11 november 2019

Geïntegreerde Werkbon App van Nocore en FacilityApps voor eerst op Schoonmaakvakdagen

Nocore en FacilityApps hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan het vormgeven van de samenwerking. Het doel is om klanten het beste van twee werelden te bieden, waarbij een groot aantal functionaliteiten volledig geïntegreerd aangeboden worden. Een aantal maanden geleden werd de NAW-interface, waardoor informatie over objecten en contactpersonen gesynchroniseerd worden, al opgeleverd. Nu zijn ook de planning en afhandeling van werkbonnen, DKS-en en gespreksverslagen klaar, waardoor ingevoerde taken naadloos vanuit Nocore in FacilityApps binnenkomen en vice versa.

Wat is er gerealiseerd?
“Het is altijd best complex om twee systemen met elkaar te laten praten. De naw-koppeling was de eerste stap, zoals we die in onze roadmap hebben gedefinieerd, en na wat testweken waren we klaar voor de volgende stappen”, aldus Milo Visser, productmanager bij FacilityApps. De volgende stappen die we in onze gezamenlijke roadmap hebben bepaald, zijn achtereenvolgens de DKS App, Bezoeksverslagen App en de Werkbon App.”

“Dit betekent dat werkbonnen vanuit de Nocore-planning in FacilityApp- taken terechtkomen. Vervolgens worden hier uren toegekend, eventuele extra info/foto en daarna wordt de werkbon afgemeld, waarna deze informatie in Nocore wordt opgeslagen en direct verwerkt. Dit is behoorlijk geavanceerd omdat we hier ook het hart van het ERP raken.”‘

Johan van Dijk van Nocore: “De eerste bedrijven zijn in de afgelopen twee weken geïmplementeerd. Natuurlijk zijn er altijd wat uitdagingen, maar inmiddels draait het stabiel en zijn deze klanten tevreden. Er is een gebruikersgroep die voorrang krijgt bij de implementaties, maar de uitrol naar andere bedrijven kan starten. We werken extra door om voor het einde van het jaar de klanten die reeds gebruikmaken van de Nocore Apps over te krijgen op deze geïntegreerde apps.’

Op de Schoonmaak Vakdagen kun je de demo zien van de integratie tussen Nocore en FacilityApps op stand blauw 7.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

08 april 2019

Marco van der Linden (Hijman): “Met Bricks & Clicks disruptieve tijden overleven”

Steeds meer ‘traditionele’ winkels verdwijnen. De klant gaat voor digitale aanschaf, waar en wanneer hij dat wil. De stenen winkel van Hijman Schoonmaakartikelen in Amsterdam bestaat al 60 jaar...

09 maart 2020

Vijf unieke toppics op 28e editie Interclean Amsterdam

“Innovatie loopt ook door de komende editie van Interclean Amsterdam weer als een rode draad”, schreven we recent in onze aankondiging en oproep voor de Interclean Hackathon. Dat klopt...

11 november 2018

Kantoorloos schoonmaakbedrijf Tisser neemt afscheid van banen stapelen

“Tisser is volledig geboren uit de wens bij Asito om mensen meer uren te geven”, vertelt Sander Sierdsma, sinds 1 augustus business manager bij Tisser. De 100% online facilitair...

03 juli 2025

GPH in transitie: Van prijsvechter naar de beste ontzorger van de schoonmaakbranche

Ooit begon GPH (Gooise Papier Handel) als prijsvechter in schoonmaakartikelen. Maar de afgelopen vijf jaar heeft het bedrijf niet stilgezeten: onder leiding van Sanne Smallenburg en haar partner Paul...

13 november 2019

Schoonmaak Vakdagen 2019: filmcompilatie Primeurs

Wat heb je gemist als je de Schoonmaak Vakdagen niet hebt bezocht? Veel. Onder meer heel veel primeurs. Henk Snaterse maakte van enkele noviteiten deze filmcompilatie met Meclean Professional...

18 november 2022

Filmimpressie Schoonmaak Vakdagen 2022

De vierde editie van de Schoonmaak Vakdagen vond op 15 & 16 november plaats. Het was een druk bezette vakbeurs, een fijne ontmoetingsplaats voor schoonmaakbedrijven, groothandels, brancheverenigingen, opleiders, sprekers...

29 maart 2022

Webinar digitale verwerking inkoopfacturen

Worstel jij met de vastlegging van projecten en het creëren van inzicht? Ben jij veel veel tijd kwijt met het boeken van projecten, contracten en werkbonnen? Verloopt de controle...

13 december 2018

Digitale doolhof (4): CleanJack: “digitalisering is in moderne schoonmaakpraktijk niet meer weg te denken”

Hoe helpt CleanJack schoonmaakbedrijven met het digitaliseren en analyseren van gegevens? Wat levert het op? In onze serie Digitale doolhof komen een reeks ontwikkelaars en dienstverleners in digitalisering en...

17 augustus 2019

Succesvol Marketingcafé ‘braint’ over Schoonmaak Vakdagen: uniek, uitdagend, innovatief en onderscheidend

Het creatieve brein van exposerende marketeers werd op de proef gesteld tijdens de eerste editie van het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé. Dertien heren en dames, die aanwezig zullen zijn op...

24 september 2024

Winactie: Registreer je voor de Schoonmaak Vakdagen en wij zetten jouw bedrijf in the picture

Schoonmaakjournaal.nl is als meerdere jaren mediapartner van de Schoonmaak Vakdagen. Waarom? Omdat wij initiatieven om de schoonmaakbranche bij elkaar te brengen een warm hart toedragen. Als mediapartner delen we...