24 oktober 2019

Met Moodus excellereert EW Facility Services in gastbeleving

“Ultieme gastbeleving is ons hoogst haalbare doel.” Wie EW Facility Services kent, weet dat hospitality al 30 jaar de basis van de facilitair dienstverlener is. Om de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau te brengen, gaat EW Facility Services een samenwerking aan met Moodus. Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen voor gastbeleving. Een startup met een heldere uitdaging – begrijp uw klanten – en insteek: creëer de best mogelijke ervaring voor uw klanten, simpelweg door ernaar te vragen. “Data, definities en transparantie die de ultieme gastbeleving naar een volgend niveau brengen”, vat een enthousiaste Kimberley Roersma, business development manager van EW Facility Services, samen.

Hospitality is al bijna 30 jaar het kernbegrip voor de dienstverlening van EW Facility Services. De beleving van de eindgebruiker is voor de multiservice facilitair dienstverlener de drijfveer. Samen met haar opdrachtgevers gaat EW Facility Services voor het creëren van de ultieme gastbeleving. Met een focus op schoonmaakdienstverlening biedt zij aanvullende diensten, die hier eveneens een tastbare en positieve bijdrage aan leveren. Op deze wijze bedient de organisatie opdrachtgevers in de marktsegmenten hotels, kantoren, high traffic en zorg.

Het absolute voorbeeld
Om te kunnen excelleren met innovatieve facilitaire hospitality-concepten, heeft EW Facility Services een continue focus op het verbeteren en vernieuwen van bestaande processen, producten en diensten. De recente enthousiaste samenwerking met Moodus is hier een absoluut voorbeeld van.

Stop talking, start listening – het grensverleggende klantgeluk”

Moodus ontwikkelt interactieve klanttevredenheidzuilen om gastbeleving realtime inzichtelijk te maken: vraag – analyseer – verbeter. De via de zuilen verkregen gegevens zijn in een online dashboard direct te zien. De zuilen zijn functionele blikvangers met opvallende drukknoppen, een state-of-the-art design en gemakkelijk aan te passen aan ieders huisstijl.

Tastbare handvatten
Kimberley: “De ultieme gastbeleving staat bij ons altijd centraal. Deze interactieve zuilen van Moodus geven onze organisatie en de opdrachtgever direct inzicht in de beleving en tevredenheid van medewerkers en bezoekers. Met deze waardevolle data krijgen we tastbare handvatten om unieke (gast)gerichte acties te ondernemen om operationeel te excelleren en transparante hospitality te bieden.”

Ahmed Ali, CEO Moodus: “Met Moodus bewijzen we dat het meten en verbeteren van de gastbeleving op een leuke en snelle manier kan. Het is ons doel om samen met onze partners zoveel mogelijk organisaties kennis te laten maken met de Moodus methodiek. We zijn dan ook zeer blij en trots dat we dit vanaf heden samen kunnen doen met EW Facility Services! Een bedrijf dat elke dag bezig is om de ultieme gastbeleving te realiseren.”

Op de foto Ahmed Ali, CEO Moodus (l) en Kimberley Roersma, business development manager EW Facility Services

Leestip: visie en missie van Moodus

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 februari 2020

#nieuwsnotendop met overname Rovac, noviteit Carel Lurvink, uitslag benchmark CSU en vacature Hijman

Overname Rovac Reinigingstechniek in Goes Na 19 jaar stapt Rinaldo Meeuwse fulltime in Excentr en draagt hij de fakkel van familiebedrijf Rovac Reinigingstechniek uit Goes over aan Foox Groothandel...

10 juli 2019

Blog: Hospitality, een containerbegrip of kun je echt nog een verschil maken?

Ken je ook die sketch van Lebbis over ‘het perfecte terrasje’? Zo simpel, zo herkenbaar en telkens als ik deze zie, verbaas ik mij er weer over dat zoiets...

16 april 2025

Tour Facilitair 2025: fiets jij 80 km mee?

Nadat The Food Office, Vepa the furniture factory en HEYDAY Facility Management jarenlang de Tour Facilitair hebben georganiseerd, sluiten nu ook EW Facility Services en MAAS aan. “Samen zijn...

28 mei 2020

1,5-kantoormeters maken met Flexas.com en Cushman&Wakefield: “Schoonmaak deal breaker of deal maker in vastgoed”

Hygiëne, hygiëne, hygiëne: dat is waar het in de corona-gedachte om draait. Verandert dat de schoonmaakindustrie? Hoe dan? In hun zoektocht naar ‘anderhalve meters maken’ pakken FM Next Gen’ers...

05 februari 2019

Top 3 januari: EW Facility Services, Hago Next en Gamechanger

Januari was ons het maandje wel: Vakbeurs Facilitair beleefde haar 21e editie, de themaserie Wintergasten werd afgesloten, het roer ging om met een nieuwe insteek van schoonmaaknieuws, maar ook...

05 november 2018

Gom en Axxicom Airport Caddy zetten in op Amsterdam meest gastvrije Europese regio

Amsterdam moet ‘de meest gastvrije regio van Europa’ worden, als het aan House of Hospitality ligt. Het publiek-private samenwerkingsverband, een initiatief van de ROC’s van Amsterdam en Flevoland, kan...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

10 februari 2022

Margot van Leijen gestart als Directeur Zorg EW Facility Services

Multi service facilitair dienstverlener EW Facility Services heeft begin 2022 Margot van Leijen aangesteld als Directeur Zorg. Van Leijen heeft een lange staat van dienst binnen het bedrijfsleven en...

03 september 2024

Zomer sport serie (6): Schoonmaken in de sport

Sportverenigingen hebben net zoals andere locaties schoonmaak nodig. Veel schoonmaakbedrijven zijn dan ook actief in de sportsector. Met specialistische blik en kunde, want sportlocaties vereisen andere schoonmaakinzet dan bijvoorbeeld...

10 januari 2020

Horecava 2020 introduceert Facility & Hospitality segment: next level in gastvrijheid

Aanstaande maandag openen de deuren van RAI Amsterdam voor de 64e editie van Horecava. Deze editie staat vooral in het teken van voedselverspilling, veggie & vegan en Brasserie 2050,...