9 april 2025

Mediahuis Nederland en Facilicom Solutions verlengen samenwerking voor vijf jaar

In de wereld van de media is flexibiliteit cruciaal. De sector is constant in beweging, wat vraagt om een partner die kan meegroeien en zich kan aanpassen aan de veranderende behoeften. Mediahuis Nederland heeft deze flexibiliteit gevonden bij Facilicom Solutions en kan zich zelf concentreren op haar kernactiviteiten zonder zich zorgen te maken over de operationele details.

Recent heeft Mediahuis Nederland aangekondigd dat zij de succesvolle samenwerking met Facilicom Solutions graag willen voortzetten voor een periode van vijf jaar, ingaande op 1 april 2025. Deze verlenging ziet Facilicom als erkenning van de waarde die zij toevoegt aan de organisatie.

Een constructieve dialoog
Mediahuis Nederland heeft in verschillende constructieve gesprekken met Facilicom Group hun tevredenheid over de samenwerking uitgesproken, vertelt de facilitaire partner. “Deze samenwerking gaat verder dan alleen een contract; het is een partnerschap dat is gebaseerd op vertrouwen en wederzijds begrip. Belangrijke speerpunten voor de verlenging waren kwaliteit, out of the box denken, flexibiliteit, innovatie en efficiëntie. Zo gaan we bijvoorbeeld aan de slag met de ondersteuning van robots in de schoonmaak.”

Een integrale facilitaire oplossing
Facilicom Group is trots op de uitgebreide diensten die zij aanbieden aan Mediahuis Nederland. Diensten die  niet alleen gericht zijn op het hoofdkantoor maar ook op de drukkerij, zeven regiokantoren en 87 distributielocaties. Op de verschillende locaties verzorgen zij, met Facilicom als aanspreekpunt, het integrale contract voor Mediahuis met de volgende diensten: catering met Food&i, schoonmaak met Gom, receptie/postkamer/telefooncentrale met Embrace en beveiliging met Trigion. Bovendien werken ze samen met verschillende preferred suppliers om aanvullende diensten aan te bieden, zoals groenvoorziening, kantoorartikelen en afvalbeheer. Deze integrale facilitaire oplossing is belangrijk voor de flexibiliteit die Mediahuis nodig heeft in een snel veranderende omgeving.

Samenwerking
De beslissing om de samenwerking tussen Mediahuis en Facilicom Solutions met vijf jaar te verlengen is een positieve stap voor beide partijen. Het getuigt van vertrouwen en een gedeelde visie op de toekomst. Met een sterke focus op flexibiliteit en kwaliteit zijn beide bedrijven goed gepositioneerd om de uitdagingen van de mediawereld aan te gaan voor de komende vijf jaar. “Bij Facilicom Solutions zijn we er trots op dat we Mediahuis blijven ontzorgen in het uitvoeren van de facilitaire dienstverlening en betrokken blijven bij de groei en ontwikkeling van Mediahuis in de toekomst!”

Bron: Facilicom

Deel dit artikel

Ook interessant:

11 augustus 2025

Krijgen we een wereldwijd plasticverdrag? Dit staat er op het spel in Genève

In de week van 4 augustus zijn de nieuwe onderhandelingen in Genève tussen landen over een Global Plastic Treaty gestart. Landen, bedrijven, milieuorganisaties en andere belanghebbenden hopen tot internationaal...

23 april 2024

Paul Fok vertelt waarom SIEV de verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar steunt

De verkiezing van de Schoonmaker van het Jaar krijgt steun van meerdere schoonmaak-partners. Wie zijn deze partners? Om een aantal beter te leren kennen, stelde de organisatie van de...

15 juli 2024

De finalisten van European Cleaning & Hygiene Awards – 2024

De shortlist met de 50 finalisten van de European Cleaning & Hygiene Awards 2024 is door de jury geopenbaard. Er waren meer dan 150 inzendingen uit uit heel Europa,...

05 maart 2025

Bas van Klompenburg (Stichting Lezen & Schrijven): “Als werkgever investeer je in het onbekende talent van je collega’s”

In Nederland hebben 3,3 miljoen mensen moeite met lezen, schrijven, rekenen en digitale vaardigheden. Dit heeft niet alleen impact op hun persoonlijke leven, maar ook op de werkvloer kunnen...

09 januari 2025

Nationale CSRD-Enquête: 70% van de bedrijven klaar voor nieuwe duurzaamheidsregels

Uit de Nationale CSRD-Enquête blijkt dat 70% van de grote bedrijven in Nederland goed voorbereid is op de nieuwe duurzaamheidsregels, de Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD). Deze richtlijn, die...

26 februari 2025

Karcher brengt nieuw assortiment, stille en duurzame stofzuigers op de markt

Kärcher brengt een  nieuw assortiment stofzuigers op de markt: stil  (52 dB) en duurzaam (gemaakt van 45 procent gerecycled materiaal).  Het nieuwe assortiment bestaat uit de modellen T 10/1...

19 maart 2019

Sjaak Zevenhoven (Okee): “Met housekeeping app realiseren we optimale aandacht voor de gasten”

“We zijn enthousiast over de Leviy-app”, vertelt Sjaak Zevenhoven, directeur van Okee Bedrijfsdiensten uit Alphen aan den Rijn. “Hiermee realiseren we optimale aandacht voor de gasten van Van der...

27 maart 2020

Anajah Quentin (Qleaning) over coronacrisis: “Als ondernemer over je eigen schaduw heen durven kijken en blij blijven”

Arbeidskrapte in de schoonmaak, het was een of hét onderwerp dat ons bezighield. Tot voor kort, want in ‘no time’ is de wereld veranderd. Ook de schoonmaakwereld. Waar het...

21 augustus 2025

Webinar Privacy & Werk op 2 oktober

Privacy en werk, het beschermen van persoonsgegevens van werknemers zijn belangrijke thema’s voor werkgevers. Hoewel de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG) sinds 2018 van kracht is, blijkt uit de praktijk...

21 augustus 2023

Bunzl neemt Groveko over

Groveko, de  groothandel in schoonmaakartikelen en AI-schoonmaakrobots uit Ede, is door eigenaar MKB Fonds verkocht aan Bunzl Plc. Participatiemaatschappij MKB Fonds uit Amstelveen maakt bekend dat zij op vrijdag 18...