29 oktober 2019

31 oktober: Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie in Store van de Toekomst

Op donderdagmiddag 31 oktober organiseert het team van Schoonmaakjournaal – Esther, Henk en Petra – in de Paardekooper Store 2.0 Rotterdam een PizzaMarketingSessie met een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is het advertentieloze tijdperk, waarin Schoonmaakjournaal het voortouw neemt.

“Per 1 januari 2019 een vakmedium zonder advertenties, over dit nieuwe tijdperk willen we met marketeers brainstormen. Content is het helemaal, zo weten en merken we”, verduidelijkt Petra. “Fantastisch dat Paardekooper ons – via Stefan van der Pluijm van Van der Windt Verpakking, onderdeel van Paardekooper Group – deze unieke locatie voor onze PizzaMarketingSessie aanbiedt.”

Deze winkel van de toekomst is uniek
Toekomstbestendig, (kosten)efficiënt, overzichtelijke presentatie van het assortiment, veel ruimte voor inspiratie en persoonlijk advies: de Paardekooper ‘verpakkingswinkel’ transformeerde dit voorjaar naar een eigentijdse Store 2.0. “Rotterdam pakte de primeur met de eerste Paardekooper Store 2.0. Deze Store van de toekomst is een nieuwe B2B-winkelformule, waarmee we inspelen op toekomstige shopbehoeften van zakelijke afnemers. Het is een nieuwe winkelervaring. Uiteraard nog wel steeds gewoon op z’n Rotterdams. Dat betekent aanpakken, zodat het voor de klant het beste uitpakt”, legt storemanager Bas de Jong uit.

Nog een enkel plaatsje
Petra tot slot: “De Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie op 31 oktober kent een kort en krachtig programma van 2 a 2,5 uur: een rondleiding door en het marketingverhaal achter de Store, een marketingcafé met twee doelen (sparren over het nieuwe marketing en de toekomst van vakmedia) en uiteraard samen een pizza eten. Wie erbij wil zijn, mag mij direct appen (06 – 51 81 46 76). Misschien is er nog een plekje. Of gaan we elders in Nederland op herhaling.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

05 november 2018

Eerste elektrische bestelwagen in Nederland gaat rijden voor Gom

Een opvallende uitbreiding van het wagenpark bij Gom: het schoonmaakbedrijf gaat rijden met de eerste elektrische bestelwagen in Nederland. De bedrijfswagen is bedoeld voor Gom Specialistische Reiniging, dat de...

18 oktober 2022

De Schoonmaak Vakdagen komen eraan!

De vierde editie van de Schoonmaak Vakdagen vindt plaats op 15 & 16 november 2022 in Expo Houten. Ben jij erbij? Op de vakbeurs kun jij kennis maken met...

07 november 2021

Stichting Zorg na Werk in Coronazorg (ZWiC) en Schoonmakend Nederland slaan handen ineen

Een financiële bijdrage voor álle (nabestaanden van) schoonmakers die door hun werk in de coronazorg op de intensive care (IC) terecht zijn gekomen of zelfs zijn overleden. Zodat zij,...

12 december 2022

‘DT op de werkvloer’

Een prettige en veilige werkomgeving waarin iedereen zich thuis voelt en met veel plezier aan het werk gaat, dat is een belangrijke waarde binnen EW Facility Services. Volgens het...

11 november 2022

Asito 70 jaar!

Asito bestaat 70 jaar! Van harte gefeliciteerd met dit mooie jubileum. Op LinkedIn laat het schoonmaakbedrijf weten dat ze haar jubileum samenviert met haar klant. Want ‘wie jarig is,...

13 maart 2022

Zien opruimen, doet opruimen, doe je mee?

De landelijke opschoondag is op 19 maart. Voor de 20e keer. Op deze dag stroopt heel Nederland de mouwen op en geven we samen de straten, pleinen,  buurten en...

04 april 2022

7e Dag van de Schoonmaker in teken van complimenten

Op woensdag 15 juni vieren we samen De Dag van de Schoonmaker. Het is dé dag waarop we alle (specialistische) schoonmaakmedewerkers in het zonnetje zetten en laten shinen. Hoe?...

27 juni 2022

Blog: ‘Een eerlijke kwaliteitscontrole is een compliment voor de schoonmaker’

Als kwaliteitsinspecteur merk ik vaak dat schoonmakers bang zijn, bang voor de controle die ik loop. Als ik vraag waarom, is het antwoord vaak dat zij worden aangekeken op...

20 oktober 2021

Essity en McDonalds sluiten de cirkel voor papieren bekertjes

Drank-, milkshake- en ijsbekers zullen worden hergebruikt voor de productie van toiletpapier van Essity’s toonaangevende hygiëne merk Tork. Uit de pilot is gebleken dat Essity de papieren bekertjes, nadat...

07 oktober 2021

FMGezondheidszorg focust op toekomst: vakkennis, verfrissing, verbinding

Beroepsvereniging FMGezondheidszorg heeft de vaart er goed inzitten. De koers? De toekomst! Op het programma staat voor december een persoonlijk Meet & Greet op een robuuste locatie, en voor...