17 maart 2020

Qualis kennissessie Change the game, change the name op 2 april uitgesteld

“Een hele dikke pluim voor al die duizenden schoonmaakmedewerkers, die iedere dag zorgdragen voor een hygiënisch werk- en leefomgeving. Vooral nu door het coronavirus hebben we deze medewerkers echt heel hard nodig. Hulde voor deze mensen. Natuurlijk begrijpen we ook dat iedereen zijn verantwoordelijkheid moet nemen en indien mogelijk zijn bijdrage aan de beperking van de verspreiding moet leveren. Qualis insight into quality heeft dan ook besloten om de Change the game, change the name bijeenkomst van 2 april op te schorten tot een nog nader te bepaalde datum”, kondigt Gerard Spoor op LinkedIn aan.

Onafhankelijk, objectief, onpartijdig: gamechanger Qualis insight into quality zet met haar kwaliteitmeetsysteem LOSK-QMS in op de nieuwe standaard voor schoonmaakaudits. Met de kennissessie Changing the game, changing the name, wil Qualis doel, visie, missie, kennis en ervaringen delen.

Natuurlijk vinden we het jammer dat we, gezien het enthousiasme van de branche – zo’n 80 aanmeldingen – de kennissessie bij Kärcher moeten annuleren. Maar we moeten prioriteiten stellen. Het algemeen belang gaat voor!”, overtuigen Gerard en zijn compagnon Jan Vera. “We respecteren uiteraard de keuzes die nu gemaakt worden om werkprogramma’s tijdelijk aan te passen en de prioriteiten te verleggen. De auditors van Qualis houden hier, waar metingen alsnog plaatsvinden, natuurlijk rekening mee. We gaan ervan uit dat iedereen dat begrip op kan brengen.”

Leestip

Deel dit artikel

Ook interessant:

20 augustus 2024

Zomer-sport-serie (4): Doorwerken, hard sporten en mooie doelen behalen

In de schoonmaakbranche wordt hard gewerkt. Vooral omdat deze wereld zich laat zien als professioneel en de wil heeft om alles tot in de puntjes te regelen. Het doorzettingsvermogen,...

24 maart 2020

Themaweek Prachtig: OSB start actie #SchoonmakersBedankt

Schoonmakers zijn onmisbaar. Dat waren ze al, maar nu in deze tijd helemaal. Waar zorgverleners met hun handen aan het bed strijden tegen het coronavirus, vechten schoonmakers ook dagelijks...

24 februari 2019

#nieuwsnotendop week 8 met Beercoo, Hago, Kärcher, Noorderkwartier, PayOK en Schilten

Schilten Schoonmaak neemt Alcean over Het Dordtse schoonmaakbedrijf Schilten heeft Alclean uit Krimpen aan den IJssel overgenomen. Daarmee versterkt het haar regionale positie in de driehoek Rotterdam, Breda en...

14 februari 2024

Kärcher opent nieuw Municipal Competence Center in Wilrijk

Op 8 februari opende Kärcher Belux officieel de deuren van haar Municipal Competence Center in Wilrijk. Met deze nieuwe fysieke locatie zet Kärcher een belangrijke stap richting een verdere...

25 juni 2019

Processierupsen ecologisch verantwoord bestrijden? Het kan met Kärcher!

De processierupsen zijn de laatste jaren aan een echte opmars bezig in ons land. Niet alleen vreten deze insecten in een recordtempo een boom volledig kaal, ze kunnen ook...

06 april 2020

#samensterk Schoonmaakhelden in de zorg: jullie zijn onmisbaar!

Op 17 maart om 20.00 uur klonk er door heel Nederland applaus voor de helden in de zorg, die zich dag en nacht in (moeten) zetten in de barre...

06 juni 2024

Karcher deelt uniek mondstuk hogedrukreinigers: sneller resultaat met lager verbruik energie en water

Hogedrukreiniging is al een zeer effectieve reinigingsmethode, maar Kärcher zegt deze met haar nieuwe eco!Booster spuitlans naar een heel nieuw niveau te tillen: ‘vergeleken met een standaard vlakstraalsproeier wordt de...

17 september 2024

SIEV keurmerk voor Avanti Facilitair

Avanti Facilitair heeft onlangs met succes het SIEV keurmerk en het SIEV MVO Keurmerk behaald. Dit is een belangrijke mijlpaal voor dit relatief jonge bedrijf, dat voortkomt uit de...

09 november 2021

Monumentaal kunstwerk

Kunstenaar Klaus Dauven bracht in het Franse Jura een ‘reversed graffiti’ kunstwerk aan op de 110 meter hoge en 430 meter lange muur van de stuwdam Vouglans. Met deze...

13 maart 2020

Coronavirus maakt top 3 meest gelezen op Schoonmaakjournaal

Het coronavirus en alles wat ermee samenhangt, is populair op Google, in de media, op de tv, op straat, in de supermarkt, op het werk (als je nog aan...