zo is het, naast de eerdergenoemde opties, straks bijvoorbeeld zeer eenvoudig om producten te retourneren en de status hiervan in te zien. Ook kunnen gebruikers vanuit Mijn Carel Lurvink door de catalogus bladeren en belangrijke documenten, zoals veiligheidsinformatiebladen, werkplannen en productbladen, downloaden. En hebben wij informatie die voor de klant van belang is, zoals een goede aanbieding, een nieuw product of een interessant blog? Dan kunnen wij dit via Mijn Carel Lurvink delen. Eenmaal ingelogd krijgt de gebruiker hier automatisch bericht van.”

“Met recht een webshop waar we trots op mogen zijn. Ik nodig daarom iedereen, die op zoek is naar producten voor een schone en veilige werkomgeving, uit onze website te bezoeken.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 november 2021

Ali is dik tevreden met zijn baan bij De Breul

Ali (38) zorgt samen met zijn team dat school De Breul in Zeist er iedere dag picobello uitziet. Hij woont in Zeist, komt uit Somalië en sprak negen jaar...

29 maart 2023

Aanmelding Hygiëneforum 2023 is geopend

Op woensdag 17 mei 2023 vindt in RAI Amsterdam het vijfde Hygiëneforum plaats. Experts uit verschillende vakgebieden gaan in op het thema ‘Een gezonde organisatie begint bij een goede...

20 december 2018

Digitale Doolhof (6): met i-know van i-team kunnen schoonmaakbedrijven big data omarmen

Maak kennis met i-know van i-team Global. Met de i-know kit, die ATP-tests (adenosinetrifosfaat), slipmeters en een vuil challenge bevat, kan volgens i-team wetenschappelijk worden bewezen, hoe grondig en...

06 december 2018

#filmFriday Figi spreekt vol lof over Hazet

Hotel Theater Figi heeft voor de samenwerking met Hazet gekozen, omdat zij waarde hecht aan het concept familiebedrijven en zij het belangrijk vindt dat deze bedrijfsvormen met elkaar blijven...

03 maart 2022

1 april 2022: 3,4% loonsverhoging

Volgens de nieuwe CAO worden op 1 april 2022 de basisuurlonen met 3,4% verhoogd. Bij loonbetaling per 4 weken is de verhoging vanaf periode 4 van 2022. Voor studenten...

10 juli 2022

ZO kan het ook

Ook voor de particuliere huishoudens zijn er duurzame schoonmaakproducten. Een voorbeeld is ZO. Bij ZO delen ze hun kennis over schoonmaak graag en jouw huis wordt op een duurzame...

04 november 2024

Op 14 november maakt Code Schoonmaak de Best Practices bekend

Op 14 november 2024 worden voor de elfde keer de Best Practice Awards uitgereikt! De best practice finalisten komen zowel vanuit het MKB als van de grote schoonmaakbedrijven. Ook...

06 november 2025

Samenwerking Carel Lurvink en Zozijn leidt tot verduurzaming, kostenbesparing en harmonisatie van productportfolio

Op zoek naar een nieuwe partner voor schoonmaak-, desinfectie- en sanitaire middelen werd door Zozijn een aanbesteding uitgezet. De zorgorganisatie had de wens een overeenkomst te sluiten met een...

09 januari 2024

Schrijf je in voor de beursbeleving van Interclean Amsterdam

De inschrijving voor Interclean Amsterdam is geopend. Ben jij er bij? Deze mega schoonmaakbeurs vindt plaats op 14 tot en met 17 mei 2024 in RAI Amsterdam. De organisatie...

01 juni 2022

Van Interclean naar Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer

Een internationaal gezelschap van 669 exposanten, 25.886 bezoekers uit 125 landen: dit was de Interclean Amsterdam 2022, van 10 tot en met 13 mei in de RAI. Een geslaagde...