20 maart 2019

De Dag van de Schoonmaker geeft startsein op internationale Dag van het Geluk

“Juist vandaag, op de internationale dag van het geluk, trappen we af met de organisatie van de vierde landelijke Dag van de Schoonmaker”, vertelt het organisatieteam van De Dag van de Schoonmaker. “Dit jaar vieren we deze dag op vrijdag 14 juni, want die dag had voorkeur boven de daadwerkelijke (verjaar)dag, 15 juni, bleek uit onze poll in november onder schoonmakers”, legt het team uit. “We verbinden De Dag van de Schoonmaker ditmaal en dus juist vandaag met het klavertje vier, het geluksklavertje. Een mooi symbool voor geluk. Voor werkgeluk. Voor werkplezier. We gunnen alle schoonmakers een klavertje vier en hopen dat ook dit jaar weer vele tienduizenden schoonmakers op De Dag van de Schoonmaker een mooie dag zullen hebben.”

Een compliment, een momentje van bezinning of een presentje: de intentie en initiatieven maken De Dag van de Schoonmaker heel bijzonder. Daarom zet het organisatieteam achter De Dag van de Schoonmaker – het stel enthousiaste marketeers en communicatiespecialisten van Hago, HECTAS Facility Services en Schoonmaakjournaal – zich weer met veel plezier en enthousiasme in om de vierde editie van De Dag van de Schoonmaker tot een mooie, hartverwarmende, leuke en onvergetelijke dag te maken. Een dag vol van trots, dankbaarheid, werkplezier en werkgeluk.

Voor alle schoonmakers
“De Dag van de Schoonmaker is een dag speciaal voor al onze schoonmakers: van schoonmaakbedrijven, eigen diensten tot specialistische reinigingsbedrijven. De Dag van de Schoonmaker is een fantastische gelegenheid om onze schoonmakers te laten weten hoe belangrijk zij zijn voor ons bedrijf en onze klanten, voor de leef- en werkomgeving. Zij zijn en maken onze branche!”, motiveert het organisatieteam.

Klavertje vier
Over de kracht van de komende editie van De Dag van de Schoonmaker op vrijdag 14 juni zegt het team: “Het klavertje vier is een treffend symbool voor geluk. Mensen die blij en gelukkig zijn in hun werk, presteren beter en bereiken meer. Dat komt ten goede van henzelf en het bedrijf. Hoe snel kun je dan de link leggen met De Dag van de Schoonmaker? Snel, want op die dag bouwen we met hopelijk weer zo’n 100.000 mensen een feestje. Voor en samen met onze schoonmakers. En dat geeft vast een goed, blij en gelukkig gevoel.”

Meedoen
Meedoen met De Dag van de Schoonmaker is eenvoudig en kun je naar eigen idee en portemonnee invullen. Wie de website www.dedagvandeschoonmaker.nl bezoekt, wordt meegenomen in het enthousiasme van deze landelijke vakdag. Verder is er de communicatietoolbox met tips & tricks om in de regionale media onder de aandacht te kunnen komen. Uiteraard ook op de website inspiratie en ideeën om De Dag van de Schoonmaker te vieren.

Volg ons
Benieuwd naar nieuws, activiteiten en bijzonderheden over De Dag van de Schoonmaker? Volg #4ddvds op de sociale media en laat je inspireren:
Facebook https://www.facebook.com/dedagvandeschoonmaker
Twitter @ddvdsm
LinkedIn https://www.linkedin.com/company/de-dag-van-de-schoonmaker/

We dagen jou en je team uit voor een ludieke, bijzondere, hartverwarmende bijdrage of een of meer van deze media. Mail je post naar [email protected]

Leestip:

 

 

 

 

 

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

29 september 2022

Inschrijving European Cleaning & Hygiene Awards geopend

Het is weer tijd om de spotlights te zetten op innovaties in de schoonmaakbranche. European Cleaning Journal, de organisator van de European Cleaning & Hygiene Awards, roept bedrijven op...

26 april 2022

“Als je medewerkers echte persoonlijke aandacht geeft dan weet je ze te binden, boeien en behouden”

Bianca Smink studeerde sociaalpedagogisch werk, maar kon na haar studie niet zo snel een baan in het sociale domein vinden. Ze startte haar loopbaan als schoonmaakster en kwam na...

23 augustus 2024

Paul Everaert al 31 jaar werkzaam bij Hijman

Wie kent hem nog niet, Paul Everaert. Hij werkt als 31 jaar als chauffeur bij Hijman Schoonmaakartikelen. Paul vertelt: “Mijn dag begint altijd met een gezellig bakje koffie met...

15 september 2023

#FOTOFRIDAY Volière schoonmaak

Mensink Schoonmaak verzorgde een bijzondere schoonmaak opdracht: volières schoonmaken. Zij deden dit met verve. Bij het Parkgebouw in Rijssen staat een mooie volière. Vanwege het 100 jarig bestaan wilde...

19 december 2024

Kerstmagie in schoonmaakland: Wie heeft de mooiste ‘Kerstcommercial’?

Het is bijna Kerst en we ontdekken een nieuwe trend. Het zijn dit jaar niet alleen supermarktketens die met elkaar 'strijden' om de beste kerstcommercials, ook in schoonmaakland hebben...

18 september 2024

Maak elke ruimte Crohill fris

Crohill wil de schoonmaakbranche verduurzamen. Met haar concepten Crohill slimmer schoon en Crohill schoner schoon maakt het bedrijf het werk voor schoonmakers lichter, makkelijker en duurzamer. Nu ook met...

24 december 2018

Nieuwe weg Piecom, ISSA-bekroning, kennis delen en disruptie

Op Masters of LXRY toonde Piecom onlangs haar nieuwe weg. Met een disruptieve innovatie en een andere manier van presenteren dan in schoonmaakland gewoon is, maakte het bedrijf een...

01 mei 2015

CLP: nieuwe verordening voor gevarensymbolen op reinigingsmiddelen

Per 1 juni 2015 geldt CLP (Classification, Labelling and Packaging), een nieuwe communicatiemethode voor de gevaren van chemische stoffen en mengsels. Reeds sinds 2009 is GLP in werking getreden,...

29 december 2023

#FOTOFRIDAY Laatste levering 2023 voor Haagclean

Op de bijna laatste werkdag van 2023 deelt Haagclean een ‘uitsmijter’ voor het leveren van opstart-pakketten voor 26 projecten. Raymon Borghart, Verkoop manager bij Haagclean Products laat trots foto’s...

18 juni 2019

Oprechte belangstelling voor Wonderlijke Wereld van Enzymen bij kennissessie Innovi

“Wij helpen zelf de aarde letterlijk om zeep”, trapt Gerrit Visser de kennissessie Enzymatisch Reinigen op 13 juni af. Innovi mocht op serieuze belangstelling rekenen: deelnemers uit Nederland en...