31 oktober 2023

HTC Advies, Atir en Consumatics vormen samen CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november 2023 verder als CONTRAST. Onder deze merknaam gaan de expertisegebieden Facility + Hospitality integraal samenwerken. De consultants van CONTRAST ontwerpen, optimaliseren en contracteren serviceconcepten. Voor alle plekken waar mensen werken, verblijven of ontmoeten. 

Puck Wilbers, managing partner: “In CONTRAST brengen we vijfennegentig jaar advieservaring van drie gevestigde namen samen. Spannend, maar ook een geweldig mooie stap in onze bedrijfshistorie. Kenmerkend voor de nieuwe koers is dat we alles wat met foodservice, hospitality, facilitair advies, schoonmaakadvies en neuromarketing te maken heeft, verbinden in onze advisering. Met als voordeel dat we al onze opdrachtgevers een one-stop-shop kunnen bieden, van visie tot vaatwasser, voor grote organisaties en de horeca op de hoek van de straat.”

Frisse blik
Anna Casemier, managing partner: “Wij waren altijd al sterk in integrale concepten. Daarom is het heel vanzelfsprekend dat we nu de volgende stap zetten. Met onze frisse blik willen we verder grenzen verleggen onder de noemer one step ahead in service experience. Dat past bij een wereld die razendsnel verandert en vraagt om durf en creativiteit als je voorop wilt blijven lopen. Dat doen we met de kracht van diversiteit, CONTRAST dus.”

Datagedreven
Naast deze innovatieve insteek onderscheidt CONTRAST zich met datagedreven werken. Anna Casemier: “Zo beschikken wij over een omvangrijke database voor benchmarking van onder meer kwaliteit, beleving, verkoopprijzen, duurzaamheid en hygiëne. Deze feitelijke, analytische aanpak is een mooi contrast met onze grensverleggende creativiteit en gevoel voor hoe het anders kan.” 

Samen ontwikkelen
Marieke Weerts, managing partner: “We hebben CONTRAST samen met de organisatie ontwikkeld. Begin 2022 zijn we begonnen met ontwerpsessies voor het nieuwe merk, gecombineerd met een engagementprogramma. We zijn ontzettend trots op wat er nu staat.  We blijven met z’n allen doen waar we goed in zijn, maar wel integraal en met de focus op service experience. Dat zit de vernieuwing.”

Nieuwsgierig Neem een kijkje op www.contrastcompany.nl

Deel dit artikel

Ook interessant:

10 november 2022

EuroParcs verlengt verbeterde reiskostenregeling schoonmakers

EuroParcs verlengt de verbeterde reiskostenregeling voor medewerkers van schoonmaakbedrijven op al haar vakantieparken in Nederland. De regeling werd in juli van dit jaar in het leven geroepen om schoonmakers...

04 januari 2023

Podcast ‘De Werkprofessor’: “AI gaat mensen niet vervangen”

In de podcast van MT/Sprout ‘De Werkprofessor’, van 27 november, sprakt hr-strateeg Wendy van Ierschot met wetenschapper Maarten Steinbuch over AI. Hij ziet dat technologische ontwikkelingen snel gaan, maar...

13 maart 2020

SVS pakt coronavirus op en aan: gratis toegang tot e-learning module handhygiëne

Ook in Nederland grijpt het coronavirus razend snel om zich heen. Een goede hygiëne, waaronder handhygiëne, speelt meer dan ooit een cruciale rol, ter voorkoming en om de verspreiding...

09 januari 2024

Interview Marten Kops (NVZ): “De komende 10 jaar komt er heel veel op onze sector af”

Marten Kops nam in juli 2023 officieel de directeursfunctie van de NVZ – Schoon | Hygiënisch | Duurzaam over van Hans Razenberg. Hij werkt al 12 jaar bij de...

18 oktober 2022

De Schoonmaak Vakdagen komen eraan!

De vierde editie van de Schoonmaak Vakdagen vindt plaats op 15 & 16 november 2022 in Expo Houten. Ben jij erbij? Op de vakbeurs kun jij kennis maken met...

19 april 2023

Blog: De magie van veilig voelen

Ken je dat….je komt alleen ergens binnen op een feestje en je kiest ervoor om naast de persoon te gaan zitten die je kent of leuk vindt. Waarom? Waarschijnlijk...

02 maart 2023

CWS Nederland behaalt hoogste niveau CO2-prestatieladder

CWS Nederland heeft als eerste organisatie op het gebied van sanitaire hygiëne en bedrijfskleding niveau 5 van de CO2-prestatieladder behaald. De CO2-prestatieladder is een duurzaamheidsinstrument dat bedrijven en overheden...

13 december 2021

Feestelijke schoonmaak- en tissueproducten

De feestdagen zijn in aantocht. Met een, helaas beperkt aantal mensen bij elkaar, gaan we Kerstmis en Oud & Nieuw vieren. Dat betekent boodschappen doen voor heerlijke brunches, borrels...

02 augustus 2019

Meest populair op Facebook 1e halfjaar 2019: Yannick de Roos innovator bij Hago Next

Volgens Yannick de Roos van Hago Next moeten we innovaties aanpakken om te overleven. Op de Facebook-pagina Schoonmaakjournaal.nl was de post over zijn boeiende betoog en overtuiging van veranderende...

15 oktober 2024

Van het stadion naar de fabrieksvloer: De invloed van sportkleding op werkkleding

Er is veel kennis vereist voor de ontwikkeling van sportkledij. Dynamische pasvormen vergroten de bewegingsvrijheid, terwijl ademende en elastische stoffen sporters nog efficiënter maken. Veel van deze innovaties zijn...