9 november 2021

SieV en Nocore slaan de handen ineen voor het MKB

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van branchevereniging SieV op de Schoonmaak Vakdagen, hebben SieV en Nocore een bijzondere samenwerking aangekondigd. Samen zetten zij zich in voor 100% controle op de correcte uitvoering van salarissen. Een speciaal aanbod voor de MKB-leden van de branchevereniging. Om hen met een betaalbare softwareoplossing nog meer efficiency en zekerheid te bieden.

De samenwerking die branchevereniging SieV en Nocore software op 9 november 2021, tijdens de Algemene Ledenvergadering van laatstgenoemde, bekendmaakten, brengt de leden veel voordeel. Zij kunnen met korting een Nocore softwarepakket afsluiten waarmee zij hun loonverwerking automatiseren. Omdat Nocore de loonverwerking volgens Cao-eisen verwerkt, weten de bedrijven dan zeker dat zij hieraan voldoen. Hiervoor is dan geen externe boekhouder meer nodig. Een aantrekkelijk aanbod voor MKB-bedrijven en eenmanszaken die lid zijn van SieV of lid willen worden.

Ondersteuning en voordeel
Waarom SieV en Nocore voor de samenwerking hebben gekozen? “SieV helpt haar leden graag”, antwoordt Laetitia Simonis, vice-voorzitter SieV. ”Uit ervaring weet ik dat Nocore het verloningsproces kan automatiseren, wat tot heel veel minder – of eigen geen – gedoe en kopzorgen leidt. Bovendien levert het softwarepakket van Nocore nog heel veel meer op. Ook in financiële zin. En dat brengen wij nu samen in een speciaal aanbod voor onze SieV-leden.” Ad Klösters van Nocore vult aan: “Wij helpen meer dan 900 bedrijven uit de schoonmaak- en flexbranche met onze geïntegreerde software-oplossing (ERP). Hierdoor weten wij wat er speelt en hoe wij hen het beste kunnen ondersteunen bij commerciële, operationele en financiële processen. De loonverwerking is een proces dat veel tijd kost en goed moet gebeuren. Je wil daarin geen fouten maken en risico lopen dat het niet volgens Cao-eisen gebeurt. Met onze software kunnen we dit proces overnemen. Dat betekent efficiency, tijdwinst en minder stress voor bedrijven. Samen met SieV richten we ons op ondersteuning van het klein MKB. Het automatiseren van hun loonverwerking betekent voor hen echt een zorg minder waardoor zij zich kunnen richten op hun corebusiness.”

Keuze uit drie pakketten
Het aanbod voor SieV-leden bestaat uit drie softwarepakketten van Nocore:

  • Het digitale loonbureau: de ondernemer krijgt via een dashboard in één opslag te zien wat er in zijn/haar onderneming gebeurt. Met inzicht in ureninzet, verlofsaldo, ziekteverzuim en aanvragen van medewerkers. Medewerkers kunnen via een medewerkersportal zelf berichten naar de ondernemer sturen, hun arbeidscontract ondertekenen, hun loonstroken inzien en verlofsaldo en ziekteverzuimuren bekijken.
  • ItsClean Basispakket: dit basispakket is voor alle SieV-leden gelijk, zodat zij met elkaar kunnen sparren over het werken met dit pakket. Met ItsClean kan de ondernemer de contracten met klanten beheren, uit te voeren diensten vastleggen, werkzaamheden plannen, werkopdrachten genereren of de uitgevoerde werken automatisch factureren per werk, per week, per maand etc. Dit alles wordt bijgewerkt in de geïntegreerde financiële administratie die voldoen aan de wettelijke- en branche vereisten.
  • ItsClean Basispakket Plus: dit pakket is een combinatie van het genoemde digitale loonbureau en basispakket ItsClean. De basisfunctionaliteiten worden dus met de verloning aangevuld. Met de optie erbij om een loonadministrateur in te huren die de verloning volledig overneemt, op locatie of middels telefonisch contact.

