25 juli 2022

Nieuwe webshop voor Carel Lurvink

Het Enschedese familiebedrijf Carel Lurvink vindt het belangrijk dat elke organisatie zich bij hen thuis voelt, ook op de webshop. Daarom heeft zij haar website omgezet naar een nieuw platform voor nog meer bestelgemak en een persoonlijke en professionele ervaring. Hiermee voeren zij ook de specialisatie in de sectoren Facility, Industry, Medical en Pharmacy & Food, online verder door.

Bezoek je de site, dan kom je voortaan direct op de speciaal voor jou, als klant, ingerichte webshop. Op basis van data wordt – per sector – het productassortiment van jouw interesse getoond en kan je gemakkelijk en snel zoeken naar artikelen. Omdat veel organisaties aangeven de aanwezige kennis bij Carel Lurvink van doorslaggevend belang te vinden, hebben de blogs en het kenniscentrum een prominentere plek gekregen op de nieuwe site. En komt een gebruiker onverhoopt toch op de verkeerde webshop terecht? Dan kan de juiste sector eenvoudig linksboven gekozen worden.

Maikel Smit, IT-Manager bij Carel Lurvink: “De eerste veranderingen zijn vooral gericht op de voorkant van de webshop. Dus dat wat de klant ziet als hij onze site bezoekt. De komende periode worden er aan de achterkant veel wijzigingen doorgevoerd. Dit zijn veranderingen die de bezoeker echt gaat merken, zoals snellere laadtijden en betere zoek- en filtermogelijkheden. Allemaal wensen die uit het klantonderzoek, dat we vorig jaar hebben uitgevoerd, naar voren zijn gekomen.”

 

Online bestelportal ‘Mijn Carel Lurvink’
“De volgende stap staat gepland voor dit najaar”, aldus Joris Krabbenborg, Marketing en E-Commerce Manager bij Carel Lurvink. “Ons online bestelportal Mijn Carel Lurvink wordt compleet vernieuwd en gepersonaliseerd. Klanten kunnen hier op dit moment hun bestellingen plaatsen, budgetten instellen en facturen en rapportages downloaden. De komende maanden worden hier veel opties aan toegevoegd.”

“De ‘Mijn-omgeving’ wordt een complete suite. Een plek waar klanten alle informatie en functionaliteiten vinden die zij nodig hebben. Zo is het, naast de eerdergenoemde opties, straks bijvoorbeeld zeer eenvoudig om producten te retourneren en de status hiervan in te zien. Ook kunnen gebruikers vanuit Mijn Carel Lurvink door de catalogus bladeren en belangrijke documenten, zoals veiligheidsinformatiebladen, werkplannen en productbladen, downloaden. En hebben wij informatie die voor de klant van belang is, zoals een goede aanbieding, een nieuw product of een interessant blog? Dan kunnen wij dit via Mijn Carel Lurvink delen. Eenmaal ingelogd krijgt de gebruiker hier automatisch bericht van.”

“Met recht een webshop waar we trots op mogen zijn. Ik nodig daarom iedereen, die op zoek is naar producten voor een schone en veilige werkomgeving, uit onze website te bezoeken.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 december 2021

Digitaal woonzorgcentrum BOMA is geopend

Afgelopen week maakte BOMA bekend op 6 december de deuren tot een eigen woonzorgcentrum te openen. Vandaag is het zover, de deuren naar het digitale woonzorgcentrum zijn geopend.  ...

21 januari 2025

BLog Bert van Boggelen (Code Schoonmaak): Dagschoonmaak als norm

“Dinsdag 14 januari waren we als Codekamer Schoonmaak bijeen voor onze jaarlijkse overleg over de plannen voor het nieuwe jaar. Met veel energie hebben we vooruitgekeken en teruggeblikt op...

10 januari 2024

Henk Toering benoemd tot Algemeen Directeur Wecovi

Familiebedrijf Wecovi met ruim 50 jaar nationale en internationale ervaring in de recreatie- en schoonmaakbranche, kondigt met genoegen een verandering aan in de dagelijkse leiding. Per 8 januari 2024...

17 november 2021

Schoonmakend Nederland tegen uitbreiding CTB/invoering 2G naar werkplek

Schoonmakend Nederland heeft groot bezwaar tegen uitbreiding van de coronapas (CTB)  of invoering 2G op de werkplek. Daarom heeft zij de Kamercommissies die hier invloed op hebben, afgelopen maandag...

16 februari 2022

Schoonmaakbedrijf Landman 50 jaar!

Op 1 januari 1972 schreef Tjeerd Landman zijn Schoonmaakbedrijf Landman B.V. officieel in bij de Kamer van Koophandel. Dit jaar viert het bedrijf uit Drachten dus een bijzonder jubileum...

01 augustus 2023

Tweeluik: Impressies Nocore-Klanten-Golfdag (2)

In het eerste deel van de tweeluik over de Nocore Golfdag voor haar Schoonmaak-Klanten deelden Job, commercieel manager van Nocore en Anne-Grethe Stormorken (Keus Schoonmaak) hun ervaringen van de...

20 juni 2025

Oproep aan de politiek “Neem verantwoordelijkheid op belangrijke dossiers”

De politiek moet belangrijke maatschappelijke en economische dossiers niet controversieel verklaren. In een brief namens de SER doen VNO-NCW en MKB-Nederland en de andere sociale partners een klemmend beroep...

09 september 2022

Op de rode loper

Dit jaar mag team De Kroon Facilitaire Diensten wederom alle Gouden Tegels van het Nederlands Film Festival (NFF) specialistisch gaan reinigen. Dit prachtige festival zal worden georganiseerd van woensdag...

05 december 2023

SIEV maakt er chocola van voor mkb schoonmaak ondernemers

“Wij hebben als mkb branchevereniging SIEV leden er wel chocola van gegeten.” Vandaag, op Sinterklaasdag, deelt SIEV aan haar leden chocola uit, gemaakt door een mkb ondernemer voor andere...

07 november 2023

Hago Zorg en Maasstad Ziekenhuis in finale Best Practice Award 2023

“We zijn genomineerd met de case ‘Van schoonmaken naar samen zorgen!’ in het Maasstad Ziekenhuis.” vertelt Hago Zorg. Dit jaar staat de Best Practice Award in het teken van...