29 oktober 2019

31 oktober: Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie in Store van de Toekomst

Op donderdagmiddag 31 oktober organiseert het team van Schoonmaakjournaal – Esther, Henk en Petra – in de Paardekooper Store 2.0 Rotterdam een PizzaMarketingSessie met een kleine club relaties met een groot marketinghart. Aanleiding is het advertentieloze tijdperk, waarin Schoonmaakjournaal het voortouw neemt.

“Per 1 januari 2019 een vakmedium zonder advertenties, over dit nieuwe tijdperk willen we met marketeers brainstormen. Content is het helemaal, zo weten en merken we”, verduidelijkt Petra. “Fantastisch dat Paardekooper ons – via Stefan van der Pluijm van Van der Windt Verpakking, onderdeel van Paardekooper Group – deze unieke locatie voor onze PizzaMarketingSessie aanbiedt.”

Deze winkel van de toekomst is uniek
Toekomstbestendig, (kosten)efficiënt, overzichtelijke presentatie van het assortiment, veel ruimte voor inspiratie en persoonlijk advies: de Paardekooper ‘verpakkingswinkel’ transformeerde dit voorjaar naar een eigentijdse Store 2.0. “Rotterdam pakte de primeur met de eerste Paardekooper Store 2.0. Deze Store van de toekomst is een nieuwe B2B-winkelformule, waarmee we inspelen op toekomstige shopbehoeften van zakelijke afnemers. Het is een nieuwe winkelervaring. Uiteraard nog wel steeds gewoon op z’n Rotterdams. Dat betekent aanpakken, zodat het voor de klant het beste uitpakt”, legt storemanager Bas de Jong uit.

Nog een enkel plaatsje
Petra tot slot: “De Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie op 31 oktober kent een kort en krachtig programma van 2 a 2,5 uur: een rondleiding door en het marketingverhaal achter de Store, een marketingcafé met twee doelen (sparren over het nieuwe marketing en de toekomst van vakmedia) en uiteraard samen een pizza eten. Wie erbij wil zijn, mag mij direct appen (06 – 51 81 46 76). Misschien is er nog een plekje. Of gaan we elders in Nederland op herhaling.”

Deel dit artikel

Ook interessant:

30 augustus 2022

HYGENIQ presenteert WIWIQ

HYGENIQ lanceert een hele nieuwe ecologische productlijn onder de naam WIWIQ. Met deze nieuwe productlijn van acht basis schoonmaakproducten wil HYGENIQ de stap naar duurzame schoonmaakmiddelen voor iedereen verkleinen....

22 september 2023

Raggers laat jongeren zien hoe tof het schoonmaakvak is

Vloerverwarming aanleggen, een hologram maken en graven met een graafmachine; op de Techniek Driedaagse van Technet Amstel & Venen kan het allemaal. In drie dagen tijd gaan meer dan...

28 juni 2022

Krachtig, draadloos en stofvrij: de nieuwe Numatic Quick.

De nieuwe steelstofzuiger ‘Quick’ van Numatic is in mei op Interclean gepresenteerd en vanaf augustus leverbaar. In dit artikel vertellen we je de ins & outs van deze steelstofzuiger...

03 februari 2023

#FilmFriday Ondernemen in 2023

Hoe ga je om met de uitdagingen en trends van deze tijd zoals arbeidskrapte en integratie van diverse culturen? Multi-Service Bedrijfsdiensten vertelt in het filmpje van Werk.kom hoe zij...

20 januari 2023

Nicolien Peters nieuwe directeur Total Care

Nicolien Peters is begin januari benoemd tot Directeur Start-Ups bij Total Care, de organisatie die bestaat uit de afzonderlijke bedrijven CSU (schoonmaak), Tzorg (thuiszorg) en Zizo (particuliere schoonmaak en...

12 februari 2022

Oh, wat een week

Wat een mooi nieuws hebben we in onze jubileumweek kunnen brengen. Petra de Bruin wist zich met verve weer de rol van (gast)hoofdredacteur op zich te nemen. We blikken...

21 februari 2022

Blog: van Passie naar Kwaliteit

Kijkend naar een leeg scherm op mijn laptop gaan mijn gedachte alle kanten op. Waar stopt de passie en waar begint kwaliteit? Deze vraag blijft in mijn gedachte zweven....

11 juli 2024

Tegemoetkoming in kosten pensioenadvies voor mkb-ondernemers

MKB-Nederland en VNO-NCW bieden mkb-ondernemers een tegemoetkoming aan ter waarde van € 2.000  om tot een pensioenregeling voor hun medewerkers te komen. Maximaal 100 ondernemers kunnen met deze tegemoetkoming...

07 november 2023

FMG-symposium over verduurzaming zorg: “Pak je kans om zelf aan het stuur te blijven”

“We staan voor een enorme uitdaging. ToekomstProef biedt concrete handvatten waarmee zorgorganisaties en marktpartijen het eten en drinken in de zorg kunnen gaan verduurzamen”, vertelt Rudi Crabbé, initiator van...

30 juni 2017

Ecover verovert plaats in ’s werelds Benefit Corporations

Ecover en zijn zustermerk Method hebben een nieuw hoogtepunt bereikt met een geverifieerde score van 146 op de B Impactevaluatie. Dankzij deze uitstekende prestatie, die werd aangekondigd door Drew...