29 oktober 2019

31 oktober: Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie in Store van de Toekomst

Op donderdagmiddag 31 oktober organiseert het team van Schoonmaakjournaal – Esther, Henk en Petra – in de Paardekooper Store 2.0 Rotterdam een PizzaMarketingSessie met een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is het advertentieloze tijdperk, waarin Schoonmaakjournaal het voortouw neemt.

“Per 1 januari 2019 een vakmedium zonder advertenties, over dit nieuwe tijdperk willen we met marketeers brainstormen. Content is het helemaal, zo weten en merken we”, verduidelijkt Petra. “Fantastisch dat Paardekooper ons – via Stefan van der Pluijm van Van der Windt Verpakking, onderdeel van Paardekooper Group – deze unieke locatie voor onze PizzaMarketingSessie aanbiedt.”

Deze winkel van de toekomst is uniek
Toekomstbestendig, (kosten)efficiënt, overzichtelijke presentatie van het assortiment, veel ruimte voor inspiratie en persoonlijk advies: de Paardekooper ‘verpakkingswinkel’ transformeerde dit voorjaar naar een eigentijdse Store 2.0. “Rotterdam pakte de primeur met de eerste Paardekooper Store 2.0. Deze Store van de toekomst is een nieuwe B2B-winkelformule, waarmee we inspelen op toekomstige shopbehoeften van zakelijke afnemers. Het is een nieuwe winkelervaring. Uiteraard nog wel steeds gewoon op z’n Rotterdams. Dat betekent aanpakken, zodat het voor de klant het beste uitpakt”, legt storemanager Bas de Jong uit.

Nog een enkel plaatsje
Petra tot slot: “De Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie op 31 oktober kent een kort en krachtig programma van 2 a 2,5 uur: een rondleiding door en het marketingverhaal achter de Store, een marketingcafé met twee doelen (sparren over het nieuwe marketing en de toekomst van vakmedia) en uiteraard samen een pizza eten. Wie erbij wil zijn, mag mij direct appen (06 – 51 81 46 76). Misschien is er nog een plekje. Of gaan we elders in Nederland op herhaling.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 november 2021

CAO-nieuws: Schoonmakend Nederland doet integraal voorstel aan vakbonden

Dag 5 en 6 van de onderhandelingen cao schoonmaak- en glazenwassersbranche: in het Van der Valk-hotel in Uchelen hebben werkgevers en werknemers in de schoonmaakbranche op 22 en 23...

04 oktober 2021

Onderhandelingen nieuwe cao Schoonmaak van start op 4 oktober

Op maandag 4 oktober zijn de onderhandelingen voor de nieuwe cao Schoonmaak van start gegaan. Een cao die geldt voor de 125.000 schoonmakers in Nederland “Wij hebben tijdens de...

09 maart 2022

Nominaties bekend Interclean’s Innovation Award 2022

Van doekjes gemaakt van plastic flessen die zijn ingezameld aan kusten, stranden, zeeën en rivieren tot milieubewuste schoonmaakrobots of een spuitfles die kraanwater verandert in watergedragen ozon, een krachtig...

20 september 2023

Impactsessie: De afvalbak als communicatiemiddel

De afvalbak is één van de beste ambassadeurs en een gedragsbeïnvloeder voor een schone leefomgeving. Hoe zet je de afvalbak effectief in? Hoe laat je deze opvallen en lok...

25 maart 2022

Jubileum voor Ellen

Ellen Maenhout viert haar 12,5-jarige werkjubileum bij Crohill. Van harte gefeliciteerd! Met het behalen van deze bijzondere #mijlpaal kreeg zij uit handen van Pim Hilgerdenaar een mooi cadeau en...

29 juni 2017

Samenwerking Kärcher en Damaco in industriële alleszuigers

Kärcher Belux heeft zopas een samenwerkingsovereenkomst afgesloten met Damaco (Edingen), specialist in industriële gereedschappen. De focus van de samenwerking ligt op de industriële alleszuigers van Ringler (Waldstetten), Duits toonaangevend...

21 januari 2019

Belinda Dekkers trots op nieuwe website UL-Team: “Geanimeerd impact maken met facilitair trainingsaanbod”

Hoe maak je als opleidingsbureau online impact? Op een manier die bij jou en jouw doelgroep past? Die vragen stelde UL-Team zichzelf voor de bouw van haar nieuwe website....

24 november 2023

#FILMFRIDAY: Gom vindt robots van toegevoegde waarde

Robotisering is niet meer weg te denken uit de schoonmaakbranche. Gom weet dit en past dit toe. Een gloednieuwe video laat zien wat de visie van Gom op het...

11 april 2019

Marjolein Reijs (Gom) over werkgeluk: “Laten voelen dat jij en jouw werk ertoe doen”

“Als ik mensen kan laten voelen dat zij er als persoon toe doen, dat hun werk van toegevoegde waarde is, word ik zelf gelukkiger en zie ik bij hen...

14 april 2025

Blog Esther van der Lelie: Storytelling in de schoonmaakbranche, trend of impactmaker?

Het is mij opgevallen dat er in de schoonmaakbranche steeds vaker storytelling wordt toegepast. Dat er meer en meer verhalen over de mens worden gedeeld. Waardoor de schoonmakers binnen...