7 september 2019

Schoonmaak Golfdag 2019: Ad Klösters van Nocore: “Eenvoud blijft de kracht”

De Nationale Schoonmaakgolfdag vindt traditioneel op de derde dinsdag van september plaats. Zo ook dit jaar: op dinsdag 17 september 2019. Opnieuw vindt het sportnetwerkevent op Golfclub Haverleij in Den Bosch plaats en wordt de dag financieel mogelijk gemaakt door deze drie partijen: softwareleverancier Nocore, totaalleverancier Piecom en Consensus Services, specialist in hygiene & health. Dit jaar vindt de 12e editie plaats en nog altijd is Ad Klösters, directeur Nocore Group, zeer enthousiast over dit schoonmaaksportevent. Voor golfers en niet-golfers, iedereen is welkom.

“Nocore werkt met veel relaties uit de schoonmaakbranche samen. We wilden destijds graag iets voor deze branche organiseren. Netwerkbijeenkomsten, beurzen en kennissessies zijn er genoeg. We misten eigenlijk een dag van gezellig samenzijn, actief bezig zijn, spontane ontmoetingen en informeel delen. Het idee voor de Schoonmaakgolfdag was geboren. Een dag die we bewust branchebreed organiseren en niet alleen voor Nocore-klanten. Frank Laurentius en Rob Boele zagen ook de meerwaarde van het organiseren van zo’n event. Zo ontstond de driekoppige sponsoring; een drie-eenheid die ook na 12 jaar op eenzelfde enthousiasme drijft.”

Een dag voor de schoonmaakbranche
“Al met de organisatie van de eerste Schoonmaakgolfdag hadden we als doel goed voor ogen om een dag voor de schoonmaakbranche te organiseren, waarbij het accent ligt op informeel samenzijn, een dag voor ontmoetingen en met elkaar delen. Als sponsoren, Nocore, Piecom en Consensus Services, hebben we hierin altijd één lijn gevolgd. En de deelnemers van de golfdag omarmen het idee ook. Het concept voor de Schoonmaakgolfdag op dinsdag 17 september is dan ook gelijk als de 11 edities hiervoor en is toegankelijk voor golfers en clinicers.”

Enthousiaste deelname
“Als je een vakevent organiseert, is het altijd afwachten hoe de doelgroep reageert. Voor de Schoonmaakgolfdag was dit geen vraag. Vanaf de eerste editie was de aanmeldingslijst al overtekend. Het liep en loopt nog steeds als een trein. Waarom? Het sociale aspect spreekt aan als ook de kwaliteit van het event. Je voelt je thuis tussen de gasten, je bent onder ‘bekenden’, want iedereen is gerelateerd aan de schoonmaakbranche. Je kunt tijdens alle activiteiten netwerken op een laagdrempelige manier. We kijken wel kritisch naar wie zich aanmeldt, een afgevaardigde van een schoonmaakbedrijf krijgt voorrang ten opzichte van een leverancier. Uiteraard zijn ambassadeurs van leveranciersbedrijven welkom, maar de dag moet informeel blijven en geen sales-netwerk-karakter krijgen.”

Hooggespannen verwachtingen?
“Niet nodig, kom gewoon en doe mee. Het concept blijft eenvoudig, dat is de kracht. De gasten kunnen een gezellige dag met zo’n 150 leuke mensen verwachten, op dezelfde locatie als in 2017, hopelijk goed weer en een heerlijke lunch en walking diner. Wij, als sponsor, beleven altijd veel plezier aan het organiseren van deze dag en zullen dat ook met liefde blijven doen. Tot ziens op dinsdag 17 september!”

12e Nationale Schoonmaakgolfdag: praktische info
wanneer: dinsdag 17 september 2019
tijd: van 10.00 tot ongeveer 21.00 uur, inclusief walking diner
prijsuitreiking: om 18.15 uur
waar: Golfclub Haverleij in Den Bosch
hoofsponsors: Nocore, Piecom en Consensus Services
ambassadeurs: Van der Windt Verpakkingen, FacilityApps.com, CleanJack, 365 Cleanit en Datachecker 

Nieuwsgierig? Aanmelden? Klik dan op deze link.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

30 mei 2022

“Digitalisering ontzorgt, maar schoonmaak is en blijft mensenwerk”

Tachtig jaar geleden en met een investering van 250 gulden klom oprichter Frans Wittens op een ladder om met een zinken emmer en doekje ramen van winkels en bedrijven...

18 september 2019

Schoonmaak Golfdag 2019: de fotofilm

Het was weer feest, gisteren op golfclub De Haverleij in Den Bosch: schoonmakend en golfend Nederland kwam daar samen voor hét sportnetwerkevent van het jaar, de Schoonmaak Golfdag. Henk...

17 maart 2022

Nocore steunt synergie die jongeren in de schoonmaakbranche brengen

Nocore is één van de supporters van jongerenplatform FM Next Generation. Waarom? Mike Verkuijlen: “Omdat er met deze gevarieerde groep mensen met verschillende functies uit diverse bedrijven flink wat...

24 april 2020

Rob Boele, Frank Laurentius, Henk Toering over nieuwe schoonmaakeconomie: “De intelligent lockdown vraagt om intelligent cleaning”

“Iedereen was bezig met beleving en hospitality. Als het niet vuil was, dan maakten we het niet schoon. Nu de grootste bedreiging voor de mens de onzichtbare vijand blijkt...

30 december 2018

Oproep FM Next Generation genereert hoogste bereik op LinkedIn in 2018

“We zijn heel trots op het bereik met onze company page op LinkedIn, waarop we dit jaar bijna 250 exclusieve en eigen producties posten. Maar ook op het feit...

07 februari 2019

2019 het jaar van het Digitale Doolhof: wat schiet de schoonmaak hiermee op?

Volgens trendwatchers Lieke en Richard Lamb wordt 2019 het jaar van het Digitale Doolhof. Er komen steeds meer digitale verplichtingen, voor ons als personen en voor bedrijven. De controle...

18 mei 2020

Consensus ontwikkelt schoonmaakconcept met labtest: H3 Based Cleaning

Enkel reinigen wat vuil oogt met als uitgangspunt de beleving van de pandbewoners/-gebruikers, is simpelweg niet meer afdoende in de hedendaagse (post)corona schoonmaakdienstverlening. Tijden van toen zijn nu drastisch...

16 november 2023

Koppeling digitale systemen geven in het Veld groep 1,5 dag tijdwinst

Online mogelijkheden, duurzaam ondernemen en logistieke ondersteuning gaven de doorslag bij de in het Veld groep om voor Carel Lurvink te kiezen.  De in het Veld groep is specialist...

01 januari 2020

Factsheet: wijzigingen Wet arbeidsmarkt in balans

Op 1 januari 2020 is de nieuwe Wet arbeidsmarkt in balans (WAB) ingegaan. Deze nieuwe wet heeft gevolgen voor alle werkgevers en werknemers in Nederland. Dus ook voor jou....

06 augustus 2019

Ambassadeur Schoonmaakgolfdag Van der Windt Verpakking: masters in verpakkingen en golfclinics

“In 7 van de 10 schoonmaakbedrijven is een product van ons te vinden”, merken Ad Bos (sales) en Stefan van der Pluijm (marketing) van Van der Windt Verpakking op....