18 september 2023

Maak kennis met het team van Schoonmaak Vakdagen

Het team van de Schoonmaak Vakdagen is volop bezig met de voorbereidingen van de schoonmaakbeurs die op 14 & 15 november 2023 zal plaatsvinden. Een team dat bestaat uit vier krachtige vrouwen die de organisatie met veel plezier en daadkracht hebben opgepakt. Leer ze hier beter kennen. 

Marketeer Janine van Ittersum
“Als marketeer ben ik inmiddels voor de derde keer betrokken bij de Schoonmaak Vakdagen. Marketing doe ik in de breedste zin van het woord: bezoekerswerving, aankleding van de beursvloer, exposanten enthousiast maken… Alles om er weer een succesvolle beurs van te maken!
Het leuke aan dit project is absoluut de saamhorigheid. Je wil een succesvolle beurs creëren voor én door de schoonmaaksector. Daarom proberen we alle exposanten te betrekken om gezamenlijk tot mooie, nieuwe ideeën te komen en tegelijkertijd te luisteren naar de feedback die we van bezoekers krijgen.

Dit jaar keert ook de glazenwasserscompetitie weer terug, waar ik nauw bij betrokken ben samen met de jongens van Glazenwasserapp.nl. Het is geweldig om te zien dat naast het officiële NK, ook deze ludieke actie groots wordt opgepikt in de landelijke media. Zo krijgen de glazenwassers ook hun verdiende plekje in de spotlight.

Na vijf edities moeten we blijven ontwikkelen, en hebben we dit jaar gekozen om ons te focussen op meer reuring op de beursvloer. Daarom kijk ik dit jaar uit naar het gloednieuwe demoplein, het verbeterde kennisprogramma en meer sfeer in de hallen en het buitenterrein van Expo Houten. We zijn volop in ontwikkeling om in november weer een fantastische beurs neer te zetten. Zie ik je dan?”

Salesdame Brigitte Beverwijk
“Ik ben Brigitte, en ik ben verantwoordelijk voor de verkoop van stands op de SchoonmaakVakdagen 2023, evenals het beheer van sponsormogelijkheden. Mijn achtergrond ligt in sales, met specifieke ervaring in de media- en evenementensector. Ik ben dan ook zeer enthousiast over mijn rol binnen het team en kijk ernaar uit om dit jaar een onvergetelijke beurs neer te zetten. Mijn dagelijkse taken omvatten het onderhouden van contacten met de standhouders en het afhandelen van alle zaken die komen kijken bij het reserveren van stands en het benutten van sponsormogelijkheden. Ik vind het geweldig om de branche op deze manier te ondersteunen en bij te dragen aan het succes van de SchoonmaakVakdagen.

Wat mijn verwachtingen betreft, ben ik ervan overtuigd dat we als enige Nederlandse beursorganisatie die zich specifiek richt op de schoonmaakbranche, een groter aantal bezoekers zullen aantrekken dan ooit tevoren. Dit biedt geweldige kansen voor standhouders en sponsoren om hun aanwezigheid te benutten en te groeien. Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te ontmoeten op de SchoonmaakVakdagen 2023 en samen een succesvol evenement neer te zetten!”

‘Regeltante’ Esmee Groot Roessink
“Mijn naam is Esmee Groot Roessink, ik ben 24 jaar en werkzaam voor Prosu sinds 2022. Sinds dit jaar mag ik mezelf ook lid noemen van het Team Schoonmaak Vakdagen. Ik werk vooral achter de schermen voor de Schoonmaak Vakdagen. Zo heb ik onze contactpersoon van Expo Houten onder mijn sneltoets om alle bezoekers en standhouders op de beurs te kunnen laten genieten van een kopje koffie, een borrel en een hapje. Verder blijf ik op de hoogte van de laatste ontwikkelingen over de voortgang van de organisatie zodat op 14 en 15 november alles tot in de nopjes geregeld is. Zo kunt u optimaal genieten van alles wat de beurs dit jaar de bieden heeft. Samen met Brigitte en Janine bedenk ik creatieve en interactieve manieren om de Schoonmaak Vakdagen te vernieuwen en te verbeteren. Dit doen wij niet alleen, dit doen wij samen met standhouders en andere professionals uit de branche. De Schoonmaak Vakdagen worden dus georganiseerd voor én door schoonmakers. Ik verwacht dan ook een beursvloer die bruist van de kennis en nieuwe ontwikkelingen. De beurs is voor mij geslaagd wanneer experts, schoonmaakbedrijven, professionals uit de branche en andere schoonmaak-enthousiastelingen samen komen om elkaar te informeren en inspireren met de nieuwste trens en innovaties. Tot op de beursvloer!”


