Hago Zorg schoonmaakleverancier met positieve impact bij Prinses Máxima Centrum
Hago Zorg en het Prinses Máxima Centrum – nationaal kinderoncologisch centrum – hebben op 5 september een dienstverleningsovereenkomst getekend voor het schoonmaakonderhoud. Het Prinses Máxima Centrum zocht een leverancier, die een positieve bijdrage levert aan de beleving van de kinderen en hun ouders/verzorgers.
“Hago Zorg beschikt over de benodigde kennis en ervaring om te kunnen bijdragen aan de topzorg en research die het Prinses Máxima Centrum levert. De belevingsgerichte aanpak in combinatie met de methode voor de kritische zone en hun visie en aanpak op de inzet van en het omgaan met personeel werden als positief en onderscheidend in hun aanbieding beoordeeld ”, legt Claudia Alflen, manager Facilitair Bedrijf van het Prinses Máxima Centrum, uit.
“De kinderen verdienen de allerbeste zorg en daarom staan ook onze vakbekwame en betrokken medewerkers voor het Máxima klaar”
Grensverleggend en gepassioneerd
“We vinden het belangrijk om een bijdrage te leveren aan de gezondheid en het welzijn van de kinderen in het centrum, hun familie en naasten en de zorgmedewerkers. De kinderen verdienen de allerbeste zorg en daarom staan ook onze vakbekwame en betrokken medewerkers voor het Máxima klaar. De kernwaarden ‘grensverleggend’ en ‘gepassioneerd’ van het Prinses Máxima Centrum sluiten naadloos aan bij onze missie ‘een positieve impact brengen op ieder mens in de zorg’. Beleving, gastvrijheid, kwaliteit, veiligheid en continuïteit staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn heel blij met de samenwerking”, reageert Herman Busch, algemeen directeur Hago Zorg.
5 zorgcategorieën
Hago Zorg heeft ruim 50 jaar ervaring in schoonmaakdienstverlening in de zorg. “Wij kennen gespecialiseerde dienstverlening voor vijf verschillende zorgcategorieën: ouderenzorg, ziekenhuizen, geestelijke gezondheidszorg, gehandicaptenzorg en academische ziekenhuizen. Daardoor zijn we voor iedere opdrachtgever een specialistische gesprekspartner, die weet waar de zorg van nu en die van de toekomst om vraagt. Onze blik reikt verder dan schoonmaak: we ontlasten het zorgpersoneel met zorgondersteuning en verhogen de facilitaire efficiëntie met capaciteitsmanagement. Onze organisatie is zo ingericht dat we tijdens onze dagelijkse werkzaamheden proactief kunnen inspelen op specifieke behoeften van de zorgorganisatie.”
Positieve impact op ieder mens in de zorg
Tot op de dag van vandaag gebruikt Hago Zorg haar kennis en sociale dna om het verschil te maken. “Onze grote uitdaging: een positieve impact brengen op ieder mens in de zorg: van opdrachtgevers en hun medewerkers tot en met bewoners, patiënten, cliënten en natuurlijk onze eigen medewerkers. En dat doen we door persoonlijke aandacht, maatwerk dienstverlening, real-time inzicht, duurzame inzetbaarheid en continuïteit, VIP-medewerkers: Vakmanschap, Interactie, Plezier, zorg- en logistieke ondersteuning en een duurzame samenwerking. Wij geloven in partnerschap waar wij samen invulling geven aan kwaliteit, continuïteit, flexibiliteit en waarbij de wensen en behoeften van de klant, de patiënten, de cliënten en/of de bewoners het uitgangspunt zijn.”
Op de foto v.l.n.r.: Evelien van Zon (Hago Zorg), Herman Busch (Hago Zorg), Diana Monissen (Prinses Máxima Centrum), Bart Klootwijk (Hago Zorg), Claudia Alflen (Prinses Máxima Centrum) en Paul van der Knaap (Prinses Máxima Centrum)