28 maart 2022

Voorjaarsbijeenkomsten Schoonmakend Nederland

Op 29 maart, 5 en 7 april organiseert Schoonmakend Nederland speciaal voor mkb-leden voorjaarsbijeenkomsten in Woerden, Heel en Echten.

De mkb-leden krijgen tijdens de bijeenkomsten meer informatie over het Keurmerk Schoon. Wat is er veranderd en wat betekent dat voor jouw bedrijfsvoering? Hoe draag je het keurmerk uit? Met het Keurmerk Schoon toon je aan dat je netjes omgaat met jouw dienstverlening, personeel en administratie. Tijdens de voorjaarsbijeenkomsten is er ook aandacht voor goed werkgeverschap: hoe haal je kwaliteit in je medewerkers naar boven? Drie leden delen hoe zij dat doen en zo de verwachtingen bij de klant kunnen overtreffen. Op het programma staat ook de (on)wenselijke rol van adviesbureaus. En Ilse Vanhijfte deelt haar idee voor een sectorbrede arbeidsmarkt/imagocampagne. Uiteraard is er volop gelegenheid om elkaar te spreken, vragen te stellen en te netwerken.

De volgende ondernemers delen hun ‘recept voor succes’:

Midden: Maurits Timmermans van Augias Schoonmakers vertelt over hoe hij zijn medewerkers op alle mogelijke manieren ondersteunt, hoe hij naar het ondernemerschap kijkt en hoe hij het beste uit zijn medewerkers haalt.
Noord: Ronald Dros van Dros Schoonmaakdiensten over sociaal ondernemerschap. Hoe organiseer je dat? Hoe pas je dat in, in je bedrijfsvoering?
Zuid: Norbert van Loo van Balanz Facilitair over hoe het Balanz lukte om binnen een jaar ‘Het Schoonmaakteam van het jaar’ te creëren.

Deelnemen?
Wil je deelnemen aan één van deze voorjaarsbijeenkomsten? Klik dan hier voor meer informatie en aanmelden.

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 januari 2022

Acht socialmedia-trends voor de schoonmaakbranche

Korte filmpjes op TikTok, adverteren op Facebook of toch maar video’s maken op Youtube? De mogelijkheden op het gebied van online marketing via sociale media vliegen je om de...

19 juni 2019

Blog: CMR-reiniging, vaker noodzakelijk dan verwacht

Op locaties waar productie- en onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden, zoals in werkplaatsen, hangars, loodsen en timmerwerkplaatsen, treedt vervuiling op plaatsen op, die vaak moeilijk bereikbaar zijn of te complex om in...

23 april 2019

Numatic trakteert bezoekers Dealerdagen op primeur: werkwagens van gerecycled kunststof

De dealerdagen van Numatic krijgen dit jaar een bijzonder tintje, een duurzame touch. Tijdens deze dagen (van maandag 6 tot en met vrijdag 10 mei) verrast het bedrijf in...

06 december 2021

‘Elk wasje kost ’n tasje’

Duurzame zeepmaker Seepje start 6 december met de campagne “Elk wasje kost ’n tasje” om consumenten duidelijk te maken hoe milieuvervuilend wassen met een regulier synthetisch wasmiddel is. Deze...

27 maart 2022

Superhelden

Glazenwassers van Fortron Totaal Gevelmanagement kregen via social media een bedankje voor hun inzet bij het Amalia Kinderziekenhuis in Nijmegen. “Superhelden die de ramen kwamen wassen van ons Amalia...

05 mei 2022

“Ga je doelen achterna en wees niet bang om jezelf uit te spreken”

Hadassa Windhorst werkt tien jaar bij Numatic Benelux, waar ze leidinggeeft aan de binnendienst en technische dienst. Sinds twee jaar is ze ook manager @Home. Je hebt sinds twee...

21 december 2021

Blycolin maakt impact met Hotels for Trees

De internationale specialist in linnenservice voor de hospitalitybranche Blycolin biedt de stichting Hotels for Trees financiële steun ten behoeve van de verdere Europese groei. Verder zal de specialist het...

27 februari 2019

Gerrit Malipaard over groei MTS Euro Products: “Familiewaarden, service en innovaties”

In onze nieuwe themaserie ‘Blurring of Blokker-syndroom?’ gaan we op zoek naar de nieuwe (schoonmaak)economie. De deeleconomie met impact. Met circulariteit. Met uitdagingen en keuzes om mee te kunnen...

29 maart 2022

Webinar digitale verwerking inkoopfacturen

Worstel jij met de vastlegging van projecten en het creëren van inzicht? Ben jij veel veel tijd kwijt met het boeken van projecten, contracten en werkbonnen? Verloopt de controle...

17 december 2018

Wintergast (2) Christiaan Boonstra (Dolmans): “Op weg naar de meest klantvriendelijke organisatie”

Review 2018, preview 2019: onze tweede wintergast Christiaan Boonstra, sales manager van Dolmans Schoonmaak Diensten, geeft antwoord op zes vragen over zijn topics in 2018, innovaties in de branche en...