Nominatie Asito voor Beleving Award Medewerker
Asito is genomineerd voor best presterende organisatie in medewerkerbeleving in de categorie Professionele en Financiële dienstverlening. Dit naar aanleiding van het medewerkeronderzoek dat we onlangs hebben uitgevoerd onder onze 10.000 medewerkers. Op 16 mei worden tijdens het Beleving Awards event bij Hotelschool The Hague de winnaars bekend gemaakt.
Onderzoeks- en adviesbureau Integron heeft in 12 categorieën, 32 organisaties genomineerd voor de Beleving Awards. Deze organisaties hebben in 2016 de tevredenheid en loyaliteit onder haar klanten en medewerkers laten onderzoeken.
Achtste jaar op rij
Integron voert jaarlijks voor honderden organisaties een klant-, medewerker- of intern klantonderzoek uit en reikt voor het achtste jaar op rij de Beleving Awards uit. Ook dit jaar is er per categorie gekeken naar de tevredenheidsscores van klanten en zijn de 3 best presterende organisaties geselecteerd. Vorig jaar zijn de Beleving Awards met veel enthousiasme in ontvangst genomen door de winnaars en de genomineerden. Winnaars waren onder andere Flash Group, Ewals Cargo Care en MCB International.
Nominatie Asito
In de categorie Professionele en Financiële dienstverlening is Asito samen met Hallmark en NEN genomineerd.
Over de Beleving Awards
Naast de uitreiking van de Awards organiseert Integron op 16 mei diverse breakout sessies gericht op kennisdeling. Onder andere Asito, Hallmark en Flash Group vertellen hoe zij het beste uit klant en medewerker halen. Allard Droste, auteur van bestseller ‘Semco in de Polder’, is gastspreker en de middag wordt geleid door dagvoorzitter Thomas van Zijl, presentator en redacteur van BNR nieuwsradio. Kijk voor meer informatie over het event en alle genomineerden op www.belevingawards.nl.
Over Integron
Integron is een toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van klant-, medewerker- en intern klantonderzoek. Klanten zijn de belangrijkste energiebron voor medewerkers en richtinggevend voor de voortdurende ontwikkeling van uw organisatie. Neemt de waarde voor en de waardering van klanten toe, dan leidt dit ook tot een positievere werkbeleving. Het benutten van klant- en medewerker potentieel zorgt dat u het beste uit uw organisatie haalt. Integron biedt onderzoek en inzicht en informeert en activeert uw organisatie om het beste uit klant en medewerker te halen. Samen onze opdrachtgevers bouwen we betekenisvolle en excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen. Het bureau is lid van ESOMAR, een wereldwijde organisatie voor marktonderzoekers en MOA (MarktOnderzoekAssociatie).