30 juli 2019

Partners Hazet en Hotel Okura Amsterdam gaan verwachting gasten overtreffen

Per 1 augustus gaat Hazet een driejarig partnership aan met het internationale vijfsterrenhotel Hotel Okura Amsterdam. “De toegevoegde waarde van onze service, flexibiliteit en vooruitstrevende IT-oplossingen passen uitstekend bij de kennis en ervaring van gastvrijheid, die Hotel Okura Amsterdam aan haar gasten overbrengt”, onderbouwt totaalleverancier Hazet met trots de keuze van de internationale hotelketen. Het overtreffen van de verwachting van alle hotelgasten wordt de uitdaging.

Sjoerd Hartman is national account manager Hospitality bij Hazet: “Hotel Okura Amsterdam onderscheidt zich door aan ieder detail en elke handeling een oprechte interesse in gasten ten grondslag te leggen om zo de verwachting van alle gasten te kunnen overtreffen. Hazet zal hieraan actief bijdragen door het leveren van op maat gesneden totaaloplossingen. Hotel Okura Amsterdam kan zich hierdoor volledig op haar kerntaken richten.”

De overtuiging tijdens het tendertraject: expertise, meedenken, toewijding, zorgvuldigheid

Remco Verhaaf (purchase manager bij Hotel Okura Amsterdam): “Naast een scherp aanbod is het voor Hotel Okura Amsterdam vooral van belang, dat onze partners vanuit hun eigen expertise met ons meedenken en daarbij hun werk met dezelfde toewijding en zorgvuldigheid doen als dat onze medewerkers voor onze gasten zorgen. We zijn er tijdens het tendertraject van overtuigd geraakt, dat Hazet aan die vereisten voldoet. We kijken ernaar uit met hen samen te werken.”

Guide Michelin
Hotel Okura Amsterdam is onderdeel van Okura Nikko Hotel Management, een keten met meer dan 70 hotels in voornamelijk Azië. Het hotel is tevens lid van The Leading Hotels of the World. Hotel Okura Amsterdam beschikt over 300 kamers en biedt gasten een hoogstaande hotelaccommodatie, spa- en fitnesscentrum, ultramoderne conferentieruimten en keuze uit vier restaurants – waarvan er drie zijn onderscheiden door Guide Michelin. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van het zakelijke district en de belangrijke toeristische attracties en musea in Amsterdam

Over Hazet
Hazet is totaalleverancier op het gebied van schoonmaakmiddelen, -materialen en ‑machines, hulpmaterialen, papier, bedrijfskleding, disposables en guest supplies. Servicegericht kijken naar potentiële oplossingen is een van de kernwaarden. Als one-stop-shop groothandel op de Nederlandse markt maakt Hazet deel uit van een internationaal netwerk, is Hazet partner van igefa en INPACS en kan hierdoor grenzeloze en betrouwbare kwaliteit aanbieden.

Leestip

Deel dit artikel

Ook interessant:

26 augustus 2018

4e generatie familiebedrijf Hazet-Igefa: “Landelijk bedrijf met internationale uitstraling”

In 88 jaar en vier generaties veranderde het familiebedrijf Chemische Fabrieken Hazet van een fabrikant in het mengen van zepen, wassen en veegpoeders in een internationaal facilitair totaalleverancier in de...

09 januari 2024

Interview Marten Kops (NVZ): “De komende 10 jaar komt er heel veel op onze sector af”

Marten Kops nam in juli 2023 officieel de directeursfunctie van de NVZ – Schoon | Hygiënisch | Duurzaam over van Hans Razenberg. Hij werkt al 12 jaar bij de...

08 oktober 2024

Blog Belinda Dekkers-Schwartz (Ul-Team): ‘Samen werken aan een betere werkervaring: de sleutel tot succes in de schoonmaakbranche’

In de schoonmaakbranche is werkbeleving een bepalende factor voor succes. Ik deel in mijn blog graag mijn kijk op hoe we die werkbeleving met elkaar kunnen invullen. En wat...

18 augustus 2024

Verse producten en goede hygiënegewoonten zijn sleutel tot serveren van geweldig eten deze zomer

Chef-kok Willem Amery, opgeleid aan de gerenommeerde Hotelschool Ter Duinen in Koksijde, België, werkt al meer dan 15 jaar in prive catering in Roeselare. Hier deelt hij zijn beste...

02 februari 2019

SC Johnson op zorgbeurs Soins et Santé: “Handhygiëne is voor iedereen een dagelijkse uitdaging”

Voor het eerst presenteert SCJohnson Professional zich onder die naam op de zorgbeurs Soins et Santé, stand 1140. Dat is op z’n minst bijzonder, bijna 4 jaar na de...

25 november 2019

Asito en Alliander: “Door focus op sterke samenwerking wonnen we aanbesteding”

Met een uitgebreid plan startte Asito 1,5 jaar geleden de dienstverlening bij Alliander. Met dit plan draagt het schoonmaakbedrijf bij aan de ambitie van Alliander om een Great Place...

08 oktober 2019

Hazet Duurzaamheidsdag: ‘let’s talk about plastic’ en meer

Wat wordt er bedoeld met de nieuwe Single Use Plastic-wetgeving die in 2021 in gaat? Hoe kunnen bedrijven hier tijdig op inspelen? Welke circulaire recyclingsprogramma’s kun je implementeren. En...

02 oktober 2024

Woonin gunt MDG Dienstengroep het schoonmaakonderhoud en glasbewassing

“Wij zijn verheugd een nieuwe samenwerking met Woonin aan te kondigen! Na deelname aan een aanbestedingstraject is het schoonmaakonderhoud en de glasbewassing van een perceel in Nieuwegein aan ons...

20 juli 2025

Boekentip: ‘Het komt zoals het komt en zo komt het!’ – een ontroerende dichtbundel van Edgar van Engelen

Na het verlies van zijn oudste zoon Koen vond Edgar van Engelen woorden voor het verdriet dat lange tijd onzichtbaar bleef. In ‘Het komt zoals het komt en zo...

21 november 2023

Nieuwe pensioenregels per 1-1-2026: wat verandert er nu precies?

Pensioenfonds Schoonmaak gaat op 1 januari 2026 over op het vernieuwde pensioenstelsel. Dat wil niet zeggen dat alles vanaf die datum meteen anders is. Er zullen wel aanpassingen gedaan...