19 juli 2023

Steffen Morrison introduceert PeeWipe Dispenser voor betere toiletbeleving

Het gebrek aan hygiëne bij diverse openbare toiletten over de hele wereld was voor zanger Steffen Morrison de aanleiding voor de ontwikkeling van de gebruiksvriendelijke houder PeeWipe die helpt bij het doseren van toiletpapier. De PeeWipe Dispenser is een hygiënische revolutie voor mannentoiletten en biedt een schonere toiletervaring waarbij resterende druppels en ongemak na toiletgebruik verleden tijd zijn.

Van muzikale hoogtepunten tot hygiëne-innovator
Steffen Morrison is zanger en zijn muziek – een mix van soul, gospel, blues en funk – bracht hem op onvergetelijke plekken zoals het North Sea Jazz festival of uitverkochte theaters. Zijn reizen en ervaringen op diverse plekken brachten Morrison op het idee voor PeeWipe. Als frequente bezoeker van openbare toiletten op allerlei locaties, merkte hij een veelvoorkomend probleem: het gebrek aan hygiëne bij het gebruik van urinoirs of mannentoiletten. Morrison besloot dit probleem aan te pakken en PeeWipe op te richten: “Mijn doel is om het leven van mensen te verbeteren door het bieden van een superieure en hygiënische toiletbeleving. Met de PeeWipe Dispenser bieden we de moderne man een schonere toiletervaring.”

High-profile vroege adapters
Ondanks dat Peewipe BV nog maar net de markt op de markt is, heeft het bedrijf al de aandacht getrokken van diverse trendsetters. Onder de afnemers bevinden zich nu al The College Hotel, het hoofdkantoor van Hugo Boss in Metzingen, het hoofdkantoor van Tommy Hilfiger in Amsterdam en Eden Hotel. Morrison: “Of het nu gaat om chique hotels of toonaangevende kantoorgebouwen, de PeeWipe Dispenser is een onmisbaar element dat elke bezoekerservaring verrijkt. Het straalt zorg voor detail en klantgerichtheid uit, waardoor bedrijven de fijne kneepjes van gastvrijheid kunnen laten zien.”

Toekomstvisie
Morrison licht de introductie toe: “Het is meer dan alleen een product. Het is een visie op een toekomst waarin openbare toiletten niet langer een bron van ongemak zijn, maar juist een symbool van reinheid en comfort. We zijn trots op deze baanbrekende innovatie en ik ben klaar voor een toekomst vol frisse ideeën en verhoogde hygiëne voor iedereen!”

Meer informatie: PeeWipe

Deel dit artikel

Ook interessant:

24 december 2019

Stralende schoonmaaksterren schitteren aan de kerstboom

Op sociale media als Facebook en zelfs op LinkedIn barst het van de digitale kerstkaarten en nieuwjaarsgroeten. Schoonmaakjournaal pikte drie opvallende en schitterende sterren aan de schoonmaakkerstboom: de help-armoede-de-wereld-uit-actie...

08 januari 2025

2theloo in zwaar weer: op zoek naar een koper

De Nederlandse wc-keten 2theloo kampt met financiële problemen. Zo meldt het FD in de eerste week van 2025. Volgens het jaarverslag is de toekomst onzeker.  Directeur Chris Meijers blijft...

12 augustus 2025

Ondernemersvertrouwen gestegen, maar nog steeds negatief in derde kwartaal 2025

Het ondernemersvertrouwen (stemmingsindicator van het Nederlandse bedrijfsleven) is in het derde kwartaal -3,8. Dat blijkt uit de Conjunctuurenquête Nederland. In vergelijking met het vorige kwartaal dit jaar, is dat...

22 mei 2024

Paardekooper introduceert slim plastic recyclingsproces Recylution

Het inzamelen van plastic afval voelt voor bedrijven soms als een verplichting en brengt bovendien vaak kosten met zich mee. Paardekooper bewijst dat dit ook anders kan met Recylution,...

17 juni 2024

Blog Maurice Rutgrink: ‘Veiligheids Cultuur Ladder, wat is dat?’

Heel veel bedrijven zijn op dit moment bezig met het verbeteren van de veiligheid binnen het bedrijf. Dat doen zij aan de hand van een schema genaamd Veiligheids Cultuur...

28 februari 2025

SchoonWestland viert 20-jarig bestaan

SchoonWestland bestaat in 2025 20-jaar. Tijd om terug te blikken, medewerkers en relaties te bedanken, én vooruit te kijken mét een nieuwe uitstraling. Schoonmaakbedrijf  Schoonwestland kijkt met trots terug...

06 november 2025

Samenwerking Carel Lurvink en Zozijn leidt tot verduurzaming, kostenbesparing en harmonisatie van productportfolio

Op zoek naar een nieuwe partner voor schoonmaak-, desinfectie- en sanitaire middelen werd door Zozijn een aanbesteding uitgezet. De zorgorganisatie had de wens een overeenkomst te sluiten met een...

06 december 2023

CSU en Museon-Omniversum werken aan schonere planeet

Sinds 1 september is CSU de nieuwe schoonmaakpartner van Museon-Omniversum. CSU gaat in het museum en grootbeeldfilmtheater aan de slag om beide gebouwen met minimale milieubelasting fris en schoon...

28 juni 2024

FMG-seminar: “Gefeliciteerd, je hebt nu een 1e veranderplan in handen”

Wat een aansprekend en veranderlijk thema… Aansprekend veranderen. Waarom? Veranderen is een constante in het werk van de facility managers in de gezondheidszorg FMGezondheidszorg. Hoe geef je leiding aan...

27 september 2022

Dynamic Code en One Hundred Restrooms starten samenwerking

De Nederlandse scale-up One Hundrid Restrooms is een samenwerking aangegaan met de Zweedse onderneming Dynamic Code, die sinds 2011 werkt aan de ontwikkeling van zinvolle gezondheids- en diagnostische tests...