21 oktober 2020

Meer dan 30 landen wereldwijd nemen deel aan Thank Your Cleaner Day 2020

Elke dag zijn wereldwijd miljoenen schoonmakers in de weer om ervoor te zorgen dat onze woon- en werkomgeving schoon, veilig en prettig is voor de volgende dag. Reiniging en hygiëne zijn belangrijker dan ooit. Daarom organiseert Kärcher Belux en Concor Facility Services voor de 6e Thank Your Cleaner Day. Dit jaar, op woensdag 21 oktober, verdienen alle schoonmakers extra lof voor hun werk, omdat hygiënische werkomstandigheden belangrijker zijn dan ooit.

De Thank Your Cleaner Day campagne richt zich op de schoonmaakbranche, en in het bijzonder op het schoonmaakpersoneel. In tijden van corona zijn netheid en hygiëne niet alleen belangrijk voor ons welzijn, maar ook essentieel om het risico op besmetting te verkleinen. Op 21 oktober 2020 zal Kärcher er – samen met partners uit de schoonmaakbranche – voor zorgen dat schoonmaakpersoneel wereldwijd meer waardering krijgt.

Poetsteams in het zonnetje
Kärcher Belux neemt voor het eerst deel aan deze campagne. Zij sloegen de handen in elkaar met het Belgische Concor Facility Services en zetten bij twee van hun klanten, Videohouse en Bank van Breda, de poetsteams in het zonnetje. Bovendien krijgen alle schoonmakers van Concor Facility Services een gepersonaliseerde tas met een aantal leuke geschenkjes, zoals een warme wintermuts. De bedoeling is om volgend jaar nog meer schoonmakers te bedanken door extra partners de kans te geven samen te werken op dit project.

Wereldwijde campagne
Het toenemende aantal deelnemers over de hele wereld laat zien dat de campagne goed ontvangen wordt. Inmiddels zijn er meer dan 30 landen die meedoen aan deze speciale dag voor schoonmakers. Meer informatie over de lokale en internationale activiteiten van Kärcher rondom Thank Your Cleaner Day in diverse landen vind je op www.thankyourcleanerday.com.

Deel dit artikel

Ook interessant:

31 juli 2020

Corona thema top 5 meest gelezen blogs 1e halfjaar 2020

De uitzonderlijk verrassende en verontrustende corona-uitbraak riep veel vragen en emoties op. Dat leverde praktische en creatieve tekstspinsels op. En opvallende hoge bereikcijfers: nog meer bezoeken en lezers voor...

07 februari 2019

2019 het jaar van het Digitale Doolhof: wat schiet de schoonmaak hiermee op?

Volgens trendwatchers Lieke en Richard Lamb wordt 2019 het jaar van het Digitale Doolhof. Er komen steeds meer digitale verplichtingen, voor ons als personen en voor bedrijven. De controle...

12 mei 2019

#nieuwsnotendop met Kärcher, ICS, Preston Palace, VSR en CSU

Kärcher draagt bij aan het behoud van een culturele site in Vietnam Als onderdeel van zijn culturele sponsoringsprogramma, reinigt Kärcher de zuidelijke en voornaamste toegangspoort tot de voormalige Keizerlijke...

10 april 2022

Oproep: laat jouw schoonmaker portretteren!

Een uniek portret van jouw onmisbare medewerker door topfotograaf Ann-Sophie Falter? Ter ere van De Dag van de Schoonmaker op 15 juni is Schoonmakend Nederland op zoek naar jouw...

29 mei 2023

Briefje van Peet: Beste belever/Dear believer

Apple verkoopt dromen, geen producten”. Dit artikel uit 2012 van Menno Urbanus gaat over hoe Apple zijn innovaties in de markt positioneert. Je vindt het op de website Marketingfacts....

14 februari 2024

Kärcher opent nieuw Municipal Competence Center in Wilrijk

Op 8 februari opende Kärcher Belux officieel de deuren van haar Municipal Competence Center in Wilrijk. Met deze nieuwe fysieke locatie zet Kärcher een belangrijke stap richting een verdere...

04 april 2025

“Ik heb er de kracht weer voor” Kärcher start campagne hogedrukreiniger met Gerard Joling

Kärcher heeft, om te benadrukken dat er volgens het bedrijf op het vlak van hogedrukreinigers maar één keuze mogelijk is, samen met Ad Alliance en Gerard Joling een unieke campagne...

03 november 2020

Blog: Wat betaalt u een held?

Mensen in vitale beroepen zijn tegenwoordig helden. Ze werken aan het front van het Corona slagveld en draaien overuren om de vijand te verslaan. Weliswaar met een korte “erkennings-vertraging”,...

17 april 2020

Richard van Zon (Stoffels Bleijenberg): “Schoonmaak is een geweldig mooi en dankbaar beroep”

Ook ons gesprek met commercieel directeur van Stoffels Bleijenberg en Westerveld Richard van Zon over de meerwaarde van opleiden en de nieuwe en vernieuwende samenwerking in hotelschoonmaak met de...

08 juni 2025

Eindspurt Dé Dag van de Schoonmaker 2025 met een dikke 10!

Nog enkele dagen en dan is het zover, dan vieren we de Dag van de Schoonmaker: bedankt, jij maakt het verschil! Deze pluim verdienen álle schoonmakers van Nederland. Dagelijks,...