25 juli 2022

Nieuwe webshop voor Carel Lurvink

Het Enschedese familiebedrijf Carel Lurvink vindt het belangrijk dat elke organisatie zich bij hen thuis voelt, ook op de webshop. Daarom heeft zij haar website omgezet naar een nieuw platform voor nog meer bestelgemak en een persoonlijke en professionele ervaring. Hiermee voeren zij ook de specialisatie in de sectoren Facility, Industry, Medical en Pharmacy & Food, online verder door.

Bezoek je de site, dan kom je voortaan direct op de speciaal voor jou, als klant, ingerichte webshop. Op basis van data wordt – per sector – het productassortiment van jouw interesse getoond en kan je gemakkelijk en snel zoeken naar artikelen. Omdat veel organisaties aangeven de aanwezige kennis bij Carel Lurvink van doorslaggevend belang te vinden, hebben de blogs en het kenniscentrum een prominentere plek gekregen op de nieuwe site. En komt een gebruiker onverhoopt toch op de verkeerde webshop terecht? Dan kan de juiste sector eenvoudig linksboven gekozen worden.

Maikel Smit, IT-Manager bij Carel Lurvink: “De eerste veranderingen zijn vooral gericht op de voorkant van de webshop. Dus dat wat de klant ziet als hij onze site bezoekt. De komende periode worden er aan de achterkant veel wijzigingen doorgevoerd. Dit zijn veranderingen die de bezoeker echt gaat merken, zoals snellere laadtijden en betere zoek- en filtermogelijkheden. Allemaal wensen die uit het klantonderzoek, dat we vorig jaar hebben uitgevoerd, naar voren zijn gekomen.”

 

Online bestelportal ‘Mijn Carel Lurvink’
“De volgende stap staat gepland voor dit najaar”, aldus Joris Krabbenborg, Marketing en E-Commerce Manager bij Carel Lurvink. “Ons online bestelportal Mijn Carel Lurvink wordt compleet vernieuwd en gepersonaliseerd. Klanten kunnen hier op dit moment hun bestellingen plaatsen, budgetten instellen en facturen en rapportages downloaden. De komende maanden worden hier veel opties aan toegevoegd.”

“De ‘Mijn-omgeving’ wordt een complete suite. Een plek waar klanten alle informatie en functionaliteiten vinden die zij nodig hebben. Zo is het, naast de eerdergenoemde opties, straks bijvoorbeeld zeer eenvoudig om producten te retourneren en de status hiervan in te zien. Ook kunnen gebruikers vanuit Mijn Carel Lurvink door de catalogus bladeren en belangrijke documenten, zoals veiligheidsinformatiebladen, werkplannen en productbladen, downloaden. En hebben wij informatie die voor de klant van belang is, zoals een goede aanbieding, een nieuw product of een interessant blog? Dan kunnen wij dit via Mijn Carel Lurvink delen. Eenmaal ingelogd krijgt de gebruiker hier automatisch bericht van.”

“Met recht een webshop waar we trots op mogen zijn. Ik nodig daarom iedereen, die op zoek is naar producten voor een schone en veilige werkomgeving, uit onze website te bezoeken.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

07 maart 2019

Impressie codecongres Van Principe naar Praktijk, zo werkt het: “Het moet kloppen”

“Als je verantwoordelijk marktgedrag aan partijen vraagt, met wie je samenwerkt, moet je zelf het goede voorbeeld geven, het moet gewoon kloppen”, benadrukt president-directeur ProRail, Pier Eringa. Hij was...

22 november 2021

Interclean keert terug op 10 t/m 13 mei 2022

Interclean keert face-to-face terug van 10 t/m 13 mei 2022, met een beurs boordevol innovaties die de professionele reinigings- en hygiëne sector de komende jaren vorm zullen gaan geven....

06 maart 2019

Blurring of Blokker? Christine Van Hoorenweder (Salubris): “We spelen kort op de bal”

“Ik zie nog zoveel opportuniteiten voor ons.” Christine van Hoorenweder, commercieel directeur van Salubris uit Aalter (België), reageerde direct op onze oproep om mee te werken aan onze themaserie...

27 november 2023

Maak simpel een duurzame keuze met eco score van BOMA

BOMA maakt de schoonmaak simpel, slim en leuk. Dat is hun aanpak. Ook op gebied van duurzame keuzes. Iedereen wil duurzame stappen maken, maar met zoveel verschillende labels en...

07 maart 2019

Groene koplopers Gerrit Visser (Innovi): “90% besparing op water en chemie”

“Door te werken met stoom- en droogijstechnologie besparen we op water en chemie”, opent Gerrit Visser, directeur van Innovi uit Vroomshoop, het gesprek. “Het zijn duurzame reinigingsoplossingen, die sneller, een...

03 november 2022

Deelname Nationaal Onderzoek Facilitaire Innovatie 2023 geopend

Hoe innovatief is facilitair Nederland? Dat onderzoekt schoonmaakbedrijf CSU voor het vijfde jaar op rij met het Nationaal Onderzoek Facilitaire Innovatie 2023. In welke mate spelen innovaties en duurzaamheid...

02 maart 2019

“Wie onze nieuwe website bezoekt, maakt een customer journey”

“Wie jarig is, trakteert… Dat lukte niet op onze zevende verjaardag op 6 februari, maar wel in onze verjaarsdagsmaand. Onze traktatie? De nieuwe website van Schoonmaakjournaal.” Op 20 februari...

23 april 2019

Numatic trakteert bezoekers Dealerdagen op primeur: werkwagens van gerecycled kunststof

De dealerdagen van Numatic krijgen dit jaar een bijzonder tintje, een duurzame touch. Tijdens deze dagen (van maandag 6 tot en met vrijdag 10 mei) verrast het bedrijf in...

29 april 2022

Breedweer wint de dubbel tijdens European Cleaning & Hygiene Awards

Breedweer Facilitaire Diensten uit Uitgeest heeft tijdens het gala van de European Cleaning & Hygiene awards twee hoofdprijzen in de wacht gesleept. De uitreiking van de felbegeerde awards in...

14 april 2022

“Er zou een checklist ‘goed opdrachtgeverschap’ moeten komen”

Raymond Kouwenberg is sinds 16 maart de nieuwe voorzitter van branchevereniging SIEV. Maar wie is deze nieuwe leider van de mkb-schoonmaakbranchevereniging en wat zijn zijn plannen voor SIEV? Schoonmaakjournaal...