30 juli 2019

Partners Hazet en Hotel Okura Amsterdam gaan verwachting gasten overtreffen

Per 1 augustus gaat Hazet een driejarig partnership aan met het internationale vijfsterrenhotel Hotel Okura Amsterdam. “De toegevoegde waarde van onze service, flexibiliteit en vooruitstrevende IT-oplossingen passen uitstekend bij de kennis en ervaring van gastvrijheid, die Hotel Okura Amsterdam aan haar gasten overbrengt”, onderbouwt totaalleverancier Hazet met trots de keuze van de internationale hotelketen. Het overtreffen van de verwachting van alle hotelgasten wordt de uitdaging.

Sjoerd Hartman is national account manager Hospitality bij Hazet: “Hotel Okura Amsterdam onderscheidt zich door aan ieder detail en elke handeling een oprechte interesse in gasten ten grondslag te leggen om zo de verwachting van alle gasten te kunnen overtreffen. Hazet zal hieraan actief bijdragen door het leveren van op maat gesneden totaaloplossingen. Hotel Okura Amsterdam kan zich hierdoor volledig op haar kerntaken richten.”

De overtuiging tijdens het tendertraject: expertise, meedenken, toewijding, zorgvuldigheid

Remco Verhaaf (purchase manager bij Hotel Okura Amsterdam): “Naast een scherp aanbod is het voor Hotel Okura Amsterdam vooral van belang, dat onze partners vanuit hun eigen expertise met ons meedenken en daarbij hun werk met dezelfde toewijding en zorgvuldigheid doen als dat onze medewerkers voor onze gasten zorgen. We zijn er tijdens het tendertraject van overtuigd geraakt, dat Hazet aan die vereisten voldoet. We kijken ernaar uit met hen samen te werken.”

Guide Michelin
Hotel Okura Amsterdam is onderdeel van Okura Nikko Hotel Management, een keten met meer dan 70 hotels in voornamelijk Azië. Het hotel is tevens lid van The Leading Hotels of the World. Hotel Okura Amsterdam beschikt over 300 kamers en biedt gasten een hoogstaande hotelaccommodatie, spa- en fitnesscentrum, ultramoderne conferentieruimten en keuze uit vier restaurants – waarvan er drie zijn onderscheiden door Guide Michelin. Hotel Okura Amsterdam ligt op korte afstand van het zakelijke district en de belangrijke toeristische attracties en musea in Amsterdam

Over Hazet
Hazet is totaalleverancier op het gebied van schoonmaakmiddelen, -materialen en ‑machines, hulpmaterialen, papier, bedrijfskleding, disposables en guest supplies. Servicegericht kijken naar potentiële oplossingen is een van de kernwaarden. Als one-stop-shop groothandel op de Nederlandse markt maakt Hazet deel uit van een internationaal netwerk, is Hazet partner van igefa en INPACS en kan hierdoor grenzeloze en betrouwbare kwaliteit aanbieden.

Leestip

Deel dit artikel

Ook interessant:

19 november 2024

Wereldtoiletdag: waarom zijn toiletten belangrijk?

Op 19 november is het Wereldtoiletdag. Waarom deze dag jaarlijks wordt geinitieerd? Omdat iedereen toegang zou moeten hebben tot een toilet dat veilig, hygiënisch en privé is. Wereldwijd is...

17 april 2023

Blog: Schoon Genoeg

We hebben iets met schoon, het woord en wat we ermee willen duiden. We zeggen met schoon iets over onze omgeving, situaties of mensen. Van Dale duidt schoon o.a....

17 april 2025

Positieve ontwikkelingen bij SIEV in roerige tijden

Op 10 april lieten verschillende leden van SIEV, tijdens de ALV bij Wecovi, weten bijzonder positief over de ontwikkelingen binnen de branchevereniging. Omdat het ledenaantal, de komst van partners...

14 augustus 2023

Top 10 meest gelezen artikelen januari-juli 2023

Wil je weten welke artikelen van onze community jullie in de eerste helft van 2023 het meest gelezen hebben? Bekijk onze top 10: Forse extra loonsverhoging voor alle schoonmakers...

05 december 2023

Best Practice Award finalist: Nellen Schoonmaakdiensten en Spierings Mobile Cranes

Dagschoonmaak staat centraal bij de best practice die Nellen Schoonmaakdiensten uit Nuland en Spierings Mobile Cranes hebben ingediend voor de Best Practice Award 2023. Hiermee zijn zij genomineerd voor...

25 augustus 2025

Schoonmaker en Schoonmaakteam 2026 start op 1 november 2025

Op zondag 1 november 2025 start de inschrijving voor de verkiezing van Schoonmaker én Schoonmaakteam van het Jaar 2026: "We zorgen voor veel liefde voor het vak voor onze...

13 oktober 2024

Een feestelijke samenwerking: Mamma Mia! The Party en EW Facility Services

EW Facility Services is enthousiast dat de schoonmaakdienstverlener is verkozen tot schoonmaakpartner van Mamma Mia! The Party in Rotterdam. De keuze voor EW is gemaakt op basis van een...

14 oktober 2022

Een uitzending van Captains of Cleaning bijwonen?

In de tweemaandelijkse online talkshow Captains of Cleaning gaan beslissers met elkaar in gesprek over de belangrijkste ontwikkelingen in de wereld van schoonmaak en facility management. Onder leiding van...

01 april 2019

Producent Pally Biscuits over UL-Team schoonmaakopleiding: concreet, praktisch, goed

Hoe train je productiemedewerkers om het hygiëne-niveau op een hoger peil te krijgen zonder dat je de productie van koekjes hindert? Door training on the job, tussen de zoete...

25 augustus 2025

Asito lanceert nieuw werkgeversmerk en landelijke campagne ‘Geen mooier werk dan schoonmaakwerk’

Iedereen kent het. Dat ene moment waarop je iets vies schoon maakt. De vlek verdwijnt, het oppervlak dat weer blinkt, en je voelt direct: dit is mooi. Precies dat...