22 maart 2022

Clean up your routine met Greenspeed

Schoonmaken doen we allemaal regelmatig. Want een hygiënische werkplek zorgt voor meer werkplezier! Greenspeed ontwikkelt al meer dan 25 jaar duurzame schoonmaakmiddelen voor de professionele markt en is sinds kort ook online beschikbaar. Vraag jij je als werkgever of schoonmaakprofessional al eens af welke impact je huidige schoonmaakmiddelen hebben? Misschien zijn de producten die je koopt helemaal niet zo clean. Met Greenspeed wordt je werkplek in een handomdraai effectief schoon zonder het milieu te belasten.

‘Hé werkgever, hoe clean is jouw werkplek?’ Als je als bedrijf wil verduurzamen, vergeet dan je schoonmaakroutine niet. Met de campagne ‘Clean up your routine’ wil Greenspeed werkgevers en schoonmaakprofessionals laten nadenken over de kwaliteit van de schoonmaakmiddelen die ze kiezen. Een sterk parfum en krachtige chemische stoffen zorgen volgens Greenspeed niet noodzakelijk voor een beter resultaat.
“Er is een groeiend belang voor kwalitatieve schoonmaakoplossingen die de natuur niet onnodig belasten en die onze gezondheid maximaal respecteren. Binnen de professionele branche is Greenspeed al jaren een geliefd merk. Onze krachtige microvezeloplossingen en detergenten maken van schoonmaken een feestje. Onze missie? Cleaning the world with care, together!”, CEO Michel de Bruin.

Overal professioneel schoonmaken
Het Greenspeed aanbod is ontwikkeld voor de professionele markt. Het is een totaalconcept dat gaat van duurzame reinigingsmiddelen, gemaakt met ingrediënten van plantaardige origine in een eco-fabriek, tot ergonomische mop- en dweilsystemen. Ze maken zelfs een circulaire microvezeldoek uit petflessen. Ontbreekt er nog iets in je schoonmaakkast? Wellicht kan Greenspeed je helpen. Met ecolabels als Cradle to Cradle, Nordic Swan en EU Ecolabel is de gebruiker verzekerd van een grondige test vooraf.

Elke dag een schoonmaakfeestje op het werk met Greenspeed
Greenspeed verspreidt haar producten al jaren via distributiepartners naar grote eindgebruikers. Vanaf nu krijgen ook kleine bedrijven de kans om ze te gebruiken. Want binnen een klein kantoor, restaurant of zorgpraktijk kan het duurzaam gamma een toegevoegde waarde bieden. Daarom kan je Greenspeed vanaf nu op Bol.com kopen!
Maak jij al duurzaam schoon in je bedrijf? Greenspeed roept op om haar schoonmaaktips te volgen met ‘clean up your routine’. Klik hier voor meer informatie.

Deel dit artikel

Ook interessant:

25 juni 2019

3e FM Next Generation event: omdenken biedt toekomst

“We wilden de blik op schoonmaak veranderen”, doet Thijs Stolwijk van gastheer i‑team Global uit de doeken. i-team – dat staat voor Innovation Together, Everyone, Achieves, More – is...

04 augustus 2023

#FILMFRIDAY Gouden Smile Moment

𝗭𝗶𝘁, 𝗸𝗶𝗷𝗸 𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘅. Dat is de boodschap die Beercoo Schoonmaakgroep in haar filmpje uitspreekt. Voor het creëren van een nieuw Gouden SMILE-moment zet het bedrijf haar team medewerkers...

23 december 2021

Primeur: Makita introduceert eerste professionele robotstofzuiger

Als consument kan je al langer een robotstofzuiger kopen, voor de professionele schoonmaakmarkt was er nog geen versie ontwikkeld. Maar daar komt begin 2022 verandering in. Dan introduceert Makita...

22 juni 2022

Kamerbezoek bij Multifill

Het is tijd dat de politiek prioriteit gaat geven aan strategische autonomie en het MKB herkent als onmisbare motor. Branchevereniging van reinigings- en desinfectiemiddelen NVZ nam daarom contact op...

23 augustus 2023

Götz Group, Brain Corp en Tennant samen in reinigingsrobots

Brain Corp, een bedrijf op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI) dat transformatieve kerntechnologieën in robotica ontwikkelt, heeft onlangs samen met Tennant Company de inzet aangekondigd van autonome reinigingsrobots...

31 januari 2022

Jack, Mehmet en Mirjam over inzet social media

Mooie foto’s op Instagram plaatsen, communiceren via het vertrouwde Facebook of toch maar klanten werven op het zakelijke LinkedIn? Welke platforms gebruiken bedrijven in de schoonmaak- en facilitaire branche...

03 december 2018

Digitale doolhof (1): LEVIY verbindt en maakt het verschil

In de hedendaagse business lijkt alles om data en automatisering te draaien. Ook de schoonmaak kan niet meer zonder Internet of Things (IoT). In het doolhof van data en...

07 oktober 2021

1nergiek wint opnieuw Integron Medewerkerbeleving Award

“We zijn enorm trots om te kunnen melden dat 1nergiek de Integron ‘Medewerkerbeleving Award’ wederom heeft gewonnen!”, meldt 1nergiek op haar website. Onderzoeks- en Adviesbureau Integron reikte op 7...

27 mei 2022

Zuiver 10 jaar!

Zuiver opleidingen bestaat 10 jaar! De champagnefles gaat voor dit jubileum open om te proosten op Zuiver, de cursisten, klanten en docenten. Simone van Heck enn Tunç Oztopcu blikken...

27 oktober 2023

Van perceptie tot voldoening en een blauw goedje

Schoonmaak krijgt steeds meer aandacht. Ook in de dagelijkse Metro. Zo verscheen er onlangs in het Metronieuws twee keer een lezerscolumn over het vak. Eén over de universele kunst...