11 november 2019

Geïntegreerde Werkbon App van Nocore en FacilityApps voor eerst op Schoonmaakvakdagen

Nocore en FacilityApps hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan het vormgeven van de samenwerking. Het doel is om klanten het beste van twee werelden te bieden, waarbij een groot aantal functionaliteiten volledig geïntegreerd aangeboden worden. Een aantal maanden geleden werd de NAW-interface, waardoor informatie over objecten en contactpersonen gesynchroniseerd worden, al opgeleverd. Nu zijn ook de planning en afhandeling van werkbonnen, DKS-en en gespreksverslagen klaar, waardoor ingevoerde taken naadloos vanuit Nocore in FacilityApps binnenkomen en vice versa.

Wat is er gerealiseerd?
“Het is altijd best complex om twee systemen met elkaar te laten praten. De naw-koppeling was de eerste stap, zoals we die in onze roadmap hebben gedefinieerd, en na wat testweken waren we klaar voor de volgende stappen”, aldus Milo Visser, productmanager bij FacilityApps. De volgende stappen die we in onze gezamenlijke roadmap hebben bepaald, zijn achtereenvolgens de DKS App, Bezoeksverslagen App en de Werkbon App.”

“Dit betekent dat werkbonnen vanuit de Nocore-planning in FacilityApp- taken terechtkomen. Vervolgens worden hier uren toegekend, eventuele extra info/foto en daarna wordt de werkbon afgemeld, waarna deze informatie in Nocore wordt opgeslagen en direct verwerkt. Dit is behoorlijk geavanceerd omdat we hier ook het hart van het ERP raken.”‘

Johan van Dijk van Nocore: “De eerste bedrijven zijn in de afgelopen twee weken geïmplementeerd. Natuurlijk zijn er altijd wat uitdagingen, maar inmiddels draait het stabiel en zijn deze klanten tevreden. Er is een gebruikersgroep die voorrang krijgt bij de implementaties, maar de uitrol naar andere bedrijven kan starten. We werken extra door om voor het einde van het jaar de klanten die reeds gebruikmaken van de Nocore Apps over te krijgen op deze geïntegreerde apps.’

Op de Schoonmaak Vakdagen kun je de demo zien van de integratie tussen Nocore en FacilityApps op stand blauw 7.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

31 oktober 2022

“Nooit meer discussie of de uren op de salarisstrook kloppen”

Nocore levert software aan een groot aantal schoonmaakbedrijven. De basis is een ERP-systeem voor afhandeling van arbeidsintensieve administratieve handelingen. Met daarbij ook de mogelijkheid om van modules als voor...

12 april 2022

Lost digitalisering het handen tekortkomen op?

Personeel vinden én behouden wordt steeds moeilijker. Meerdere schoonmaakbedrijven werken met een vaste invalploeg om daar waar de ‘gaten’ in de planning vallen, in te kunnen springen. Dit kan...

07 november 2021

Coronatoegangsbewijs voor Schoonmaak Vakdagen

Let op!  Kom je dinsdag 9 of woensdag 10 november aanstaande naar de Schoonmaak Vakdagen? Dan heb je een coronatoegangsbewijs nodig. De organisatie heeft het toegangsbeleid moeten aanscherpen vanwege...

04 juli 2019

Katrin inspiratietafel Slimme toiletruimtes: is digitalisering nog weg te denken?

Connecting the world: dat is het gedachtegoed van digitalisering. Maar ervaring leert dat dat niet altijd – of eigenlijk vaak niet – het geval is. Veel dienstverlenende bedrijven werken...

03 december 2019

Top 5 meest populair in november op Schoonmaakjournaal

Met een bereik van meer dan 10.000 pakt de inspiratietafel De toekomst van schoonmaakbedrijven het erepodium van november op ons online vakplatform. Op de voet gevolgd door de terugblik...

07 juni 2022

“Je personeelsgegevens op straat? Dat wil je dus echt niet!”

Twintig jaar geleden nam Nocore de administratie van schoonmaakbedrijven al digitaal uit handen. Destijds dankzij het IBM-computerplatform AS/400, inmiddels via softwarepakketten zoals Nocore Facilitair. Een gesprek met technisch directeur...

03 april 2020

Schoonmaak Vakdagen uitgesteld naar april 2021

Door de recentelijke ontwikkelingen als gevolg van het coronavirus en na overleg met exposanten, stakeholders en bezoekers van de Schoonmaak Vakdagen heeft de organisatie besloten om de vakbeurs uit...

09 november 2021

SieV en Nocore slaan de handen ineen voor het MKB

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van branchevereniging SieV op de Schoonmaak Vakdagen, hebben SieV en Nocore een bijzondere samenwerking aangekondigd. Samen zetten zij zich in voor 100% controle op de...

19 maart 2019

Sjaak Zevenhoven (Okee): “Met housekeeping app realiseren we optimale aandacht voor de gasten”

“We zijn enthousiast over de Leviy-app”, vertelt Sjaak Zevenhoven, directeur van Okee Bedrijfsdiensten uit Alphen aan den Rijn. “Hiermee realiseren we optimale aandacht voor de gasten van Van der...

05 juli 2022

“55% besparing op overheadkosten”

Schoonmaakbedrijf Schone Zaak uit Rotterdam werkt sinds 2014 met het ERP pakket van Nocore. Een samenwerking die in 2019 is uitgebreid met de inzet van Fairclean, een administratiebureau gespecialiseerd...