20 maart 2020

Anton Witte (Asito) over coronacrisis in FD: “Van juridische disputen worden alleen advocaten wijzer”

“Bedrijven moeten centraal afspraken met hun klanten maken over het vermijden van juridische conflicten, nu duizenden werknemers werkloos thuis komen te zitten.” Die oproep doet , directeur HR bij Asito, in het Financieel Dagblad in reactie op de maatregelen die getroffen zijn in relatie tot het coronavirus.

Deze link leidt je naar het artikel ‘Asito coronapact met klanten’ op de website van het Financieel Dagblad’.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

10 april 2025

Marcel (Vebego) medeverantwoordelijk voor helder Beeld & Geluid

Marcel is een rasechte glazenwasser: van de 44 jaar dat hij op deze aarde rondloopt, staat hij er al meer dan 30 op een ladder. Tegenwoordig is hij namens...

10 mei 2023

Hygiëne en gedrag, gespreksonderwerp Hygiëneforum

Als bedrijf kun je een schoonmaakbedrijf inhuren om de werkplekken schoon te maken, maar ook de eigen medewerkers moeten een bijdrage leveren om deze bacterievrij te houden. Hoe zorg...

27 oktober 2023

Van perceptie tot voldoening en een blauw goedje

Schoonmaak krijgt steeds meer aandacht. Ook in de dagelijkse Metro. Zo verscheen er onlangs in het Metronieuws twee keer een lezerscolumn over het vak. Eén over de universele kunst...

06 oktober 2023

The Good Roll eerste Fair Trade toiletpapiermerk ter wereld

In een tijdperk waarin multinationals domineren laten The Good Roll en de World Fair Trade Organization (WFTO) een moedig geluid horen. Stel je voor: toiletpapier dat verder gaat dan...

30 juni 2017

Ecover verovert plaats in ’s werelds Benefit Corporations

Ecover en zijn zustermerk Method hebben een nieuw hoogtepunt bereikt met een geverifieerde score van 146 op de B Impactevaluatie. Dankzij deze uitstekende prestatie, die werd aangekondigd door Drew...

02 augustus 2019

Meest populair op Facebook 1e halfjaar 2019: Yannick de Roos innovator bij Hago Next

Volgens Yannick de Roos van Hago Next moeten we innovaties aanpakken om te overleven. Op de Facebook-pagina Schoonmaakjournaal.nl was de post over zijn boeiende betoog en overtuiging van veranderende...

20 mei 2019

Asito lanceert digitaal service platform en slaat efficiëntie- en serviceslag

Schoonmaakbedrijf Asito slaat een enorme efficiëntieslag bij grote objecten als Schiphol met een nieuw online navigatieplatform. Op het Asito Digitaal Service Platform worden facilitaire verstoringen op een digitale kaart uitgezet,...

21 november 2018

Samen met Alpheios zet Broeders van Liefde in op nieuwe dienstverlening

De Broeders van Liefde – al meer dan 200 jaar aanbieder van onderwijs en zorg – kiest voor een samenwerking met Alpheios voor een periode van zes jaar. Alpheios...

11 mei 2022

Nasima el Bachiri-Ouamar: ‘mijn werk voelt niet meer als werken’

Nasima el Bachiri-Ouamar is eigenaar van vijf bedrijven in Almere en daarbuiten. Als kind droomde ze al van onafhankelijk en succesvol in het ondernemen zijn. Een weg met soms...

14 maart 2025

#Podcast: Schoonmaakcast (2): de mensen van WVS

In deze tweede aflevering van de podcast ‘Schoonmaakcast’ vertelt Lilian van Dongen, algemeen manager bij WVS Schoonmaak,  hoe trots ze is op de mensen van het schoonmaakbedrijf. Ze heeft...