4 april 2025

“Ik heb er de kracht weer voor” Kärcher start campagne hogedrukreiniger met Gerard Joling

Kärcher heeft, om te benadrukken dat er volgens het bedrijf op het vlak van hogedrukreinigers maar één keuze mogelijk is, samen met Ad Alliance en Gerard Joling een unieke campagne uitgewerkt. De start was tegelijkertijd met reallifesoap ‘Only Joling’ en is op 28 maart 2025 direct knallend gestart met top kijkcijfers.

De campagne is van Kärcher en Gerard Joling is te zien rond RTL-programma’s en op Videoland. De start was tegelijk met Only Joling, de reallifesoap van Gerard Joling die op 28 maart 2025 begon. In deze soap geeft hij een inkijk in zijn leven, op weg naar zijn 65ste verjaardag en 40-jarig jubileum in het vak. Hij heeft er de kracht niet meer voor. Vandaaruit is de campagne bedacht met als slogan: “Ik heb er de kracht weer voor.”

Kärcher zegt over de campagne: “Er is maar één echte Gerard Joling, die dankzij zijn jarenlange carrière bekend is bij jong en oud. Als het om hogedrukreinigers gaat, is er natuurlijk ook maar één echte. De match met Gerard was voor ons daarom, in combinatie met zijn gevleugelde uitspraak, overduidelijk en heeft unieke content opgeleverd. We gaan een gierend geel voorjaar tegemoet!”

Bekijk hier het filmpje.

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 mei 2024

All Cleaning Products betrekt nieuw pand in Lisse

All Cleaning Products heeft een nieuw onderkomen. Een logische stap om de groei van de groothandel in schoonmaak- en hygiëneartikelen het hoofd te bieden, meent eigenaar Ewout Claassen. “We...

11 september 2024

GOM en EUR onderzoeken gedragsbeinvloeding voor een schonere campus

In mei 2024 meldde Gom dat onder leiding van onderzoekers van BIG ‘R studenten van de Erasmus University Rotterdam waren gestart met het onderzoeken van gedrag van de studenten...

24 augustus 2023

Good Roll introduceert eigen ontwerp

Jouw zakelijke droom voor een eigen ontwerp toiletpapier kan uitkomen. 𝗧𝗵𝗲 𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗥𝗼𝗹𝗹 maag het mogelijk.  Creative Lex Rijkers Meinen van The Hague’s Finest kon deze kans niet voorbij...

14 juni 2022

Blog (1): Gelijke monniken, gelijke kappen in schoonmaakland? Vergeet het maar!

Service Management kopte op 16 mei: Hotelschoonmakers protesteren vanwege oneerlijke arbeidsvoorwaarden: geen weekendtoeslag. Het FNV Schoonmaakparlement maakt zich druk over dit standpunt. Volop in de media wordt de mening...

15 november 2018

Onderzoek CHILL-studenten: met vuile toetsenborden liggen infectieziekten op de loer

In opdracht van Fusernet ICT Services hebben medewerkers en studenten van Chemelot Innovation and Learning Labs (CHILL) onderzocht welke soorten bacteriën op toetsenborden zitten. Ook is bekeken wat de...

19 oktober 2023

De facilitaire koppen bij elkaar

Op 1 november 2023 vindt er een breed facilitair overleg plaats. Dan steken de voorzitters en directies van facilitaire organisaties in de schoonmaakbranche de koppen bij elkaar om van...

01 oktober 2025

Gezien in de media: Fabrikanten vonden de stofzuiger ‘volslagen idioot’. Nu is James Dyson miljardair.

Hij wordt wel de ‘Steve Jobs van de huishoudelijke apparaten’ genoemd. En net als Jobs kreeg James Dyson overal nee te horen. Een stofzuiger zonder zak? ‘Volslagen idioot’, vonden...

09 oktober 2019

OSB: “Schoonmaak herkent zich niet in negatieve beeld SCP”

Bedrijven in de schoonmaaksector nemen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid serieus door volop kansen te bieden aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. In beginsel is iedereen van harte welkom...

13 augustus 2025

FMG symposium ‘Crisisbeheersing “Als niets meer werkt”.

Op woensdag 12 november organiseert FMG het symposium ‘Crisisbeheersing “Als niets meer werkt”. Tijdens het symposium zullen de programmadirecteur nationale weerbaarheid en veerkracht, Paul Gelton, en de directeur publieke...

11 maart 2019

Vakbonden roepen op tot pensioenstaking op 18 maart

In de ochtendspits van maandag 18 maart gaan metro, trams en stadsbussen in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag 66 minuten staken. Ook in andere sectoren wordt het werk neergelegd:...