17 september 2024

SIEV keurmerk voor Avanti Facilitair

Avanti Facilitair heeft onlangs met succes het SIEV keurmerk en het SIEV MVO Keurmerk behaald. Dit is een belangrijke mijlpaal voor dit relatief jonge bedrijf, dat voortkomt uit de samenwerking van EMD, Schoonmaakbedrijf Cromstrijen en schoonmaakbedrijf Kleyweg.

Volgens Edgar van Engelen van Qualis Insight C4C BV, die de audit uitvoerde, is Avanti Facilitair uitgegroeid van drie lokale dienstverleners naar een regionale speler met groeiambities.
“Wat echter opvallend is, is dat deze groei niet ten koste gaat van de aandacht voor hun klanten en medewerkers. Hun korte communicatielijnen zorgen voor een uitstekende en snelle service richting klanten en bieden tegelijkertijd goede ondersteuning aan hun medewerkers,” aldus Edgar.
Met het behalen van deze keurmerken onderstreept Avanti Facilitair haar inzet voor kwaliteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen.


Onderschrift: Edgar van Engelen tussen directeur Bahri Erdogan en Derya Gumus van Avanti Facilitair

Bahri Erdogan, directeur van Avanti Facilitair is verheugd met de keurmerken. ‘We vinden MKB-branchevereniging Schoonmaken is een Vak – SIEV een belangrijk orgaan én werkgeversvereniging voor het MKB geworden. Naast het SIEV keurmerk vinden we MVO in de schoonmaakbranche essentieel voor het waarborgen van de continuïteit van ons bedrijf. Daarin hoort het vervullen van sociale- en milieudoelstellingen. We willen waar we kunnen van impact zijn op onze omgeving’, aldus Bahri die de certificaten van Edgar van Engelen samen met HR-medewerker Derya Gumus in ontvangst mocht nemen. Derya heeft namens Avanti Facilitair het traject begeleid.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

22 november 2023

Asito zet regenwater in voor glasbewassing en meer….

Asito is gestart met een pilot om regenwater op te vangen en in te zetten voor diverse doeleinden. Deze pilot is het schoonmaakbedrijf gestart bij hun eigen pand in...

20 maart 2025

UL-Team viert 15-jarig jubileum Een feestelijk interview met Belinda Dekkers-Schwartz

Opleidingsbureau UL-Team bestaat op 25 maart 2025, 15 jaar. Een bijzondere mijlpaal die gevierd mag worden. In gesprek met Belinda Dekkers-Schwartz blikken we terug op de groei en ontwikkeling...

08 mei 2019

Spreker #FMNextGen event Alicia de Graaff: “Schoonmaak als onderscheidend element van je organisatie”

Beleef de passie, maak impact met facilities! “Hoe kun je schoonmaak inzetten als onderscheidend element van je organisatie of bedrijf? Er zijn voldoende aansprekende voorbeelden en onderzoeken die bewijzen...

27 februari 2019

Gerrit Malipaard over groei MTS Euro Products: “Familiewaarden, service en innovaties”

In onze nieuwe themaserie ‘Blurring of Blokker-syndroom?’ gaan we op zoek naar de nieuwe (schoonmaak)economie. De deeleconomie met impact. Met circulariteit. Met uitdagingen en keuzes om mee te kunnen...

06 mei 2024

Schoonmaak Vakdagen keren in 2024 terug op 5 en 6 november

Na opnieuw een succesvolle editie in 2023, keren de Schoonmaak Vakdagen terug in Expo Houten op 5 en 6 november 2024. De beursvloer was niet eerder zo vol als...

05 april 2019

18 juni: Beleef de passie #nextevent FM Next Generation bij i-team Global

Interactie bij i-team Global: het derde event van FM Next Generation staat in de steigers. Het thema: Beleef de passie. Op dinsdagmiddag 18 juni zijn young professionals tot en...

29 mei 2025

Tork Matic® Automatische Handdoekrol Dispenser: meer hygiëne, minder gedoe

Hygiëne en efficiëntie zijn onmisbaar in drukbezochte sanitaire ruimtes. Juist op plekken waar veel mensen samenkomen, zoals in de horeca en zorg, draait het om betrouwbaarheid. Tork speelt hierop...

18 april 2024

Captains of Cleaning nodigt je uit voor 25 april

Op 25 april 2024 vindt de Captains of Cleaning Live Viewing plaats, gepresenteerd door Rens de Jong. Het evenement, gehouden door het i-team in Eindhoven, biedt professionals uit de...

09 november 2025

Kennissessie Hygieneforum: Schoonmaak is een sleutel tot gezondheid

“Schoonmaak is geen luxe, maar noodzaak.” Die boodschap klonk luid en duidelijk tijdens de kennissessie van het Hygiëneforum op 5 november. Gezondheid en hygiëne op de werkvloer en de rol...

20 oktober 2025

Interview Joyce Tieben (Gom): “Echte aandacht gedurende de hele reis van de medewerker”

Sinds een jaar is Joyce Tieben HR-directeur bij Gom Schoonhouden. Met haar achtergrond in de operatie, management en mensontwikkeling combineert ze zakelijke scherpte met oprechte betrokkenheid. In haar rol...