beleving en hospitality

27 september 2016

Numatic-product in praktijk: McDonald’s gasten beleven service en schoon

“We vinden het belangrijk dat onze gasten het naar hun zin hebben als ze bij ons komen. Dat betekent genieten van onze producten en service in een comfortabel en...

26 september 2016

Hotel2Stay en EW Facility Services: “Samen de gast een onvergetelijke beleving bieden”

In het hippe Amsterdam-West heeft Hotel2Stay onlangs haar deuren geopend. Een bruisend en modern hotel waar comfort en een urban lifestyle moeiteloos worden geblend in een creatieve en inspirerende...

21 september 2016

Column: Doe je dat thuis ook?

Als schoonmaakondersteuner kom je op verschillende locaties en op verschillende momenten. Op sommige momenten bekruip me het gevoel dat de gebouwgebruiker denkt: “daar hebben we toch een schoonmaker voor?”....

19 september 2016

Veghels koffiehuis Vlas – Graan en Koffie: volop kleur- en geurbeleving

In de chique toiletruimtes van Vlas – Graan en Koffie (‘lunch, diner en meer’) tref je bruine dispensers aan de muur. Die zie je niet vaak. Eigenaar Patrick van...

16 september 2016

Nieuwkomer Gom Hospitality: stralend en onderscheidend in hotelschoonmaak

“Schoonmaak in de hospitality-branche: het draait om beleving. Nog veel meer dan elders”, is de overtuiging van Perry van Gils, accountdirecteur van Gom. Recent breidde Gom Hospitality haar activiteiten...

14 september 2016

Blog: Saai werk gezocht!

Schoonmaak is een prachtig beroep. Als je het glanzend resultaat van je werk ziet, merk je direct de impact op de uitstraling en beleving van de ruimte. Een blinkend...

09 september 2016

Excentr opent Experience Center

Excentr heeft de deuren geopend van haar nieuwe Experience Center. Het center is gevestigd in Eindhoven. Excentr staat voor de techniek van de toekomst; het maakt een einde aan traditioneel...

07 september 2016

Column: Beleving is inleving

Beleving is persoonlijk. Beleving is subjectief. De definitie van beleving bevestigt het: de manier waarop je iets ervaart of interpreteert. Er is een mooi verhaal uit India, waarin zes...

06 september 2016

Gom Hospitality: focus op gast en medewerker

Gom Hospitality betreedt de hotelmarkt. De afgelopen maanden investeerde het schoonmaakbedrijf geïnvesteerd in een nieuwe propositie voor de hotellerie. Door de hotelgast en schoonmaakmedewerker centraal te zetten, wil Gom...

05 september 2016

Numatic TTB 1840 in de praktijk: “Met verbazing zagen we hoe schoon de vloer werd”

Bakkerij Van Maanen in Nieuw-Vennep zet sinds de zomer van 2015, via Qlean-tec, de Twintec 1840 schrobzuigmachine van Numatic in voor het schoonmaakonderhoud van de vloer van de bakkerij...

05 september 2016

Blog: Verdomhoekje

De mat zit – of ligt zo u wilt – nog altijd een beetje in het verdomhoekje. We kijken op hem neer, gebruiken hem als voetveeg. En de mat...

02 september 2016

Gastvrijheid en functionaliteit: matten het beste van 2 werelden

Het gebruik van een mattenservice wordt al lange tijd gezien als een dienst, die waardevol is om de schoonmaak- en onderhoudskosten van een vloer te kunnen reduceren. “Berendsen vindt...

27 mei 2016

Themapagina Beleving

Beleving van de eindgebruiker is de grote drijfveer voor de hele schoonmaakbranche. Neem bijvoorbeeld de beslissing van de NS om Care on Track uit te breiden en tijdens de...

08 maart 2016

Gom flash-enquete naar kwaliteitsbeleving onder studenten Inholland

Gom verzorgt sinds 1 maart de schoonmaakdienstverlening op Inholland locaties Haarlem en Alkmaar. Direct is ook gestart met het meten van de kwaliteitsbeleving onder gebouwgebruikers. Met een flash-enquête wordt...

13 november 2015

H-Factor: EW lanceert eerste magazine over hospitality

Met de overhandiging van het eerste exemplaar aan oprichter Eric Wentink presenteert EW Facility Services met trots haar magazine De H-Factor. Het magazine met een eigenzinnige kijk op hospitality....

12 november 2015

CSU hospitality-koffer helpt medewerkers met gastvrije klantreis

Schoonmaakbedrijf CSU introduceert de hospitality-koffer. Dit na succesvolle pilots bij onder andere Aegon, Provincie Groningen, ABN AMRO en Schiphol. Hospitality is voor CSU een strategische keuze. Het bedrijf ontzorgt...

05 februari 2015

Blue Wave introduceert hospitality-concept Pay Per Room

  Blue Wave lanceert haar nieuwe hospitality concept: Pay Per Room. Met het innovatieve concept maakt de totaalleverancier van reinigingssystemen, hygiëneconcepten en hotel supplies het mogelijk om guest supplies af...