21 oktober 2020

Meer dan 30 landen wereldwijd nemen deel aan Thank Your Cleaner Day 2020

Elke dag zijn wereldwijd miljoenen schoonmakers in de weer om ervoor te zorgen dat onze woon- en werkomgeving schoon, veilig en prettig is voor de volgende dag. Reiniging en hygiëne zijn belangrijker dan ooit. Daarom organiseert Kärcher Belux en Concor Facility Services voor de 6e Thank Your Cleaner Day. Dit jaar, op woensdag 21 oktober, verdienen alle schoonmakers extra lof voor hun werk, omdat hygiënische werkomstandigheden belangrijker zijn dan ooit.

De Thank Your Cleaner Day campagne richt zich op de schoonmaakbranche, en in het bijzonder op het schoonmaakpersoneel. In tijden van corona zijn netheid en hygiëne niet alleen belangrijk voor ons welzijn, maar ook essentieel om het risico op besmetting te verkleinen. Op 21 oktober 2020 zal Kärcher er – samen met partners uit de schoonmaakbranche – voor zorgen dat schoonmaakpersoneel wereldwijd meer waardering krijgt.

Poetsteams in het zonnetje
Kärcher Belux neemt voor het eerst deel aan deze campagne. Zij sloegen de handen in elkaar met het Belgische Concor Facility Services en zetten bij twee van hun klanten, Videohouse en Bank van Breda, de poetsteams in het zonnetje. Bovendien krijgen alle schoonmakers van Concor Facility Services een gepersonaliseerde tas met een aantal leuke geschenkjes, zoals een warme wintermuts. De bedoeling is om volgend jaar nog meer schoonmakers te bedanken door extra partners de kans te geven samen te werken op dit project.

Wereldwijde campagne
Het toenemende aantal deelnemers over de hele wereld laat zien dat de campagne goed ontvangen wordt. Inmiddels zijn er meer dan 30 landen die meedoen aan deze speciale dag voor schoonmakers. Meer informatie over de lokale en internationale activiteiten van Kärcher rondom Thank Your Cleaner Day in diverse landen vind je op www.thankyourcleanerday.com.

Deel dit artikel

Ook interessant:

13 februari 2023

‘One voice in cleaning’

Donderdag 9 februari verzamelden zo’n 40 schoonmaakprofessionals zich bij Kärcher in Made. Op uitnodiging van Greenspeed, Kärcher, Unimop en European Cleaning Journaal. Het was een aftrap van een nieuw...

06 maart 2024

Kärcher connecteert toestellen en verzamelt realtime gegevens  

Dankzij een nieuwe hardware module biedt Kärcher een eenvoudig en flexibel systeem voor het beheer van het machinepark van haar klanten. Niet enkel de nieuwe toestellen, maar ook de...

05 oktober 2020

Kärcher Floor Cleaner FC 7 maakt einde aan eerst stofzuigen dan dweilen

Met de accu-aangedreven FC 7 Cordless is de regel ‘eerst stofzuigen, dan dweilen’ voorgoed verleden tijd. Alle soorten droog en nat dagelijks vuil, inclusief die vervelende haren van je huisdier,...

05 december 2024

Sinterklaas brengt de Shoecleaner

Een betere timing en ambassadeur had Kärcher voor de introductie van hun Shoe!Cleaner, hét nieuwe accessoire voor hun tapijtreinigers, niet kunnen wensen. In heel het land werd in de...

14 juni 2019

4e Dag van de Schoonmaker schenkt 96.000 schoonmakers vreugde  

Schoonmaak is van alle tijden. Maar De Dag van de Schoonmaker niet: de landelijke vakdag vieren we vandaag – 14 juni – voor de vierde keer. En met heel...

09 augustus 2019

#filmFriday Kärcher aftermovie over de schoonheid van Tour de France

Achter de schermen bij de Tour de France 2019. Kärcher is Official Cleaning Partner van het Jumbo-Visma team en mocht voor een ‘schone’ tour zorgen. Een flitsende impressie op Franse...

18 juni 2024

Terugblik lunch op De Dag van de Schoonmaker: “Schoonmaak is soulful werk”

Schoonmaakbedrijf Augias organiseerde op vrijdag 14 juni, op de Dag van de Schoonmaker, een lunch voor álle schoonmakers van Nederland bij jeu des boulescafe Mooie Boules in Amsterdam. Ook...

14 juni 2019

Hago viert De Dag van de Schoonmaker met film over geluk

Vrijdag 14 juni 2019 is de vierde Dag van de Schoonmaker. Hago, samen met Hectas en Schoonmaakjournaal initiatiefnemer van deze dag, bedankt schoonmaakmedewerkers vandaag extra voor hun inzet en...

04 april 2025

“Ik heb er de kracht weer voor” Kärcher start campagne hogedrukreiniger met Gerard Joling

Kärcher heeft, om te benadrukken dat er volgens het bedrijf op het vlak van hogedrukreinigers maar één keuze mogelijk is, samen met Ad Alliance en Gerard Joling een unieke campagne...

14 april 2020

CSU en partners lanceren Schoon voor onze helden: belangeloos schoonmaken op locaties en bij mensen uit vitale sectoren

Schoonmaakbedrijf CSU gaat medewerkers inzetten bij instellingen en mensen die extra hulp kunnen gebruiken. “Door belangeloos schoonmaakhulp aan te bieden op cruciale plekken en bij hen die het verdienen,...