17 maart 2020

Qualis kennissessie Change the game, change the name op 2 april uitgesteld

“Een hele dikke pluim voor al die duizenden schoonmaakmedewerkers, die iedere dag zorgdragen voor een hygiënisch werk- en leefomgeving. Vooral nu door het coronavirus hebben we deze medewerkers echt heel hard nodig. Hulde voor deze mensen. Natuurlijk begrijpen we ook dat iedereen zijn verantwoordelijkheid moet nemen en indien mogelijk zijn bijdrage aan de beperking van de verspreiding moet leveren. Qualis insight into quality heeft dan ook besloten om de Change the game, change the name bijeenkomst van 2 april op te schorten tot een nog nader te bepaalde datum”, kondigt Gerard Spoor op LinkedIn aan.

Onafhankelijk, objectief, onpartijdig: gamechanger Qualis insight into quality zet met haar kwaliteitmeetsysteem LOSK-QMS in op de nieuwe standaard voor schoonmaakaudits. Met de kennissessie Changing the game, changing the name, wil Qualis doel, visie, missie, kennis en ervaringen delen.

Natuurlijk vinden we het jammer dat we, gezien het enthousiasme van de branche – zo’n 80 aanmeldingen – de kennissessie bij Kärcher moeten annuleren. Maar we moeten prioriteiten stellen. Het algemeen belang gaat voor!”, overtuigen Gerard en zijn compagnon Jan Vera. “We respecteren uiteraard de keuzes die nu gemaakt worden om werkprogramma’s tijdelijk aan te passen en de prioriteiten te verleggen. De auditors van Qualis houden hier, waar metingen alsnog plaatsvinden, natuurlijk rekening mee. We gaan ervan uit dat iedereen dat begrip op kan brengen.”

Leestip

Deel dit artikel

Ook interessant:

24 juli 2019

Sociaal en duurzaam ondernemen: Kärcher helpt met recyclage festivalmateriaal

Een vertrouwd beeld helaas: elk jaar opnieuw laten festivalgangers bergen afval en spullen achter. Maar op enkele Belgische festivals krijgen die spullen nu een tweede leven via het project...

04 november 2025

Samenwerkingsovereenkomst VGFI en Qualis Insight C4C voor onafhankelijke certificering van leden

De Vereniging van Gespecialiseerde Facilitaire Inkoopprofessionals (VGFI) heeft een samenwerkingsovereenkomst gesloten met Qualis Insight C4C voor de onafhankelijke certificering van haar leden. De overeenkomst is op 1 november ingegaan.

20 maart 2020

Interclean Amsterdam verplaatst naar 3-6 november

In reactie op de aankondiging van vorige week over het verplaatsen van Interclean Amsterdam vanwege de gevolgen van het coronavirus (COVID-19) is het beursteam verheugd om mee te kunnen...

10 oktober 2019

Onafhankelijk en objectief meetsysteem Qualis gaat als de spreekwoordelijke brandweer

“Hoe vaak wij niet te horen hebben gekregen dat het een kansloze en zinloze weg is die we zijn ingeslagen, kan ik u niet vertellen; echt heel vaak. Overigens...

22 maart 2023

Schoonmaaktips voor glasheldere ramen.

Als de zon in het voorjaar op de ramen schijnt, is het vuil dat zich tijdens de wintermaanden op de ramen heeft opgestapeld wel erg goed te zien. Laat...

11 maart 2020

OSB start landelijk coördinatiepunt coronavirus

OSB heeft een landelijk coördinatiepunt in het leven geroepen om schoonmaakbedrijven bij te staan bij alle consequenties van het coronavirus. Het biedt ondernemers, medewerkers en overheid informatie, advies en...

20 augustus 2024

Zomer-sport-serie (4): Doorwerken, hard sporten en mooie doelen behalen

In de schoonmaakbranche wordt hard gewerkt. Vooral omdat deze wereld zich laat zien als professioneel en de wil heeft om alles tot in de puntjes te regelen. Het doorzettingsvermogen,...

11 december 2024

Kees Wagtmans (Kärcher) draagt managementtaken over aan Bart Hullebroeck

Bij Kärcher NV verandert op 1 januari 2025 het management. Kees Wagtmans draagt na een loopbaan van 44 jaar bij Kärcher, waarvan 19 jaar als Managing Director, zijn huidige...

17 september 2024

SIEV keurmerk voor Avanti Facilitair

Avanti Facilitair heeft onlangs met succes het SIEV keurmerk en het SIEV MVO Keurmerk behaald. Dit is een belangrijke mijlpaal voor dit relatief jonge bedrijf, dat voortkomt uit de...

04 april 2025

“Ik heb er de kracht weer voor” Kärcher start campagne hogedrukreiniger met Gerard Joling

Kärcher heeft, om te benadrukken dat er volgens het bedrijf op het vlak van hogedrukreinigers maar één keuze mogelijk is, samen met Ad Alliance en Gerard Joling een unieke campagne...