16 mei 2023

‘Schoonmaken, de tofste baan van de wereld’

Code Schoonmaak initieert dit jaar zes webinars. Voorzitter Bert van Boggelen gaat tijdens deze webinars in gesprek met experts uit de branche over onder meer indexatie, smart meten van prestaties en sociaal beleid. De aftrap vond onlangs plaats. Bert en Laetitia Simonis van 1Nergiek spraken samen over de tofste baan van de wereld. Wat is dat en wat komt daar bij kijken? 

De webinars behandelen onderwerpen uit de handreiking contractmanagement. Als overkoepelend thema is er gekozen voor ‘Schoonmaken, de tofste baan van de wereld’, want dat zou het resultaat moeten zijn van goed contractmanagement. In ieder webinar geeft een expert de eigen kijk op het thema. Deelnemers kunnen reageren op stellingen over het onderwerp.

Webinar Contractmanagement
Tijdens het eerste webinar ging Bert in gesprek met Laetitia over wat nu die tofste baan is. Klik hier om het webinar terug te kijken.
Laetitia schreef er ook een blog over: “Voor de tofste baan van de wereld heb je alle schakels nodig.”

Benieuwd naar welke webinars er nog meer komen? Bekijk het schema hieronder:

  • donderdag 01 juni om 11:30 uur: Indexatie
  • donderdag 13 juli om 11:30 uur: Smart meten van prestaties
  • donderdag 19 oktober om 11:30 uur: Sociaal beleid
  • donderdag 16 november om 11:30 uur: Kwaliteit van toezicht en leidinggeven
  • donderdag 30 november om 11:30 uur: Als opdrachtgever weten wat je wil

Wil je aan één of meerdere webinars deelnemen? Schrijf je dan hier in: Code Schoonmaak

Bron: Code Verantwoordelijk Marktgedrag (codeschoonmaak.nl)

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 december 2019

Charles Scholte (SVS) over toekomst schoonmaak: “Eisen aan schoonmaker nemen steeds verder toe”

Vijf jaar geleden ging onze filmer Henk Snaterse langs bij Charles Scholte van SVS Opleidingen, Leen Camerlynck van CleanDeal, Michel de Bruin van Greenspeed, Rogier Moorman van Numatic, Jan...

13 juni 2025

Johan van Dijk 25 jaar bij Nocore

Nocore zet haar collega Johan van Dijk in het zonnetje, want hij is 25 jaar in dienst bij Nocore. "Een mijlpaal waar we met veel trots en dankbaarheid bij...

13 april 2023

Groen is goed doen

Carel Lurvink publiceert haar ‘groene’ jaarverslag. Als infographic. Bekijk het ‘groene bloed’ van deze leverancier van producten voor een schone & veilige werkomgeving. “Bij ons gaan duurzaam ondernemen en...

19 februari 2020

Turff stimuleert schoonmaak onder studenten met gratis tablet

“Studenten krijgen een gratis tablet om onder meer hun schoonmaakroosters op bij te houden en bedrijven kunnen er 24 uur per dag mee in studentenhuizen adverteren. Met deze formule...

25 oktober 2023

Asito on top in MT1000

Jaarlijks voert het Amsterdam Centre for Business Innovation, dat deel uitmaakt van Universiteit van Amsterdam, in opdracht van MT/Sprout een onderzoek uit naar de 1.000 beste dienstverleners van Nederland....

27 december 2022

Trend: duurzaamheid wordt steeds oprechter en breder toegepast

Duurzaam werken was afgelopen jaar één van de trends. Ook in het nieuwe jaar zal deze trend doorzetten, waarbij de ‘marketingsaus’ steeds verder naar de achtergrond zal treden, het...

12 februari 2024

#OPROEP RAS: Wie doet mee met de pilot werkdrukmeter?

Hoge werkdruk kan leiden tot lichamelijke en mentale klachten, verminderde productiviteit en (langdurig) ziekteverzuim. Dat is uiteindelijk ook vaak terug te zien in de kwaliteit van het werk en...

11 september 2025

Anne-Marie van Eijden-Jansen nieuwe directeur UL-Team: “De klik was er meteen”

Per 1 september heeft Anne-Marie van Eijden-Jansen het directeursstokje van opleidingsbureau UL-Team overgenomen van Belinda Dekkers-Schwartz. Een nieuwe naam bij het opleidingsbureau, maar geen onbekende in de schoonmaakbranche. Met...

29 augustus 2023

Nooit meer het toilet schoonmaken?!

Newscientist.nl brengt een nieuwe ontwikkeling naar buiten. Het digitaal magazine schrijft over een 3D-geprint toilet dat je nooit meer hoeft schoon te maken, omdat het zo glad is dat...

28 juni 2024

FOTOFRIDAY Ook schoonmaak kleurt oranje

Ook de schoonmaakbranche leeft mee met Oranje en gunt het Nederlands voetbalteam winst. Meerdere bedrijven pakken het EK aan om ludieke acties in te zetten. Als voorbeeld delen we...