26 november 2023

#FAVORITES Samen 11.304 verjaardagsboxen inpakken

Een ’topteam’ van managers en schoonmakers van Vebego heeft deelgenomen aan de Jarige Job Inpakbrigade! Om tijdens dit ludieke, meerdaagse evenement urenlang zoveel mogelijk verjaardagsboxen in te pakken. Dat werden er in totaal 11.304! Daarmee trakteert Stichting Jarige Job kinderen uit de armste gezinnen op een onvergetelijke verjaardag. Help jij volgende keer ook mee?

De Stichting Jarige Job organiseerde voor de tweede keer haar Inpakbrigade. Niet in één dag zoals in 2022, maar in drie dagen werden duizenden verjaardagsboxen ingepakt. “Drie dagen lang kwamen 21 verschillende bedrijven in 16 shifts verjaardagsboxen inpakken. Samen hebben zij 11.304 verjaardagsboxen ingepakt en daarmee hetzelfde aantal kinderen een feestelijke verjaardag bezorgd.” Klik hier voor meer informatie over de Stichting, bekijk hieronder de aftermovie:

Bekijk hieronder de aftermovie!

Vebego Foundation was onderdeel van de inpakbrigade Samen werken aan een betere dag van morgen voor kansarme kinderen en jongeren. Dat is de missie van de Vebego Foundation. En dat is ook waarom zij meewerkt aan de Jarige Job Josine Dekker, Coördinator Strategische Partners & Projecten Vebego Foundation, vertelt: “Hoe meer collega’s zich hiervoor inzetten, hoe groter het verschil dat we kunnen maken. We ondersteunen collega’s financieel bij hun vrijwilligerswerk, we werken samen met verschillende partners en we organiseren bouwreizen naar verschillende landen.”

Lees hier meer over de Vebego Foundation.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 mei 2022

Exposanten en bezoekers, bedankt!

De organisatie blikt nog even terug: Interclean Amsterdam sloot vrijdag 13 mei weer haar deuren, na vier zonovergoten dagen. De zon scheen buiten maar vooral ook binnen in de...

30 mei 2022

“Digitalisering ontzorgt, maar schoonmaak is en blijft mensenwerk”

Tachtig jaar geleden en met een investering van 250 gulden klom oprichter Frans Wittens op een ladder om met een zinken emmer en doekje ramen van winkels en bedrijven...

28 december 2023

Paul Fok (SIEV): “We hebben de sleutel tot positieve verandering zelf in handen”

Paul Fok is sinds 28 september de ‘leading man’ bij MKB-branchevereniging SIEV. Hij geniet van deze nieuwe rol in een branche waarin hij al 40 jaar actief is en...

04 november 2022

Ben jij de marketing specialist die Nocore zoekt?

Ben jij een échte marketingspecialist en heb jij van a tot z kennis van marketingactiviteiten? Vind jij het leuk om de marketing verder op te bouwen en daar veel...

17 november 2021

Changing the game, changing the name

Uitnodiging voor het Kwaliteits Kennis Event van LOSK-QMS en Qualis. Dit kennisevent stond al in 2020 op de agenda, maar kon vanwege de beperkende corona-maatregelen niet doorgaan. Daarom doen...

08 maart 2022

Toiletpapierspray zorgt voor ‘kleikamerrevolutie’

Op quote.nl schrijft Tim Jansen over de kleikamerrevolutie. Een verhaal over de heren van Buttler die ‘zelfs hun eigen reet in de fik steken om de perfecte toiletpapierspray te...

14 april 2025

Blog Esther van der Lelie: Storytelling in de schoonmaakbranche, trend of impactmaker?

Het is mij opgevallen dat er in de schoonmaakbranche steeds vaker storytelling wordt toegepast. Dat er meer en meer verhalen over de mens worden gedeeld. Waardoor de schoonmakers binnen...

27 oktober 2021

De kunst van glazenwassen

In het Depot van museum Boijmans Van Beuningen in Rotterdam is glazenwassen tot ‘kunst’ verheven. Kijk hoe de glazenwassers van Mommers Schoonmaak hun kunsten tonen. Oproep: Heb jij ook...

19 december 2018

Wintergast (3) Myrte Ruymaekers (Seifar): “Strijd om eindklant tussen A-merken en private label reinigingsproducten”

“We zien een verschuiving bij onze klanten van A-merken naar private-label reinigingsmiddelen.” Myrte Ruymaekers, Research and Development Manager van het in Lokeren (België) gevestigde Seifar, vertelt als derde wintergast...

16 november 2021

MKB zakelijke dienstverlening focust minder op digitalisering door corona

De coronacrisis is voor veel mkb-ondernemers in de zakelijke dienstverlening ten koste gegaan van de innovatiekracht van hun bedrijf. Zo erkent ruim de helft dat de focus op digitalisering...