25 juli 2022

Nieuwe webshop voor Carel Lurvink

Het Enschedese familiebedrijf Carel Lurvink vindt het belangrijk dat elke organisatie zich bij hen thuis voelt, ook op de webshop. Daarom heeft zij haar website omgezet naar een nieuw platform voor nog meer bestelgemak en een persoonlijke en professionele ervaring. Hiermee voeren zij ook de specialisatie in de sectoren Facility, Industry, Medical en Pharmacy & Food, online verder door.

Bezoek je de site, dan kom je voortaan direct op de speciaal voor jou, als klant, ingerichte webshop. Op basis van data wordt – per sector – het productassortiment van jouw interesse getoond en kan je gemakkelijk en snel zoeken naar artikelen. Omdat veel organisaties aangeven de aanwezige kennis bij Carel Lurvink van doorslaggevend belang te vinden, hebben de blogs en het kenniscentrum een prominentere plek gekregen op de nieuwe site. En komt een gebruiker onverhoopt toch op de verkeerde webshop terecht? Dan kan de juiste sector eenvoudig linksboven gekozen worden.

Maikel Smit, IT-Manager bij Carel Lurvink: “De eerste veranderingen zijn vooral gericht op de voorkant van de webshop. Dus dat wat de klant ziet als hij onze site bezoekt. De komende periode worden er aan de achterkant veel wijzigingen doorgevoerd. Dit zijn veranderingen die de bezoeker echt gaat merken, zoals snellere laadtijden en betere zoek- en filtermogelijkheden. Allemaal wensen die uit het klantonderzoek, dat we vorig jaar hebben uitgevoerd, naar voren zijn gekomen.”

Online bestelportal ‘Mijn Carel Lurvink’
“De volgende stap staat gepland voor dit najaar”, aldus Joris Krabbenborg, Marketing en E-Commerce Manager bij Carel Lurvink. “Ons online bestelportal Mijn Carel Lurvink wordt compleet vernieuwd en gepersonaliseerd. Klanten kunnen hier op dit moment hun bestellingen plaatsen, budgetten instellen en facturen en rapportages downloaden. De komende maanden worden hier veel opties aan toegevoegd.”

“De ‘Mijn-omgeving’ wordt een complete suite. Een plek waar klanten alle informatie en functionaliteiten vinden die zij nodig hebben. Zo is het, naast de eerdergenoemde opties, straks bijvoorbeeld zeer eenvoudig om producten te retourneren en de status hiervan in te zien. Ook kunnen gebruikers vanuit Mijn Carel Lurvink door de catalogus bladeren en belangrijke documenten, zoals veiligheidsinformatiebladen, werkplannen en productbladen, downloaden. En hebben wij informatie die voor de klant van belang is, zoals een goede aanbieding, een nieuw product of een interessant blog? Dan kunnen wij dit via Mijn Carel Lurvink delen. Eenmaal ingelogd krijgt de gebruiker hier automatisch bericht van.”

“Met recht een webshop waar we trots op mogen zijn. Ik nodig daarom iedereen, die op zoek is naar producten voor een schone en veilige werkomgeving, uit onze website te bezoeken.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 mei 2019

#nieuwsnotendop met ISS, SIEV, Unger en VSR

ISS en Capability tekenen voor vitaliteit en duurzame inzetbaarheid van medewerkers Op dinsdag 14 mei tekenden ISS Facility Services en Capability voor een driejarige samenwerking, waarbij het fit en...

08 oktober 2021

Gewijzigd: ALV Schoonmakend Nederland gaat door, Congres wordt verplaatst.

Vanwege de coronamaatregelen heeft Schoonmakend Nederland het congres moeten schrappen. Deze zal op een latere datum worden gehouden. De ALV gaat op 25 november wel door. Met een extra...

24 februari 2022

Toiletrevolutie met slim urinoir

Binnen enkele seconden inzicht in hydratatieniveau tijdens toiletbezoek. ONE HUNDRED restrooms, de Nederlandse scale-up, is een samenwerking aangegaan met de Spaanse tech start-up Kamleon om mensen bewust te maken...

13 maart 2020

Geen Interclean vakbeurs in mei, ondertussen op Schoonmaakjournaal

Door de ontwikkelingen rond het mondiale coronavirus heeft de beursorganisatie van de RAI moeten besluiten om de Interclean Amsterdam in mei te annuleren en te verplaatsen naar 3-6 november. Ondertussen...

05 april 2022

“Ik wil de schoonmaakbranche nog mooier en fijner maken dan hij al is”

Ellen Dekkers startte net voordat de coronacrisis uitbrak als algemeen directeur bij de RAS. Wat hebben de twee jaar haar gebracht en waar wil de RAS het komende jaar...

27 juni 2022

Worden jij en jouw collega’s groene kampioenen?

Nieuwe gewoontes zijn leuk om te starten. Zeker als dit om duurzame gewoontes gaat. Maar hoe integreer je deze gewoontes in jouw dagelijks leven? Hoe zorg je ervoor dat...

04 april 2022

EW als één team voor het goede doel

Alle medewerkers van EW Facility Services stonden van 21 t/m 25 maart in de startblokken voor een actieve uitdaging. Verdeeld over vier regio’s en het hoofdkantoor gingen medewerkers van...

25 april 2022

John de Jong (i8): “Meten is weten”

In de schoonmaaksector is het momenteel lastig om aan voldoende mankracht te komen. Hoe kan digitalisering helpen om efficiënter om te gaan met het personeelstekort? John de Jong, directeur...

01 november 2021

Blog: op weg naar het eerste schoonmaak-community-nieuwsplatform

In haar laatste blog vertelde Petra de Bruin over het overdragen van de fakkel van Schoonmaakjournaal aan een nieuwe redactie. Trots kan ik jullie laten weten dat ik het...

03 mei 2019

Blog: Handen wassen: altijd doen en goed!

Hygiëne is een verzamelnaam voor alle handelingen, die ervoor zorgen dat mensen gezond blijven. Op 5 mei is het de Internationale Dag van de Handhygiëne. Een dag om extra...