19 juli 2023

Steffen Morrison introduceert PeeWipe Dispenser voor betere toiletbeleving

Het gebrek aan hygiëne bij diverse openbare toiletten over de hele wereld was voor zanger Steffen Morrison de aanleiding voor de ontwikkeling van de gebruiksvriendelijke houder PeeWipe die helpt bij het doseren van toiletpapier. De PeeWipe Dispenser is een hygiënische revolutie voor mannentoiletten en biedt een schonere toiletervaring waarbij resterende druppels en ongemak na toiletgebruik verleden tijd zijn.

Van muzikale hoogtepunten tot hygiëne-innovator
Steffen Morrison is zanger en zijn muziek – een mix van soul, gospel, blues en funk – bracht hem op onvergetelijke plekken zoals het North Sea Jazz festival of uitverkochte theaters. Zijn reizen en ervaringen op diverse plekken brachten Morrison op het idee voor PeeWipe. Als frequente bezoeker van openbare toiletten op allerlei locaties, merkte hij een veelvoorkomend probleem: het gebrek aan hygiëne bij het gebruik van urinoirs of mannentoiletten. Morrison besloot dit probleem aan te pakken en PeeWipe op te richten: “Mijn doel is om het leven van mensen te verbeteren door het bieden van een superieure en hygiënische toiletbeleving. Met de PeeWipe Dispenser bieden we de moderne man een schonere toiletervaring.”

High-profile vroege adapters
Ondanks dat Peewipe BV nog maar net de markt op de markt is, heeft het bedrijf al de aandacht getrokken van diverse trendsetters. Onder de afnemers bevinden zich nu al The College Hotel, het hoofdkantoor van Hugo Boss in Metzingen, het hoofdkantoor van Tommy Hilfiger in Amsterdam en Eden Hotel. Morrison: “Of het nu gaat om chique hotels of toonaangevende kantoorgebouwen, de PeeWipe Dispenser is een onmisbaar element dat elke bezoekerservaring verrijkt. Het straalt zorg voor detail en klantgerichtheid uit, waardoor bedrijven de fijne kneepjes van gastvrijheid kunnen laten zien.”

Toekomstvisie
Morrison licht de introductie toe: “Het is meer dan alleen een product. Het is een visie op een toekomst waarin openbare toiletten niet langer een bron van ongemak zijn, maar juist een symbool van reinheid en comfort. We zijn trots op deze baanbrekende innovatie en ik ben klaar voor een toekomst vol frisse ideeën en verhoogde hygiëne voor iedereen!”

Meer informatie: PeeWipe

Deel dit artikel

Ook interessant:

14 augustus 2023

Top 10 meest gelezen artikelen januari-juli 2023

Wil je weten welke artikelen van onze community jullie in de eerste helft van 2023 het meest gelezen hebben? Bekijk onze top 10: Forse extra loonsverhoging voor alle schoonmakers...

23 juli 2020

FM-benchmark coronacrisis: preventieve diensten als schoonmaak hebben positieve impact

De facilitaire branche was altijd al in beweging, maar door de coronacrisis is ze in een stroomversnelling geraakt. Dit blijkt uit de Benchmark facility management, een initiatief van Asito...

28 november 2018

Diamant-groep kiest voor persoonlijke aanpak Vendor

De Diamant-groep heeft besloten haar opdracht voor het verzorgen van de toilethygiëne in de sanitaire ruimtes bij Vendor neer te leggen. In aanwezigheid van Claire Druijts, inkoopadviseur bij Diamant-groep,...

02 januari 2020

#nieuwsnotendop EW wint aanbesteding, factsheet WAM, 1e Whiz stofzuigcobot op Horecava en miljoenen voor taalscholing  

Nationale Theater kiest voor multiservice aanpak EW Facility Services Ruim 680 voorstellingen per jaar, wekelijks meer dan 4200 bezoekers en medewerkers over de vloerm en 7 locaties in Den...

25 november 2019

#nieuwsnotendop Uitbreiding Key-Quality, nieuwe identiteit hectas, overname door Gom en nieuw partnership Facility Trade Group

Anouk Rehaen wordt directeur Key-Quality  Onderzoeks-, consultancy- en kwaliteitscontrolebureau in facility management Key-Quality zet volgende stap in haar ontwikkeling. Per 1 maart start Anouk Rehaen als directeur bedrijfsvoering. Anouk...

25 september 2023

FMNextGen duikt op 14 november in new business

Op 14 november aanstaande organiseren we het eerstvolgende event van FMNextGen. Met drie inspirerende sprekers over new business in product, socials media en AI. Uiteraard sluiten we af met...

19 november 2018

Poetshulpen gevraagd: Assist at Home zet in op persoonlijk en waardering

De vraag naar personeel in de schoonmaaksector is in een jaar tijd met een derde gestegen. Dat blijkt uit cijfers bij de VDAB. Het aantal mensen dat via dienstencheques...

06 februari 2019

Blurring of Blokker syndroom: wie durft met ons naar morgen te kijken?

Tja, juist op onze verjaardag – Schoonmaakjournaal is vandaag 7 jaar geworden – doen we een oproep aan u om met ons de toekomst in te kijken. We schrijven...

22 november 2023

FMNextGen op Schoonmaak Vakdagen: de innovatiekracht van techniek

Op de Schoonmaak Vakdagen zijn er ieder jaar weer innovaties bij de stands van exposanten te ontdekken. Ook bij het event van FMNextGen, de jongerencommunity tot veertig jaar van...

08 mei 2020

OSB alert: “Corona brengt veel onrust: vergeet schoonmakers in zorg en onderwijs niet bij testen op corona”

Ondernemersorganisatie Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten (OSB) roept op om bij het testen op Covid-19 in de zorg en onderwijs de schoonmakers niet te vergeten. Jeroen Veldboer (directeur OSB): “In veel...