27 april 2020

Wat vind jij: wat moet er nu en na de coronacrisis in Nederland gebeuren?

Heb ik straks nog wel werk? Als ik moet kiezen tussen gezondheid en privacy, dan ik voor gezondheid. Uiteindelijk denk ik dat we er sterker uitkomen. Wanneer kunnen de kinderen weer naar school? Wat is voor jou belangrijk in deze coronacrisis? Laat je stem horen en doe mee aan de Namens Nederland-enquête.

“We zijn een land van duizend meningen, die stuk voor stuk gehoord moeten worden. Want alleen zo leren we hoe Nederland uit de crisis kan komen. We hebben antwoorden nodig. Antwoorden die jíj kunt geven. Doe daarom ook mee aan de Namens Nederland enquête. Het beantwoorden van de vragen kost je ongeveer 5 a 10 minuten. Alvast bedankt, ook namens Nederland”, moedigt de stichting op haar website aan.

Samen een toekomstvisie en aanpak voor Nederland maken

 Namens Nederland is een onafhankelijk initiatief met diverse initiatiefnemers, waaronder CSU en fiKks, een initiatief van de ADG dientengroep. CSU doet een oproep op LinkedIn: “Hoe meer deelnemers, hoe beter! Deelname is anoniem. Laat je stem horen: https://bit.ly/3eHtuhS.”

Het Namens Nederland-onderzoek wordt uitgevoerd door SKIM, een onafhankelijk bureau voor marktonderzoek, in samenwerking met NL2025. Dit onderzoek neemt de nationale wetten in verband met gegevensbescherming in acht en is gebonden aan ons privacybeleid.

Deel dit artikel

Ook interessant:

23 juni 2020

John van Hoof over futuristische CSU host Almina: “Wie niet innoveert, verliest relevantie”

Bij schoonmaakbedrijf CSU ervaren bezoekers en medewerkers voortaan een zeer futuristische entree: de eerste groet in het gebouw komt namelijk van een hostess in hologramvorm. Facility host Almina, zoals...

06 november 2019

Gerrit-Jan Vaatstra (Heyday FM): 4 must do’s voor een Paris proof kantoorpand

Plastic rietjes zijn verleden tijd, de eerste zonneauto heeft het levenslicht gezien en het gebruik van warmtepompen in Nederland neemt steeds verder toe. Duurzaamheid is niet alleen een hot...

06 mei 2019

#nieuwsnotendop met Gom, Carel Lurvink, Hago, VSR en Wecovi

Ahold Delhaize zet met Gom stap naar geïntegreerd facilitair beleid Per 1 januari is Gom de nieuwe schoonmaakpartner voor distributiecentra en hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Nederland. Het contract...

24 maart 2019

#nieuwsnotendop week 12: Blinck Schoon, CSU, Forbo, Hago en facility trends

Forbo doet licht uit tijdens Earth Hour Op zaterdag 30 maart doet Forbo voor de zesde keer in successie mee aan Earth Hour: om 20.30 uur doet Forbo het...

28 juni 2023

Partnership CSU en Villa Pardoes voelt als familie

Vlak bij het mooiste sprookjespark van de wereld ligt een bijzondere vakantieverblijf. In Villa Pardoes komen dromen van ernstig zieke jonge kinderen en hun ouders, broertjes en zusjes uit....

09 november 2018

Trainingsplatform Warp Industries wint eerste Cor van der Heijden Award

Op 8 november vond in De Efteling de eerste uitreiking van de Cor van der Heijden Award plaats. Een initiatief van schoonmaakbedrijf CSU dat het meest innovatieve idee voor...

09 september 2025

CSU en Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht blijven samenwerken

CSU laat weten ook de komende jaren verantwoordelijk te blijven voor de schoonmaakdienstverlening bij Koninklijke Jaarbeurs in Utrecht. Daarmee zet ze haar rol voort bij een van de meest...

06 december 2023

CSU en Museon-Omniversum werken aan schonere planeet

Sinds 1 september is CSU de nieuwe schoonmaakpartner van Museon-Omniversum. CSU gaat in het museum en grootbeeldfilmtheater aan de slag om beide gebouwen met minimale milieubelasting fris en schoon...

28 mei 2025

Klimaatdoelen CSU, Tzorg en Zizo als eerste in de branche goedgekeurd als ‘Parijs-proof’ door SBTi

Total Care, moederorganisatie van CSU, Tzorg en Zizo, is de eerste schoonmaak- en thuiszorgorganisatie in Nederland waarvan de net zero-doelen officieel zijn goedgekeurd door het Science Based Targets initiative...

30 december 2018

Live tweet CSU-jubileumcongres toptweet 2018

Events waren er vele in 2018 en vaak verzorgde de redactie liveblogs in de vorm van Tweets. “Ons Twitteraccount met 3161 volgers is een van de 7 media van...