4 april 2025

“Ik heb er de kracht weer voor” Kärcher start campagne hogedrukreiniger met Gerard Joling

Kärcher heeft, om te benadrukken dat er volgens het bedrijf op het vlak van hogedrukreinigers maar één keuze mogelijk is, samen met Ad Alliance en Gerard Joling een unieke campagne uitgewerkt. De start was tegelijkertijd met reallifesoap ‘Only Joling’ en is op 28 maart 2025 direct knallend gestart met top kijkcijfers.

De campagne is van Kärcher en Gerard Joling is te zien rond RTL-programma’s en op Videoland. De start was tegelijk met Only Joling, de reallifesoap van Gerard Joling die op 28 maart 2025 begon. In deze soap geeft hij een inkijk in zijn leven, op weg naar zijn 65ste verjaardag en 40-jarig jubileum in het vak. Hij heeft er de kracht niet meer voor. Vandaaruit is de campagne bedacht met als slogan: “Ik heb er de kracht weer voor.”

Kärcher zegt over de campagne: “Er is maar één echte Gerard Joling, die dankzij zijn jarenlange carrière bekend is bij jong en oud. Als het om hogedrukreinigers gaat, is er natuurlijk ook maar één echte. De match met Gerard was voor ons daarom, in combinatie met zijn gevleugelde uitspraak, overduidelijk en heeft unieke content opgeleverd. We gaan een gierend geel voorjaar tegemoet!”

Bekijk hier het filmpje.

Deel dit artikel

Ook interessant:

06 mei 2024

Personeelsschaarste leidt tot hogere lonen schoonmakers en beveiligers

“Mensen die schoonmaken, beveiligen of zorgen, worden net zo exclusief als een handtas van Hermès: je moet er veel geld voor over hebben en dan hopen dat je wordt...

30 oktober 2024

PFS GROUP neemt CLEAN SOLUTIONS GROUP BELGIE (EX-SEIFAR) over

PFS GROUP, gevestigd in Antwerpen, heeft CLEAN SOLUTIONS GROUP BELGIË overgenomen, een producent van schoonmaakmiddelen voor de institutionele markt uit Lokeren. Tot vier jaar geleden was het bedrijf bekend...

05 januari 2023

𝗪𝗲𝗯𝗶𝗻𝗮𝗿 ‘𝗔𝗮𝗻 𝗱𝗲 𝘀𝗹𝗮𝗴 𝗺𝗲𝘁 𝗱𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘀𝗶𝗼𝗲𝗻𝘄𝗲𝘁’

Na jarenlange discussie is het zover: de Tweede Kamer heeft ingestemd met de komst van een nieuw pensioenstelsel. Dat betekent dat alle werkgevers in Nederland aan de slag moeten...

11 september 2023

Robert Stelling over de waardevolle rol van jongeren in de schoonmaakbranche

Al ruim voordat het jongerenplatform FMNextGen in 2018 werd opgericht, zette Robert Stelling, directeur Interclean Global Events, zich in om jongeren in de schoonmaakbranche te verbinden. Nu is hij...

17 april 2023

Blog: Schoon Genoeg

We hebben iets met schoon, het woord en wat we ermee willen duiden. We zeggen met schoon iets over onze omgeving, situaties of mensen. Van Dale duidt schoon o.a....

02 augustus 2023

De finalisten van de European Cleaning & Hygiene Awards 2023

De jury van de European Cleaning & Hygiene Awards hebben de finalisten voor de verkiezing van 2023 bekendgemaakt. Het zijn er 49 in 10 verschillende categorien. Wie de winnaars...

25 november 2024

Carel Lurvink en Interzorg zetten zich samen in voor facilitaire verbruiksgoederen en duurzaamheid

Carel Lurvink laat verheugd weten de aanbesteding van Interzorg te hebben gewonnen. De zorgorganisatie met negen locaties in Noord-Nederland was op zoek naar een samenwerkingspartner voor facilitaire gebruiksgoederen. Interzorg...

04 oktober 2023

Sociaal akkoord Schiphol wordt verlengd

Het CNV meldt dat het Sociaal Akkoord op Schiphol wordt verlengd. Vakbonden en Schiphol zijn het hierover eens geworden. “Er ligt een mooi en zelfs verbeterd akkoord, dat grote...

25 september 2023

Blog Belinda Dekkers (UL-Team): Duurzaam onderwijs: Het papierdilemma

In de afgelopen decennia hebben we een verschuiving gezien in onze kijk op de wereld om ons heen. Het besef van de delicate balans tussen mens, milieu en economie...

04 december 2023

Te weinig salaris en pensioengeld voor schoonmakers op Vakantiepark Veluwse Hoevegaerde

Schoonmakers krijgen te weinig salaris en missen pensioengeld op Vakantiepark Veluwse Hoevegaerde Uit onderzoek van CNV Vakmensen blijkt dat de schoonmakers op Vakantiepark Veluwse Hoevegaerde in Putten worden gedupeert,...