23 mei 2022

1nergiek 1e keer op Vakbeurs Facilitair in Utrecht

Op 8-10 juni vindt de volgende vakbeurs plaats. In Jaarbeurs Utrecht kunnen facilitaire professionals elkaar ontmoeten bij vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer.“Hoe fijn is dat”, enthousiasmeert Laetitia Simonis, algemeen directeur van schoonmaakbedrijf 1nergiek. “We voelen dat de behoefte onder facility managers, adviseurs, inkopers, relaties, prospects en wie niet, er weer is om elkaar te ontmoeten, kennis op te doen en innovaties te ontdekken. Ook deze 23 editie wordt zeker weer een succes. Vakbeurs Facilitair is een belangrijk en breed platform, want de beursbezoekers zijn verantwoordelijk voor alles buiten de ‘core business’ van een bedrijf, organisatie, instelling, school, winkelcentrum of andere omgeving. Denk aan werkplekken, werkomgeving, werkplezier, gastvrijheid, veiligheid, hygiëne en natuurlijk aan budgetten. Wij zorgen voor een 1nergieke bijdrage. Daarom staan wij op de vakbeurs Facilitair, standnummer 11.5.17, en dragen wij onze kernwaarde uit: Schoon. Voor elkaar!”

Na de succesvolle 22e editie in 2020 – met bijna 13.000 bezoekers – staat op woensdag 8, donderdag 9 en vrijdag 10 juni 2022 de 23e editie van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer in Jaarbeurs Utrecht gepland. “Deze vakbeurs is al decennialang een succes, doordat facilitaire professionals behoefte hebben aan kennis en kennis maken, zien en vervolgafspraken maken. “Op deze beurs draait het niet enkel om schoonmaak, maar ook om catering, beveiliging, bedrijfshuisvesting, energie, duurzaamheid en binnenklimaat. Het is echt de moeite waard om een bezoek te brengen”, motiveert Laetitia.

Oog voor de omgeving
Overal op de beurs komen bezoekers en standhouders met het enthousiasme, de aandacht voor het werk en de gastvrijheid van 1nergiek in aanraking. De 1nergiek-stand en haar bemanning stralen heel duidelijk uit wie en wat wij zijn én kunnen. Nieuwsgierig? Iedereen is van harte welkom in hal 11 op stand 11.5.17.
”Ons schoonmaakbedrijf telt 500 medewerkers. Vanzelfsprekend is onze core-business het schoonhouden in en om gebouwen. Maar door onze aandacht voor mens en welzijn zorgen we ook voor optimaal leef-, werk- en winkelplezier van onze opdrachtgevers en hun gasten. Oog voor de omgeving is onze missie. Onze mensen – onze schooncollega’s zoals wij ze noemen – is onze kracht. Daarom stellen wij het welzijn van mensen voorop. De winst hiervan is groot, voor onze opdrachtgevers en al onze schooncollega’s.”

Eén team, één taak
Ook specialistische schoonmaakzaken zorgt voor en geeft 1nergie(k). Laetitia: “Onze eigen specialisten verzorgen glas- en gevelreiniging, vloeronderhoud, dieptereiniging keukens en sanitair, werkplekhygiëne, verbouwings-, oplever- en verhuisschoonmaak, calamiteitendiensten tot terreinonderhoud. De collega’s van onze opdrachtgevers en onze schooncollega’s werken samen als een hecht team aan schone, opgeruimde, veilige en sfeervolle ruimtes. De beleving staat hierin centraal, van medewerker en gast van elk pand van iedere opdrachtgever.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 maart 2022

Trouwe sponsor

Dolmans Specialistische Reiniging verzorgt als trouwe sponsor de glasbewassing van het Ronald McDonald Huis MiddenWest Brabant. Dat de medewerkers en gasten van het Ronald McDonald Huis blij zijn met...

28 december 2021

‘De factor mens verdwijnt niet, maar wordt wel minder’

In de serie ‘Young ones’ spreken we met Ernst-Jan Karels, één van de young professionals (<40 jaar) in de schoonmaakbranche. Een nieuwe generatie die zich verenigt in het platform...

25 oktober 2021

10 PET-flessen in een schoonloopmat

CWS  brengt twee nieuwe duurzame schoonloopmatten op de markt: GreenMats en GreenPremium Mats. Deze schoonloopmatten bestaan uitsluitend uit gerecycled polyester. Per vierkante meter mat worden ongeveer 10 afgedankte PET-flessen...

11 november 2021

‘Schoonmakers zijn er niet om ons aan het werk te houden, wij zijn er juist voor hen’

Onze nieuwe serie ‘The Young Ones’ trappen we af met een interview met #FMNextGenner Glenn Timmer (29), verantwoordelijk voor Asito Cure. Hij werd al tijdens zijn studietijd verliefd op...

23 december 2021

Fiets voor Samad

Hijman Schoonmaakartikelen B.V. doet aan social return. Deze vult de schoonmaakgroothandel in met Everyday Heroes. Zo heeft Hijman bijvoorbeeld bijgedragen aan een elektrische fiets voor Samad, zodat hij makkelijker zijn...

17 maart 2022

Nocore steunt synergie die jongeren in de schoonmaakbranche brengen

Nocore is één van de supporters van jongerenplatform FM Next Generation. Waarom? Mike Verkuijlen: “Omdat er met deze gevarieerde groep mensen met verschillende functies uit diverse bedrijven flink wat...

25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaan “de contentstrategietrends in 2020 meer over...

03 juli 2019

FD: “Het wordt tijd om de bezem uit de kast te halen”

Wat is er toch aan de hand met onze grote schoonmaakbedrijven? Columnist Bartjens van het Financieele Dagblad vraagt het zich af. In zijn column De bezem erdoor beschouwt hij...

08 oktober 2021

4e Hygiëneforum: onwennig en vertrouwd

‘Zijn jullie na de lockdowns ook voor het eerst weer buiten? Het lijkt wel een schoolreisje’, opende dagvoorzitter Thomas Hoogendoorn op maandag 4 oktober 2021 het Hygiëneforum in RAI...

06 december 2021

Digitaal woonzorgcentrum BOMA is geopend

Afgelopen week maakte BOMA bekend op 6 december de deuren tot een eigen woonzorgcentrum te openen. Vandaag is het zover, de deuren naar het digitale woonzorgcentrum zijn geopend. Geheimzinnig...