30 juli 2019

Partners Hazet en Hotel Okura Amsterdam gaan verwachting gasten overtreffen

Per 1 augustus gaat Hazet een driejarig partnership aan met het internationale vijfsterrenhotel Hotel Okura Amsterdam. “De toegevoegde waarde van onze service, flexibiliteit en vooruitstrevende IT-oplossingen passen uitstekend bij de kennis en ervaring van gastvrijheid, die Hotel Okura Amsterdam aan haar gasten overbrengt”, onderbouwt totaalleverancier Hazet met trots de keuze van de internationale hotelketen. Het overtreffen van de verwachting van alle hotelgasten wordt de uitdaging.

Sjoerd Hartman is national account manager Hospitality bij Hazet: “Hotel Okura Amsterdam onderscheidt zich door aan ieder detail en elke handeling een oprechte interesse in gasten ten grondslag te leggen om zo de verwachting van alle gasten te kunnen overtreffen. Hazet zal hieraan actief bijdragen door het leveren van op maat gesneden totaaloplossingen. Hotel Okura Amsterdam kan zich hierdoor volledig op haar kerntaken richten.”

De overtuiging tijdens het tendertraject: expertise, meedenken, toewijding, zorgvuldigheid

Remco Verhaaf (purchase manager bij Hotel Okura Amsterdam): “Naast een scherp aanbod is het voor Hotel Okura Amsterdam vooral van belang, dat onze partners vanuit hun eigen expertise met ons meedenken en daarbij hun werk met dezelfde toewijding en zorgvuldigheid doen als dat onze medewerkers voor onze gasten zorgen. We zijn er tijdens het tendertraject van overtuigd geraakt, dat Hazet aan die vereisten voldoet. We kijken ernaar uit met hen samen te werken.”

Guide Michelin
Hotel Okura Amsterdam is onderdeel van Okura Nikko Hotel Management, een keten met meer dan 70 hotels in voornamelijk Azië. Het hotel is tevens lid van The Leading Hotels of the World. Hotel Okura Amsterdam beschikt over 300 kamers en biedt gasten een hoogstaande hotelaccommodatie, spa- en fitnesscentrum, ultramoderne conferentieruimten en keuze uit vier restaurants – waarvan er drie zijn onderscheiden door Guide Michelin. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van het zakelijke district en de belangrijke toeristische attracties en musea in Amsterdam

Over Hazet
Hazet is totaalleverancier op het gebied van schoonmaakmiddelen, -materialen en ‑machines, hulpmaterialen, papier, bedrijfskleding, disposables en guest supplies. Servicegericht kijken naar potentiële oplossingen is een van de kernwaarden. Als one-stop-shop groothandel op de Nederlandse markt maakt Hazet deel uit van een internationaal netwerk, is Hazet partner van igefa en INPACS en kan hierdoor grenzeloze en betrouwbare kwaliteit aanbieden.

Leestip

Deel dit artikel

Ook interessant:

13 september 2022

SOFIA, schoonmaak VR training in a box

Cleaning Workx BV lanceert ‘SOFIA in a box’, de eerste VR training op het gebied van schoonmaak, geïntegreerd in één koffer. Wieland Hendriksen: “De VR training is hierdoor nog...

28 oktober 2025

Inschrijving CSU Innovatie Award geopend

De inschrijving voor de 8e editie CSU Innovatie Award is geopend. CSU nodigt start ups, ondernemers, studenten en professionals uit om betekenisvolle innovaties en slimme praktische oplossingen voor de...

21 november 2023

Nieuwe pensioenregels per 1-1-2026: wat verandert er nu precies?

Pensioenfonds Schoonmaak gaat op 1 januari 2026 over op het vernieuwde pensioenstelsel. Dat wil niet zeggen dat alles vanaf die datum meteen anders is. Er zullen wel aanpassingen gedaan...

04 maart 2024

Carel Lurvink en Kleentec verlengen duurzame schoonmaak-samenwerking

Onlangs hebben Carel Lurvink en Kleentec de samenwerking met vijf jaar verlengd. Ook de komende jaren zorgen beide organisaties samen voor hygiëne, voedselveiligheid en duurzaamheid bij foodbedrijven door heel...

27 mei 2019

Review (1) VSR Kennisdag ZKH Prins Carlos over Circulariteit: “Van luxe naar noodzaak”

Op 21 mei vond in Circl in Amsterdam het VSR Kennisevent 2019 plaats. Het centrale thema: Circulariteit. Acht sprekers belichtten het thema van diverse kanten: van de bouwstenen van...

01 mei 2025

Asito zet met circulaire handschoen flinke stap richting duurzaamheidsdoelstelling

Vanaf 1 mei 2025 introduceert Asito officieel de circulaire handschoen als nieuwe standaard in haar schoonmaakdienstverlening. Met deze stap onderstreept het bedrijf haar ambitie om in 2030 volledig circulair...

05 juli 2025

SIEV-voorzitter Paul Fok over tussentijdse cao-bespreking

SIEV-voorzitter Paul Fok heeft met interesse de tussentijdse cao-besprekingen voor de schoonmaak gevolgd. “Als voorzitter van mkb- branchevereniging SIEV dien ik op grond van de houding van de Sociaal Partners,...

28 augustus 2025

Terug-van-vakantieblues: 6 tips om het vakantiegevoel langer vast te houden

Na de zomervakantie weer terug aan het werk? Voor veel mensen is het herkenbaar: je komt uitgerust en met frisse energie terug, maar de volle agenda en stapels werk...

11 oktober 2019

#filmFriday Zo brengen wij positieve impact in de zorg

Toen Hago in 1967 bij haar eerste zorgorganisatie ging schoonmaken, deed ze dat omdat de zorg bijzondere aandacht verdient. Niet alleen vanwege het grote belang van hygiëne en de...

26 november 2018

Carel Lurvink workshops: “Disposable cleaning voor hoge hygiënestandaarden”

De eerste workshops bij Carel Lurvink over disposable cleaning in november, waren een groot succes. Ruim 60 bezoekers kwamen naar de servicecenters in Enschede, Hilversum en Winschoten om zich...