Gezien in de media: Seepje zegt Sorry
‘In een paginagrote advertentie in de Volkskrant, Trouw en Het Parool biedt Seepje zijn excuses aan. De handzeep blijkt namelijk niet 100 procent natuurlijk, maar ‘slechts’ 99,3 procent. En het wasmiddel 99 procent in plaats van 99,8 procent. “Je kunt zachtjes sorry zeggen met een sticker, maar dan hoort niemand het. Dus doen we het groot in de kranten.”‘ De Ondernemer Live publiceert een interview met Seepje-oprichter Jasper Gabrielse ter inspiratie voor anderen om eerlijk te zijn als het niet helemaal lukt..
Het interview trapt af met de uitspraak van Jasper Gabrielse: “We zijn elf jaar geleden begonnen met natuurlijkheid. Het begon met een schil van een vrucht die aan een boom groeit in Nepal. Nu maken we allerlei vloeibare zepen en ook sinds kort ook shampoo en showergel. Als dat dan toch niet zo natuurlijk blijkt te zijn als dat we claimen, is dat een behoorlijke domper.” Ook al gaat het om een paar tienden, Gabrielse wil voor 100 procent gaan.