26 april 2023

Kärcher en TTS Cleaning sluiten strategisch partnerschap

Kärcher en TTS Cleaning zijn een nauwe samenwerking aangegaan. Beide partners bundelen hun middelen en vakkennis om klanten over de hele wereld hun assortiment producten en diensten aan te bieden in overeenstemming met hun behoeften. Met de producten van TTS vult Kärcher zijn portfolio voor gebouwreiniging aan ter versterking van zijn positie als full-service provider. TTS profiteert van de wereldwijde naamsbekendheid en het uitgebreide productassortiment van Kärcher om zijn marktpositie te versterken.

Efficiënte gebouwreiniging vereist een combinatie van machines, reinigingsrobots en handmatige materialen om het best mogelijke, hygiënische resultaat te bereiken waarbij het verbruik wordt geoptimaliseerd met zowel economische als milieuvoordelen. TTS is gespecialiseerd in professioneel handmatig reinigingsmateriaal en ontwikkelt ergonomische en effectieve oplossingen voor gebruik in tal van omgevingen, zoals bijvoorbeeld in de horeca, de zorgsector of andere drukbezochte ruimtes. Marco Cardinale, Vice President Floor Care Solutions bij Alfred Kärcher SE & Co. KG, legt uit: “We bieden al producten aan op het gebied van handmatige reiniging, maar via de samenwerking met TTS zullen we ons portfolio vervolledigen en versterken. TTS zal voortaan optreden als ons expertisecentrum en de toeleveringsketen voor handmatige reinigingsoplossingen beheren.”

Familybusiness
De nauwe samenwerking is niet alleen vanuit organisatorisch oogpunt relevant; de twee familiebedrijven volgen ook een vergelijkbare strategie op het gebied van bedrijfsvoering. Momenteel voltrekt zich bij TTS Cleaning S.R.L. de overgang naar de tweede generatie. Renato Zorzo, CEO en eigenaar van TTS Cleaning S.R.L., legt uit: “Met Kärcher hebben we een sterke partner gevonden om onze naamsbekendheid te boosten, nieuwe markten en distributiekanalen verder te ontwikkelen, de productie uit te breiden en onze concurrentiepositie te versterken. Bovendien kunnen we nu onze innovatieve benadering van handmatige reinigingsmaterialen combineren met de geavanceerde reinigingstechnologie van Kärcher.” Om een duidelijke positionering en hoge zichtbaarheid te bewerkstelligen in de markt hebben Kärcher en TTS gekozen voor een co-branding met beide logo’s.

Klik hier voor meer informatie over TTS Schoonmaak. Meer informatie over Kärcher vind je <a href="http://www.kaercher.com">hier.

Deel dit artikel

Ook interessant:

17 april 2023

Veiligheid op de werkvloer is niet alleen belangrijk, maar draagt ook bij aan duurzaam werkgeverschap

Deze week neemt UL-Team de redactie van het Schoonmaakjournaal over. Sinds begin dit jaar heeft het opleid- en trainingsbureau een nieuwe pijler op het gebied van haar opleidingen, namelijk...

24 juni 2025

𝗨𝗟-𝗧𝗲𝗮𝗺 𝗯𝗲𝗵𝗮𝗮𝗹𝘁 𝗠𝗩𝗢-𝗸𝗲𝘂𝗿𝗺𝗲𝗿𝗸

"We zijn trots om te delen dat UL-Team, facilitaire opleidingen en trainingen sinds juni 2025 officieel beschikt over het MVO-Keurmerk. Een erkenning voor onze inzet op het gebied van...

26 september 2025

Taal op de werkvloer: sleutel tot verbinding, veiligheid en succes

In de schoonmaakbranche gaat taal veel verder dan het doorgeven van instructies. Het bepaalt of medewerkers zich veilig en zeker voelen, of processen soepel verlopen en teams goed samenwerken....

06 november 2023

Qualis Insight introduceert MVO Social Impact Label

Het jaar 2023 was en is voor Qualis Insight spannend met nieuwe uitdagingen. Na de overname door Edgar van Engelen is er een reeks belangrijke audit- en certificeringsprojecten opgestart....

28 mei 2024

Revolutionaire stap voor Ruitenheer met wash drones

Tijdens Interclean werd de Baudoin Wash Drone van Baudoin Wash Systems bekroond met de Cleaners Choice Award. Omdat het uitvoeren van glasbewassing met drones veilig en efficient en minder...

22 november 2019

Themaserie Toekomst schoonmaak: visie van 5 jaar geleden, nu en 5 jaar later

Vijf jaar geleden, in maart 2015, ging onze filmer Henk Snaterse langs bij Charles Scholte van SVS Opleidingen, Leen Camerlynck van CleanDeal, Michel de Bruin van Greenspeed, Rogier Moorman...

12 november 2023

#Favorites Kärcher veegmachines in muzikale videoclip

“Een kleine acht weken geleden kregen wij de vraag vanuit WILLEMSKANTINE of wij wilde meewerken aan een videoclip voor een uniek muzikaal project”, vertelt Jop Kuster, marketingmanager van Kärcher. Die...

29 januari 2025

Top 10 schoonmaaktrends voor 2025

De professionele schoonmaak- en hygiëne-industrie ondergaat een opmerkelijke transformatie, door innovatie, veranderende behoeften en een groeiende focus op duurzaamheid. In 2025 staan schoonmaakbedrijven voor nieuwe kansen en uitdagingen die...

25 november 2022

Nasima el Bachiri bij Goedemorgen Nederland

Nasima el Bachiri, onderneemster en eigenaar van B Flex Cleaning-Jobs, La Novia Boutique, Flevo Timmerfabriek en Boutique Desk, was afgelopen week in de media. Zij sprak in het programma...

14 maart 2025

#Podcast: Schoonmaakcast (2): de mensen van WVS

In deze tweede aflevering van de podcast ‘Schoonmaakcast’ vertelt Lilian van Dongen, algemeen manager bij WVS Schoonmaak,  hoe trots ze is op de mensen van het schoonmaakbedrijf. Ze heeft...