Publicist Susanne Hellendoorn

“Ik ben Susanne Hellendoorn, sinds begin dit jaar hoofdredacteur van Clean Totaal. Dat betekent dat deze vijfde editie van de Schoonmaak Vakdagen mijn eerste is. Hoewel de schoonmaakbranche me totaal niet vreemd is – in de tijd van Koos van der Lei en Ruben Lijzenga schreef ik als freelancer al voor Clean Totaal – kijk ik erg uit naar een kennismaking met velen uit de branche.

De voorbereidende werkzaamheden voor de beurs in november worden voor het grootste gedeelte gedaan door de andere leden van het team. Ik nodig echter wel de mensen uit voor het kennisprogramma en ik ben voor hen dan ook het aanspreekpunt. Uiteraard besteed ik in de weken vooraf aandacht aan de standhouders en andere activiteiten tijdens de Schoonmaak Vakdagen in ons vakblad en op onze website. Tot ziens!”

 

Meer weten over de Schoonmaak Vakdagen? Klik hier. 
Heb je vragen? Neem dan contact op met één van de teamleden.

 

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

09 november 2022

Allemaal Winaars!

Vier finalisten, een volle zaal met nerveuze aanhang en een dagvoorzitter met humor. Drie ingrediënten voor een écht feest. Lees en kijk nogmaals mee op foto en film naar...

06 november 2022

Meest gelezen in oktober

Benieuwd naar welke artikelen jullie in oktober 2022 interessant en inspirerend vonden? We hebben de statistieken bekeken en een top 10 gemaakt van de meest gelezen artikelen: 1. Interview...

17 april 2024

Hijman tekent sponsorovereenkomst met Janneke Boonzaaijer

Hijman tekent een sponsorovereenkomst voor meerdere jaren met Nederlands kampioene eventing Janneke Boonzaaijer. Roland Wink van Hijman vertelt waarom het bedrijf voor deze samenwerking met Janneke Boonzaaijer kiest: “Eventing...

29 november 2022

Op weg naar de 24ste Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer

Het duurt nog even maar de voorbereidingen voor de 24ste succesvolle editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer op 7, 8 en 9 juni 2023 in Jaarbeurs Utrecht zijn...

17 februari 2020

Consensus zet magische standaard in schoonmaak voort als Enozopro

Consensus Group introduceerde afgelopen jaar de nieuwe standaard in schoonmaak: de Hygeia SB100. De magische sprayflacon die watergedragen ozon genereert, is inmiddels uitgegroeid tot een welbekend fenomeen op de...

09 mei 2022

Breedweer Facilitaire Diensten neemt De Ster uit Hengelo over

Breedweer Facilitaire Diensten uit Uitgeest wil haar boodschap om maatschappelijke impact te maken zo breed mogelijk verspreiden. Daarvoor is groei onmisbaar, groei door nieuwe opdrachten en door overnames. Per...

17 juli 2024

Hago Zorg wordt Vebego Zorgservice

Vanaf 1 januari 2025 kleurt Hago Zorg paars onder een nieuwe naam: Vebego Zorgservice. De nieuwe naam en frisse uitstraling zorgen voor een duidelijkere positionering, gericht op duurzame innovatie...

09 oktober 2023

De winnaars van European Cleaning & Hygiene Awards 2023

Op 5 oktober werden tijdens ´a glittering awards event´ in Dublin de winnaars van de European Cleaning & Hygiene Awards 2023 bekend gemaakt. Toonaangevende bedrijven en organisaties in de...

29 februari 2024

Werknemers in 2024: persoonlijke waarden en balans boven carrière

Uit de 21e editie van de Randstad Workmonitor blijkt een duidelijke verandering in loopbaanopvattingen onder werknemers. De traditionele carrièreladder maakt plaats voor persoonlijke groei en voldoening, met een focus...

13 januari 2023

BNN organiseerde NK Stofzuigen

TestCase van BNN organiseerde de eerste editie van NK Stofzuigen waarin vier topsporters de strijd met elkaar aangingen. Welke stofzuiger is het beste? In deze wedstrijd gingen Danaïd Prinsen...