Tijdens de Schoonmaak Vakdagen geldt een extra aanbod: bij afsluiting van één van bovenstaande pakketten op 9 of 10 november 2021 krijgt de ondernemer extra korting. Kiest een ondernemer voor het loonbureau, dan is de implementatie gratis. Bij het ItsClean Basis en ItsClean Basis Plus pakket geldt dat de helft van implementatiekosten in rekening wordt gebracht.
Meer informatie over de tarieven per pakket is te verkrijgen bij Nocore.

Interesse?
MKB-bedrijven die interesse hebben in het aanbod van SieV en Nocore kunnen zich melden op de stand van SieV (7.8) of Nocore (3.0) op de Schoonmaak Vakdagen. Registreren voor een gratis bezoek van de vakbeurs kan hier.
Eventueel kan ook contact opgenomen worden via:  085-2101120/[email protected]

Klik hier voor meer informatie over SieV. Wil je meer weten over Nocore? Klik dan hier.

Op de foto staan v.l.n.r.: Ad Klösters (Nocore),   Frank Verberne (bestuurslid SieV), Laetitia Simonis (vice-voorzitter SieV) en Maurice Rutgerink (voorzitter SieV)

Deel dit artikel

Ook interessant:

22 juni 2023

MT500: Welk schoonmaakbedrijf heeft de beste reputatie?

Jaarlijks vraagt MT/Sprout duizenden managers naar de reputatie van hun relaties. Die meningen komen samen in de MT500, het onderzoek naar de 500 grootste bedrijven met de beste reputatie....

23 september 2024

B2-Cleaning behaalt Trede 3 op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO)

B2-Cleaning heeft met glans Trede 3 behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Uit de onafhankelijke toetsing blijkt dat B2-Cleaning op kwalitatieve wijze een bovengemiddelde bijdrage levert aan sociaal...

26 november 2024

Nieuwste releases van Nocore enthousiast ontvangen

Op 19 november organiseerde Nocore haar Nocore Release Event 2024. Meer dan 140 genodigden luisterden belangstellend naar het programma vol informatie én innovaties op softwaregebied. Medewerkers en partners van...

18 oktober 2019

GlazenwasserApp op Schoonmaak Vakdagen: “Simply the best”

In 2010 begon Rik van der Woerd Rix Dienstverlening in Barneveld, een glazenwassersbedrijf die zijn klantenkring zag groeien en daarmee ook zijn administratie. “Uit noodzaak hebben we de GlazenwasserApp...

11 december 2022

Beste schoonmaakdienstverleners 2022

MT/Sprout stelt jaarlijks haar ‘MT1000 Zakelijke dienstverlening’ samen. Het platform op het gebied van leiderschap vraagt duizenden zakelijke beslissers in Nederland met welke dienstverleners ze graag zakendoen. Ook op...

08 mei 2019

Spreker #FMNextGen event Alicia de Graaff: “Schoonmaak als onderscheidend element van je organisatie”

Beleef de passie, maak impact met facilities! “Hoe kun je schoonmaak inzetten als onderscheidend element van je organisatie of bedrijf? Er zijn voldoende aansprekende voorbeelden en onderzoeken die bewijzen...

05 november 2019

Review Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie: de kracht van kwetsbare content

“Door de materiaalkeuze, besparing op logistiek en land van herkomst, kunnen we zomaar op 1 miljoen plastic afvalzakken een besparing van CO2 realiseren die gelijk staat aan 75 Ford...

06 augustus 2025

Gezien in de media: Glazenwassers Joep en Mark van de Sanden wassen ieder 350 ramen per dag

Het Brabants Dagblad publiceert op 6 augustus 2025 een artikel over glazenwassers Joep en Mark van de Sanden. Een artikel over het beroep van glazenwasser en wat zij op...

21 augustus 2019

#nieuwsnotendop Blinck, European Awards, ISS en Schoonmaak Vakdagen

Blinck wint aanbesteding dieptereiniging keukens UvA en HvA Schoonmaakbedrijf Blinck is in opdracht van CIRFOOD – een van de grootste Italiaanse bedrijven in catering – gestart met de jaarlijkse...

23 september 2025

Effektief zet medewerkers centraal met een eigen personeelsapp van Business Apps en Nocore-koppeling

"We merkten dat het lastig was om onze 900 medewerkers te binden en bereiken. Ze werken verspreid op locaties en zijn nauwelijks op kantoor. Hoe hou je hen toch...