29 mei 2024

Gezien in de media: Seepje zegt Sorry

‘In een paginagrote advertentie in de Volkskrant, Trouw en Het Parool biedt Seepje zijn excuses aan. De handzeep blijkt namelijk niet 100 procent natuurlijk, maar ‘slechts’ 99,3 procent. En het wasmiddel 99 procent in plaats van 99,8 procent. “Je kunt zachtjes sorry zeggen met een sticker, maar dan hoort niemand het. Dus doen we het groot in de kranten.”‘ De Ondernemer Live publiceert een interview met Seepje-oprichter Jasper Gabrielse ter inspiratie voor anderen om eerlijk te zijn als het niet helemaal lukt..

Het interview trapt af met de uitspraak van Jasper Gabrielse: “We zijn elf jaar geleden begonnen met natuurlijkheid. Het begon met een schil van een vrucht die aan een boom groeit in Nepal. Nu maken we allerlei vloeibare zepen en ook sinds kort ook shampoo en showergel. Als dat dan toch niet zo natuurlijk blijkt te zijn als dat we claimen, is dat een behoorlijke domper.” Ook al gaat het om een paar tienden, Gabrielse wil voor 100 procent gaan.

Lees,  luister en bekijk het volledige interview hier.

Deel dit artikel

Ook interessant:

21 oktober 2022

1nerGiek duimt voor de bekroning van Michael Campell

Michael Campell is door zijn team van 1nerGiek aangedragen voor Glazenwasser van het Jaar: “Volstrekt logisch. Michael is goed in zijn vak, geniet van de vele contacten met zijn...

21 oktober 2022

Antonio genomineerd voor Schoonmaker van het jaar!

Afgelopen week verrasten collega’s van Beercoo Schoonmaakgroep hun SMILE-medewerker Antonio Almeida met leuk nieuws: hij is genomineerd als één van de drie finalisten voor ‘schoonmaker van het jaar’! Volgens...

14 november 2022

Hoogste trede Prestatieladder Socialer Ondernemen voor ISS

Facilitair dienstverlener ISS heeft de hoogste trede op de Prestatieladder Socialer Ondernemen behaald. ISS Nederland behoort hiermee tot de 10% best presterende bedrijven op het gebied van Diversiteit &...

03 december 2023

Muzikale kijk op zorg en schoonmaak

“Met onze handen brengen we positieve impact op ieder mens in de zorg. Vandaag doen we dat met muziek. Speciaal voor u.” Bezoekers en patiënten van Radboudumc lezen deze...

31 mei 2024

Filmserie finalisten Schoonmaker van het Jaar verkiezing

Het is bijna zover: op dinsdag 18 juni 2024 vindt het Schoonmaker van het Jaar-verkiezingsfeest plaats met als thema Let’s shine. De finalisten schitteren nu al in hun eigen...

28 december 2023

Welke invloed hebben jongeren in de schoonmaakbranche?

Het nieuwe jaar is begonnen. Met weer veel mooie uitdagingen waarop jij, als jongere in de schoonmaakbranche, invloed kan uitoefenen. Hoe doe jij dat? Daar zijn wij als redactie...

03 oktober 2019

Primeur: Innovi schakelbandenreiniger inzetbaar tijdens foodproductie

In productie-omgevingen zet men transportbanden in om producten te vervoeren. Dit kan een transportband met een gesloten mat of een schakelband zijn. Het is belangrijk dat deze transportbanden schoon...

10 juni 2024

Blog Bert van Boggelen (Code Schoonmaak): Indexatie over de looptijd van de cao

Vanuit de Code Verantwoordelijk Marktgedrag monitoren we aanbestedingen in de schoonmaak. Hierbij vallen ons geregeld zaken op die niet gaan volgens ons gedachtegoed. Zo merken we recentelijk zeer regelmatig...

27 augustus 2024

Zomer-sport-serie (5): Sportieve bedrijfsfeestjes zijn goed, vitaliteit door het jaar heen nog beter

Hoe leuk is het om met het team een actief uitje te beleven. Het is goed voor ontspanning, teambuilding én de vitaliteit. Steeds meer schoonmaakbedrijven en toeleveranciers organiseren daarom...

07 mei 2019

Bunzl Belgium Expo 2019 van start

Van dinsdag 7 tot en met donderdag 9 mei vindt de Bunzl Belgium Expo plaats. Drie dagen lang kunnen bezoekers zich oriënteren op de professionele catering, cleaning, hygiëne, zorg en persoonlijke...