20 september 2021

Nieuw Spectro Smart Liquid vaatwasconcept

Spectro lanceert officieel het Spectro Smart Liquid vaatwasconcept. Een volautomatische, professionele vaatwasconcept dat zorgt voor altijd de juiste hoeveelheid vaatwasmiddel. Bovendien geeft de intelligente dataverwerking altijd inzicht in het verbruik, zodat gebruikers gericht kunnen bijsturen om het resultaat te perfectioneren. Alles wordt professioneel geïnstalleerd door het nieuwe Spectro Technical Service Team.

Intelligent en duurzaam vaatwassen
De kern van het Smart Liquid-concept is volgens Spectro een intelligent doseersysteem met leegdetectie en automatische doorlaadfunctie. Dit zorgt ervoor dat altijd de juiste hoeveelheid vaatwasmiddel naar een vaatwasmachine wordt gedoseerd, zonder dat de klant er zelf naar hoeft om te kijken. De sterk geconcentreerde, duurzame vaatwasmiddelen zorgen vervolgens voor een topresultaat. Of het nu om een kleine voorlader met kopjes gaat of om een grote bandmachine met sterk vervuilde borden: voor elke machine en situatie biedt Spectro de juiste oplossing. De lege verpakkingen kunnen geretourneerd worden naar haar Recycle Factory.

Dankzij stevige snelkoppelingen en een duidelijke kleurcodering is het gebruik van de producten extra veilig.

Het Smart Liquid-concept kent geen fysieke bediening, maar is via de Spectro-app op afstand te bedienen.

Spectro Technical Service Team
Het Spectro Technical Service Team zorgt voor een professionele installatie van onze doseerapparatuur en geeft service op maat over het gebruik van de vaatwasmachine en de vaatwasmiddelen. Met deze data kan het Spectro Technical Service Team problemen en eventuele gebruikersfouten traceren waardoor er geen oponthoud ontstaat en de doorloop van het keukenproces niet wordt opgehouden. Het Spectro Technical Service Team werkt 24/7 en volledig CO2-neutraal door uitsluitend de inzet van elektrische voertuigen.
Meer info: www.spectro.nl

Deel dit artikel

Ook interessant:

02 december 2021

CAO: Vakbonden doen tegenvoorstel

Op 29 november, hebben werkgevers en vakbonden verder onderhandeld over een nieuwe cao voor de schoonmaak- en glazenwassersbranche. Tijdens deze dag 7 hebben de vakbonden een tegenvoorstel gedaan op...

02 juli 2019

Clear4Clean vaart met ecolabel haar eigenwijze koers

Clear4Clean zet weer een nieuwe stap. “Per 1 mei zijn we verhuisd naar ons nieuwe kantoor aan de Kamelingh Onnesweg 14 in Dordrecht en nu komen met ons eigen...

24 december 2018

Familiebedrijf Buné voert top 5 meest populair op Facebook in 2018 aan

Schoonmaakjournaal heeft ook een eigen Facebook-pagina. Bijna dagelijks posten we daar leuke berichten, interessante interviews, bijzondere blogs of eigen filmproducties. Deze vijf waren het meest populair in 2018. 1....

16 december 2021

Verlenging contract Kärcher en Effektief

Negen jaar geleden sloegen Kärcher Nederland en schoonmaakbedrijf Effektief voor het eerst de handen in elkaar, na de aanbestedingen van ZIggoDOme en AFAS Live. Het begin van een mooie...

28 juni 2022

Krachtig, draadloos en stofvrij: de nieuwe Numatic Quick.

De nieuwe steelstofzuiger ‘Quick’ van Numatic is in mei op Interclean gepresenteerd en vanaf augustus leverbaar. In dit artikel vertellen we je de ins & outs van deze steelstofzuiger...

04 januari 2024

Besparen op kosten en energie met industriële wasapparatuur

In een tijdperk waarin duurzaam ondernemen centraal staat, richten bedrijven hun aandacht steeds meer op manieren om zowel financiële als milieukosten te verlagen. Een belangrijk aandachtspunt hierbij is de...

28 februari 2020

De koplopers van februari op Schoonmaakjournaal

In de korte maand februari mochten we 11.226 schoonmaakprofs via LinkedIn bereiken met de Schoonmaakjournaal PizzaMarketingSessie. De bevestiging dat we voor een populair thema hebben gekozen. Maar er waren...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

03 oktober 2022

Blog: Wie neemt de redactie over?

Welk bedrijf heeft duurzaamheid in zijn DNA en wil daarover meer vertellen, vijf dagen achter elkaar op Schoonmaakjournaal.nl? Dat was het idee van ons, als redactie van Schoonmaakjournaal.nl, om...

21 juni 2023

Blog: Is dat meten wel zo ‘smart’?

De afgelopen decennia heeft onze sector een flinke groei gezien van allerlei meetsystemen. In eerste instantie gericht op de technische kwaliteit van de dienstverlening, daarna op tevredenheid van de...