31 oktober 2023

HTC Advies, Atir en Consumatics vormen samen CONTRAST

HTC Advies, Atir en Consumatics gaan vanaf 1 november 2023 verder als CONTRAST. Onder deze merknaam gaan de expertisegebieden Facility + Hospitality integraal samenwerken. De consultants van CONTRAST ontwerpen, optimaliseren en contracteren serviceconcepten. Voor alle plekken waar mensen werken, verblijven of ontmoeten. 

Puck Wilbers, managing partner: “In CONTRAST brengen we vijfennegentig jaar advieservaring van drie gevestigde namen samen. Spannend, maar ook een geweldig mooie stap in onze bedrijfshistorie. Kenmerkend voor de nieuwe koers is dat we alles wat met foodservice, hospitality, facilitair advies, schoonmaakadvies en neuromarketing te maken heeft, verbinden in onze advisering. Met als voordeel dat we al onze opdrachtgevers een one-stop-shop kunnen bieden, van visie tot vaatwasser, voor grote organisaties en de horeca op de hoek van de straat.”

Frisse blik
Anna Casemier, managing partner: “Wij waren altijd al sterk in integrale concepten. Daarom is het heel vanzelfsprekend dat we nu de volgende stap zetten. Met onze frisse blik willen we verder grenzen verleggen onder de noemer one step ahead in service experience. Dat past bij een wereld die razendsnel verandert en vraagt om durf en creativiteit als je voorop wilt blijven lopen. Dat doen we met de kracht van diversiteit, CONTRAST dus.”

Datagedreven
Naast deze innovatieve insteek onderscheidt CONTRAST zich met datagedreven werken. Anna Casemier: “Zo beschikken wij over een omvangrijke database voor benchmarking van onder meer kwaliteit, beleving, verkoopprijzen, duurzaamheid en hygiëne. Deze feitelijke, analytische aanpak is een mooi contrast met onze grensverleggende creativiteit en gevoel voor hoe het anders kan.” 

Samen ontwikkelen
Marieke Weerts, managing partner: “We hebben CONTRAST samen met de organisatie ontwikkeld. Begin 2022 zijn we begonnen met ontwerpsessies voor het nieuwe merk, gecombineerd met een engagementprogramma. We zijn ontzettend trots op wat er nu staat.  We blijven met z’n allen doen waar we goed in zijn, maar wel integraal en met de focus op service experience. Dat zit de vernieuwing.”

Nieuwsgierig Neem een kijkje op www.contrastcompany.nl

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 april 2025

Wie wordt Taalheld 2025? Geef jouw schoonmaakcollega op.

Voor de 10e keer reikt Stichting Lezen en Schrijven in 2025 de Taalheldenprijs uit. Daarom zijn zij hard op zoek naar de Taalheld van het jaar. Ken jij een...

08 november 2024

#OPROEP: Wil jij meedenken over verzuim?

In de cao is een afspraak opgenomen over het ontwikkelen van goed verzuimbeleid. Daarvoor heeft de RAS input van de branche nodig. Ze is daarom op zoek naar werkgevers...

09 februari 2024

#FotoFriday WOW schoonmaak-kunstwerken

WOW wat een gaaf project! Karcher en Gros Hygiene hebben samen mooie kunstwerken laten ontwerpen. Karcher deelt op LinkedIn trots foto’s van de trolleys en meldt: “Collega Mike van...

19 november 2018

Poetshulpen gevraagd: Assist at Home zet in op persoonlijk en waardering

De vraag naar personeel in de schoonmaaksector is in een jaar tijd met een derde gestegen. Dat blijkt uit cijfers bij de VDAB. Het aantal mensen dat via dienstencheques...

03 november 2022

“Medewerkers staan dankzij onze nieuwe gespreks- en evaluatiemethode veel meer centraal”

De wereld en daardoor ook het bedrijfsleven veranderen in rap tempo. Enerzijds wordt werk flexibeler en is thuiswerken meer gemeengoed geworden. Anderzijds is er een groot personeelstekort en krijgen...

10 maart 2017

Cleanfix demodagen: ontmoet de toekomst van de schoonmaak

Op donderdag 27 april in Veurne en op donderdag 22 juni in Gent kunt u kennismaken met de RA 660 NAVi schrobzuigrobot. Cleanfix Benelux organiseert deze demodagen. Hoe functioneert...

15 juni 2023

Vijftien schoonmakers ‘in the spotlights’

Vandaag is het De Dag van de Schoonmaker. De dag waarop we alle schoonmakers in het zonnetje zetten. Schoonmakend Nederland heeft vijftien schoonmaaktoppers laten portretteren door fotografe Ann-Sophie Falter....

23 september 2024

B2-Cleaning behaalt Trede 3 op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO)

B2-Cleaning heeft met glans Trede 3 behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Uit de onafhankelijke toetsing blijkt dat B2-Cleaning op kwalitatieve wijze een bovengemiddelde bijdrage levert aan sociaal...

14 mei 2025

Hijman behaalt CO₂-Prestatieladder niveau 3

Met trots meldt  Hijman Schoonmaakartikelen uit Amsterdam dat het bedrijf is gecertificeerd voor niveau 3 van de CO₂-Prestatieladder. Een belangrijke mijlpaal, maar volgens de groothandel vooral een bevestiging dat...

09 november 2021

Monumentaal kunstwerk

Kunstenaar Klaus Dauven bracht in het Franse Jura een ‘reversed graffiti’ kunstwerk aan op de 110 meter hoge en 430 meter lange muur van de stuwdam Vouglans. Met deze...