16 juli 2019

Unieke co-creatie Schoonmaakjournaal en Clean Totaal in Schoonmaak Vakdagen

Voor de tweede maal organiseert schoonmaakvakblad Clean Totaal de Schoonmaak Vakdagen. Op dinsdag 12 en woensdag 13 november vindt het nationaal vakevenement voor de complete schoonmaaksector weer plaats in Expo Houten, pal naast de A27 bij Utrecht. Schoonmaakjournaal sluit zich als marketingpromotiepartner aan; uniek dat twee concullega’s voor een co-creatie kiezen. “We vinden het heel belangrijk dat dit vakevenement, de exposanten en innovaties de verdiende aandacht op dat prachtige vakpodium krijgen, en we vinden het een uitdaging om zoveel mogelijk schoonmaakprofs te bereiken en triggeren voor een bezoek aan de Schoonmaak Vakdagen. Die uitdaging gaan we samen aan!”

“We hebben er waanzinnig veel zin in”, reageren Lisanne Andeweg, algemeen manager van Prosu Media Producties waartoe Clean Totaal behoort, en Petra de Bruin, eigenaar, hoofdredacteur en branche-inspirator van Schoonmaakjournaal. “Recent ontmoetten we elkaar en dat leverde direct een inspiratieboost op. Dat geeft energie, dat geeft kracht, dat geeft een goed gevoel.”

Grensverleggend samenwerken
Co-creatie staat voor dialoog, enthousiasme, daadkracht en focus op resultaat. “Grensverleggend of misschien zelfs grensoverschrijdend samenwerken, dat is voor mijn generatie nieuw”, legt Petra uit, “maar het past perfect in de huidige tijd van deeleconomie. Niet onbekend dat ik de branche al jaren een warm hart toedraag, dus ook evenementen als de Schoonmaak Vakdagen. Vorig jaar heeft onze redactie zich daarvoor al ingezet, maar enkel met een deel van de promotie en een aftermovie filmproductie, nu trekken we dat veel verder door.”

Nieuw: Marketingcafé
“Een van de initiatieven die we in gaan zetten, is het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé”, kondigt Lisanne aan. “Op donderdag 15 augustus richten we dat café in en gaan we samen met de marketeers van de exposerende bedrijven aan de slag. Tell-a-friendacties, innovatietours, VIP-arrangementen: we geven het creatieve brein van alle marketeers die aansluiten alle ruimte voor ideeën en initiatieven. Co-creatie met alle partijen krijgt zo een enorme potentie.”

Wil je voor het unieke Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé uitgenodigd worden? Mail dan naar [email protected] of naar [email protected]. Wil je automatisch op de hoogte blijven over het laatste nieuws over de Schoonmaak Vakdagen? Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.

Over de Schoonmaak Vakdagen
Op dinsdag 12 en woensdag 13 november 2019 ontmoet het Nederlandse schoonmaakgilde elkaar op de Schoonmaak Vakdagen, hét evenement voor professionals in de schoonmaakbranche. Tijdens de Schoonmaak Vakdagen kun je kennismaken met de nieuwste technieken en innovaties. Bestel gratis je toegangstickets via deze link.

Deel dit artikel

Ook interessant:

15 januari 2024

Hasan Manav (TPA Cleaning Services) gaat vol vertrouwen op naar 30 jaar schoonmaak

Ruim 29 jaar geleden, op 11 januari 1995, startte Hasan Manav als schoonmaakkracht. Hij deed dit tijdens zijn studiejaren en verdiende destijds 4,96 gulden bruto per uur. Hij groeide...

09 april 2024

Empoweren van Vrouwen: Een Reis naar Persoonlijke en Professionele Groei

Alle sprekers van het nationale event Female Leaders in Cleaning op Interclean zijn bekend: Naast Annemarie van den Thillart, expert op het gebied van persoonlijk leiderschap met een specifieke...

03 februari 2022

Streven naar meer gelijkheid op de werkplek

Namens ISS Facility Services Nederland ondertekenden CEO Edu Peek en People & Culture Director Gemmie Hermens deze week de UN Women’s Empowerment Principles (WEP’s). Hiermee ondersteunt ISS het belang...

10 april 2022

Oproep: laat jouw schoonmaker portretteren!

Een uniek portret van jouw onmisbare medewerker door topfotograaf Ann-Sophie Falter? Ter ere van De Dag van de Schoonmaker op 15 juni is Schoonmakend Nederland op zoek naar jouw...

30 september 2021

Schoonmaakmedewerkers positief over hun vak én werkgever

Maar liefst 93,3% van de werknemers in de schoonmaakbranche waardeert het werk met een voldoende of hoger. Een grote meerderheid hiervan (61,7%) geeft het eigen werk zelfs een 8,...

22 mei 2024

Paardekooper introduceert slim plastic recyclingsproces Recylution

Het inzamelen van plastic afval voelt voor bedrijven soms als een verplichting en brengt bovendien vaak kosten met zich mee. Paardekooper bewijst dat dit ook anders kan met Recylution,...

05 december 2023

Sint verrast: verkiezing Schoonmaker van het Jaar start 1-1-2024

“Sint verrast ons vandaag. Met surprises. En wij jou! We starten de inschrijving voor de Schoonmaker van het Jaar-verkiezing op een verrassende dag: 1 januari 2024. Onze schoonmaakSTERREN, de...

22 oktober 2021

Vrolijke kunst

In het LAM Museum, op het terrein van de Keukenhof in Lisse, staan de schoonmaakspullen van Koos Buster. Gemaakt van keramiek. Normaal loop je aan schoonmaakspullen voorbij, maar deze staan...

31 januari 2023

“We moeten anders naar de invulling van leiderschap kijken”

Uit de Boardroom Monitor van EY blijkt dat steeds meer vrouwen de weg naar bestuurskamer weten te vinden ANP interviewde er Britt Blomsma, partner van werving- en selectiebureau Ebbinge,...

28 oktober 2019

50-jarige exposant op Schoonmaak Vakdagen Numatic trakteert op toekomst

Een nationale schoonmaakbeurs met meer dan 50 exposanten, met grootse noviteiten, innovaties en lanceringen, dat is bijzonder. Tussen hen bevindt zich een 50-jarige: Numatic. Ook bijzonder. En ja, wie...