19 juli 2023

Steffen Morrison introduceert PeeWipe Dispenser voor betere toiletbeleving

Het gebrek aan hygiëne bij diverse openbare toiletten over de hele wereld was voor zanger Steffen Morrison de aanleiding voor de ontwikkeling van de gebruiksvriendelijke houder PeeWipe die helpt bij het doseren van toiletpapier. De PeeWipe Dispenser is een hygiënische revolutie voor mannentoiletten en biedt een schonere toiletervaring waarbij resterende druppels en ongemak na toiletgebruik verleden tijd zijn.

Van muzikale hoogtepunten tot hygiëne-innovator
Steffen Morrison is zanger en zijn muziek – een mix van soul, gospel, blues en funk – bracht hem op onvergetelijke plekken zoals het North Sea Jazz festival of uitverkochte theaters. Zijn reizen en ervaringen op diverse plekken brachten Morrison op het idee voor PeeWipe. Als frequente bezoeker van openbare toiletten op allerlei locaties, merkte hij een veelvoorkomend probleem: het gebrek aan hygiëne bij het gebruik van urinoirs of mannentoiletten. Morrison besloot dit probleem aan te pakken en PeeWipe op te richten: “Mijn doel is om het leven van mensen te verbeteren door het bieden van een superieure en hygiënische toiletbeleving. Met de PeeWipe Dispenser bieden we de moderne man een schonere toiletervaring.”

High-profile vroege adapters
Ondanks dat Peewipe BV nog maar net de markt op de markt is, heeft het bedrijf al de aandacht getrokken van diverse trendsetters. Onder de afnemers bevinden zich nu al The College Hotel, het hoofdkantoor van Hugo Boss in Metzingen, het hoofdkantoor van Tommy Hilfiger in Amsterdam en Eden Hotel. Morrison: “Of het nu gaat om chique hotels of toonaangevende kantoorgebouwen, de PeeWipe Dispenser is een onmisbaar element dat elke bezoekerservaring verrijkt. Het straalt zorg voor detail en klantgerichtheid uit, waardoor bedrijven de fijne kneepjes van gastvrijheid kunnen laten zien.”

Toekomstvisie
Morrison licht de introductie toe: “Het is meer dan alleen een product. Het is een visie op een toekomst waarin openbare toiletten niet langer een bron van ongemak zijn, maar juist een symbool van reinheid en comfort. We zijn trots op deze baanbrekende innovatie en ik ben klaar voor een toekomst vol frisse ideeën en verhoogde hygiëne voor iedereen!”

Meer informatie: PeeWipe

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 november 2024

#BLOG Leon Habraken (Schoonmaak Nederland): “Wie heeft de oplossing voor dit probleem?”

Als platform in de schoonmaakbranche komen we regelmatig vraagstukken tegen waar ook wij even over moeten nadenken voor we een passend antwoord hebben. Maar voor dit geval heb ik...

12 februari 2024

#OPROEP RAS: Wie doet mee met de pilot werkdrukmeter?

Hoge werkdruk kan leiden tot lichamelijke en mentale klachten, verminderde productiviteit en (langdurig) ziekteverzuim. Dat is uiteindelijk ook vaak terug te zien in de kwaliteit van het werk en...

02 oktober 2023

Blog: “Samen impact maken in de schoonmaak”

De wereld om ons heen verandert snel, en steeds meer bedrijven worden zich bewust van de impact die hun keuzes hebben op het milieu, de maatschappij en hun eigen...

19 oktober 2023

Zo ziet Nederland eruit als alle schoonmakers hun werk twee weken neerleggen

Op 12 oktober was de documentaire Onzichtbaar te zien op op televisie (NPO2). 21 oktober volgt om 17.00 uur een herkansing in het Eye Filmmuseum in Amsterdam voor wie...

23 mei 2023

Versterken diversiteit en gelijkheid in schoonmaak

Martine Mallee, oprichtster van Women in Cleaning, gelooft sterk dat de schoonmaakindustrie naar een hoger niveau kan worden getild door te laten zien wat we met elkaar doen om...

31 oktober 2025

#PODCAST Tork lanceert podcast over de ‘Hospitality van het kleinste kamertje’

Op 27 oktober 2025, heeft Tork de nieuwe podcastserie ‘Hospitality van het kleinste kamertje’ gelanceerd , waarmee het merk inclusieve hygiëne centraal stelt. Het doel is om het taboe...

30 oktober 2023

NOVON nodigt jongeren uit voor bezoek aan Open Bedrijvenfestival Zwolle

Op  woensdag 1 november 2023 neemt NOVON deel aan het Open Bedrijvenfestival in Zwolle. Een optie voor jongeren die een uitdaging zoeken als stagiair of voor een nieuwe, eerste,...

08 september 2023

#FOTOFRIDAY Wanna WOW with us?

Met de nieuwe campagne ” We are the Kärchers. Wanna WOW with us?” profileert Kärcher zich als een aantrekkelijk en modern bedrijfs- en werkgeversmerk. Centraal staan de foto’s en...

11 oktober 2019

#filmFriday Zo brengen wij positieve impact in de zorg

Toen Hago in 1967 bij haar eerste zorgorganisatie ging schoonmaken, deed ze dat omdat de zorg bijzondere aandacht verdient. Niet alleen vanwege het grote belang van hygiëne en de...

21 april 2023

#FilmFriday: Maak kennis met Cobi

“Misschien heeft u haar al door de gang voorbij zien komen, maar graag stellen wij onze nieuwe medewerker COBI alsnog even aan u voor. COBI is een aanvulling op...