28 september 2022

‘Glazenwassers hebben hart voor zorg’, jij ook?

Voor het zevende jaar op rij steken glazenwassers de zorg een hart onder de riem. Tussen 12 en 23 december zetten zij hun zorgopdrachtgevers, -medewerkers en cliënten in het zonnetje. Omdat nog niet bekend is hoe corona zich gaat ontwikkelen is er gekozen voor een 2-sporenbeleid: een activiteit of bezoek als dat mogelijk is en, second best in geval van corona, een attentie in de vorm van het bezorgen van een taart, kerststukje of plantje.

Doe jij ook mee?
Elkaar ontmoeten blijft. Hopelijk lukt dat dit jaar weer live zodat we een kopje koffie kunnen drinken met iets lekkers erbij, een kerstdiner kunnen maken en serveren, samen kerststukjes kunnen maken of buiten kunnen gaan wandelen. Maar mocht door Corona live ontmoeten niet mogelijk zijn, dan is een attentie een mooi alternatief. Vast staat dat deze activiteiten elk jaar zeer worden gewaardeerd!

Deel dit artikel

Ook interessant:

17 september 2024

Cao schoonmaak- en glazenwassersbedrijf is algemeen verbindend verklaard

Het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft de cao schoonmaak- en glazenwassersbedrijf algemeen verbindend verklaard. Dit betekent dat met ingang van 5 september 2024 alle bedrijven die onder...

27 maart 2019

Schoonmaakcao 2019-2021 definitief

Werkgeversvereniging OSB en de vakbonden zijn akkoord met de nieuwe cao voor de schoonmaak- en glazenwassersbranche van januari 2019 tot juni 2021. Op 20 december bereikten partijen een principeakkoord/....

28 november 2023

Betaalbaarheid zakelijke mobiliteit hoofdpijndossier voor ondernemers

Uit een mobiliteitsonderzoek van ANWB Zakelijk onder 497 ondernemers blijkt dat de betaalbaarheid van mobiliteit de grootste zorg is onder ondernemers. In dit onderzoek – gedaan in oktober 2023...

27 juni 2022

Blog: ‘Een eerlijke kwaliteitscontrole is een compliment voor de schoonmaker’

Als kwaliteitsinspecteur merk ik vaak dat schoonmakers bang zijn, bang voor de controle die ik loop. Als ik vraag waarom, is het antwoord vaak dat zij worden aangekeken op...

14 december 2023

Pim Hilgerdenaar (Crohill): ons uitgangspunt is altijd een trotse en blije schoonmaker

“We willen dat de schoonmaker trots is, op zichzelf én het werk. Daar zetten wij ons al zo’n 10 jaar voor in.” Aan het woord is Pim Hilgerdenaar, directeur...

30 november 2023

Schoonmaker van het Jaar 2024: doe je ook (weer) mee?

Op 1 januari 2024 start de inschrijving voor de Schoonmaker van het Jaar-verkiezing: “Voor onze schoonmaakSTERREN knallen we het nieuwe jaar in. Het aanmelden van 3 uitblinker(s) kan tot...

22 december 2023

#FotoFriday Een schoon Kerstfeest

Damsma Facilitaire Diensten wast in kerstsfeer de ramen. Directeur Jef Damsma vertelt hierover met een knipoog: “Deze week druk bezig met de glasbewassing in de stad waar de grootste...

25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaan “de contentstrategietrends in 2020 meer over...

23 mei 2022

Blog: Schoonmakers, we kunnen niet zonder jullie

Ik ben oprecht blij dat je er bent vandaag; een welgemeend compliment, dat belangrijk is voor de helden die onze branche maken: de schoonmakers. Oprechte, welverdiende complimenten gunnen we...

03 november 2022

Deelname Nationaal Onderzoek Facilitaire Innovatie 2023 geopend

Hoe innovatief is facilitair Nederland? Dat onderzoekt schoonmaakbedrijf CSU voor het vijfde jaar op rij met het Nationaal Onderzoek Facilitaire Innovatie 2023. In welke mate spelen innovaties en duurzaamheid...