10 juli 2025

Maak kennis met nieuw lid FMNextGen: Leslie Okyere (NL Connekt)

Het jongerenplatform FMNextGen blijft groeien: ook Leslie Okyere, eigenaar van NL Connekt, heeft zich aangesloten. FMNextGen is het netwerk voor jonge professionals in de schoonmaak- en facilitaire branche – om kennis te delen, te netwerken en fun. Wie is Leslie? at drijft hem als ondernemer? En wat wil hij bijdragen aan het platform? Wij vroegen het hem zelf.

Wie ben je?
“Mijn naam is Leslie Okyere, ik ben 35 jaar en eigenaar van schoonmaakbedrijf NL Connekt. Ondernemen zit in mijn bloed en ik haal veel energie uit het opbouwen van duurzame samenwerkingen én het creëren van kansen voor anderen.”

Wat doe je?
“Met NL Connekt leveren wij personeel binnen de schoonmaakbranche. Dat doen we met een duidelijke visie: wij werken uitsluitend met mensen die bij ons in loondienst zijn. Iedereen is écht onderdeel van ons team. We staan dicht bij onze mensen en bouwen een hechte band met hen op. Zo weten we precies wie we inzetten, wat hun kwaliteiten zijn en hoe we hen kunnen laten groeien.

Daarnaast voeren we ook zelf schoonmaakopdrachten uit. Wat ons onderscheidt? Onze flexibiliteit: we kunnen razendsnel schakelen en hebben de capaciteit om binnen drie uur een medewerker op locatie te hebben. Die combinatie van snelheid, betrokkenheid en snelle communicatie is onze kracht.”

Wat vind je leuk aan werken bij NL Connekt en in de schoonmaakbranche?
“Het mooiste aan mijn werk is het verbinden van mensen aan passend werk én het bijdragen aan tevreden klanten. Als een klant blij is met het resultaat – schoon en verzorgd – dan weet ik waarvoor we het doen. De schoonmaakbranche is dynamisch en dankbaar: je maakt echt verschil in de beleving van mensen en organisaties.”

Waarom ben je lid geworden van FMNextGen?
“Ik ben lid geworden van FMNextGen om te netwerken met andere jonge ondernemers en professionals in de branche, om me te laten inspireren en om kennis te delen. Het is een mooi platform waar je elkaar versterkt, nieuwe inzichten opdoet en samen kijkt naar de toekomst van onze branche.”

Wat wil je samen met andere jongeren in de branche initiëren?
“Ik geloof sterk in samenwerkingen en wil samen met andere professionals bouwen aan een toekomstgerichte facilitaire branche. Denk aan innovatieve projecten, het delen van best practices of het enthousiasmeren van jong talent voor het vak. We kunnen veel leren van elkaar én samen bijdragen aan een professionelere en aantrekkelijkere sector.”

Ook lid worden van FMNextGen?
Werk jij in de facilitaire of schoonmaakbranche, ben je jong en gedreven, en wil je meedenken over de toekomst van het vak? Sluit je dan aan bij FMNextGen. Kijk hier, fmnextgen,  voor meer informatie en stuur jouw aanmelding naar [email protected].

Lees ook deze artikelen:
Maak kennis met nieuw lid FMNextGen: Ton Funke (Kärcher)
Terugblik diner FMNextGen: ‘Genieten van Italiaanse gerechten en levendige tafelgesprekken’
Event FMNextGen op Feel Good Friday Interclean

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 juli 2022

Een cocktail van inspiratietalks voor FMNextGen

Van strategische keuzes en de kwaliteit van medewerkers upgraden tot aantrekkelijk presenteren en concrete verkoopresultaten. Op 15 september zullen de deelnemers van het FMNextGen-event getrakteerd worden op een cocktail...

13 februari 2025

Oproep: Kom op 6 maart naar het event ‘Zij verdient beter’

In de week van Internationale Vrouwendag (8 maart 2025) organiseert WOMEN Inc op donderdagmiddag 6 maart 2025 een event met persoonlijke verhalen, praktische oplossingen en inspirerende sprekers. Met sprekers...

19 juni 2025

Werkgeluk onder druk: minder dan 1 op de 4 werknemers ‘floreert’ op de werkvloer

Hoewel het aantal werknemers met chronische stress in Nederland daalt, neemt het werkgeluk opvallend af, schrijft journalist Basia Elting van Trouw in dit artikel. Slechts 23 procent van de...

27 augustus 2025

CSU in hoger beroep tegen gunning aanbesteding politie aan concurrenten

Het schoonmaakbedrijf Atalian uit Hengelo gaat de politiebureaus in Oost-Nederland schoonmaken. Asito, Effektief, Balans, Gom en Blue Facilitair in andere delen van het land. De politie heeft besloten om...

22 februari 2024

Nieuwe generatie bereik je met social selling: 5 focus-punten

Wil je weten hoe je Generatie Z (1985-2015) het beste kunt bereiken? Het antwoord is via social selling. Frankwatching heeft de vijf focuspunten op een rij gezet. Laat je...

13 september 2025

Videoserie Code Schoonmaak ´Bert on Tour´ is begonnen

In de allereerste aflevering van de nieuwe videoserie van de Code Verantwoordelijk Marktgedrag, ´Bert on Tour´, gaat voorzitter Bert van Boggelen langs bij Keus Schoonmaak in Apeldoorn. Daar spreekt...

15 oktober 2025

Het kennisprogramma van de Schoonmaak Vakdagen 2025

Op 18 en 19 november staat Expo Houten in het teken van kennis, inspiratie en innovatie tijdens de Schoonmaak Vakdagen 2025. Naast live demonstraties en de nieuwste innovaties kunnen...

04 juni 2025

I-Walk uitgeroepen tot Product of the Year ISSA PULIRE

Tijdens de uitreiking van de Product of the Year-award op de ISSA PULIRE 2025-beurs is de I-Walk van i-Team Global bekroond met de hoofdprijs. Deze jaarlijks terugkerende onderscheiding zet...

20 juni 2025

Sopstage Tweede Kamerleden: ‘Zien, ruiken en ervaren’

Rob Rommelse, directeur Schoonmakend Nederland, liep op 13 juni 2025 mee met de Tweede Kamerlid Mariëtte Patijn tijdens een sopstage bij ISS Facility Services Nederland. Om haar het vak...

08 december 2021

Re-belle’s microvezeldoek onderscheiden met cradle to cradle bronze

De circulaire microvezeldoek Re-belle is sinds juni 2021 door Greenspeed uit Rotterdam op de markt gebracht. De doek behaalde na een diepgaande controle van de volledige levenscyclus Cradle to...