21 oktober 2022

Antonio genomineerd voor Schoonmaker van het jaar!

Afgelopen week verrasten collega’s van Beercoo Schoonmaakgroep hun SMILE-medewerker Antonio Almeida met leuk nieuws: hij is genomineerd als één van de drie finalisten voor ‘schoonmaker van het jaar’!

Volgens het juryrapport van de Golden Service Awards, waar de verkiezing ‘Schoonmaker van het jaar’ deel van uitmaakt, is Antonio ’toegankelijk, sociaal en zorgt dat het werk altijd op orde is. “Toen ze op locatie hoorden dat Antonio werd genomineerd, waren ze allemaal super enthousiast en trots. Antonio kent het vak. Als hij vrij is, dan regelt hij zelf vervanging. Naast goede prestaties op werkgerelateerd gebied, laat Antonio ook net dat beetje extra zien. Zo wil hij graag zijn sociale bijdrage leveren door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een rondleiding te geven op zijn locatie. Hij wil hen hiermee een kans te bieden om te komen werken.” Inmiddels werkt Antonio ruim dertien jaar bij Beercoo en tien jaar op de locatie Schiemond. “Hij voelt zich verantwoordelijk voor de locatie en hij staat er ook voor open dat verbeteringen op een goede manier worden opgepakt. Klachten die direct via de klant bij hem komen lost hij direct op. Daar hoeft de leidinggevende niet eens aan de pas te komen.”

De collega’s staan zo te zien vierkant achter hun collega Antonio en gaan duimen!🤞🏼

Wil je weten wie nog meer genomineerd zijn voor de Golden Service Awards? Klik hier.

Deel dit artikel

Ook interessant:

17 november 2025

CSG breidt directie uit met Gwen de Gouw-van der Drif

CSG, Thuis in facilitaire zaken is een dynamische organisatie welke altijd in beweging is. In de transitie waarin het bureau zich nu begeeft, verschuift directeur Tirza Dingelstad haar aandacht...

24 december 2018

Wintergast (4): Ara Hovsepjan (Gom): “Meer samenwerking en flexibiliteit voor impact in hospitality”

In onze serie Wintergasten: Ara Hovsepjan, accountmanager Gom Hospitality. Ara analyseert zijn persoonlijke stappen als ook die van Gom Hospitality in 2018. In zes vragen en antwoorden vertelt hij...

03 juni 2025

De 26ste editie van Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer van start

Op 3, 4 en 5 juni 2025 vindt de Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer plaats. Het is de 26ste editie dat deze driedaagse vakbeurs voor werkomgeving, -plekken en gebouwbeheer. De...

29 juli 2022

Trots

“Man….man….man…wat zijn wij trots op onze vloerspecialisten, vakantiekrachten, oproepkrachten! In 5 dagen tijd hebben ze maar liefst 9.000 m2 linoleumvloeren behandeld (top-coaten) en voorzien van twee nieuwe zijdeglans polymeerlagen....

05 november 2018

Onderzoek: verbeterde ergonomie en minder fysieke belasting leiden tot positieve werkefficiëntie

Het Instituut voor Arbeidswetenschappen en Ergonomie van prof.dr.ing. Karsten Kluth van de Universiteit van Siegen heeft halverwege het jaar een ergonomische evaluatie van vloerreinigingssystemen uitgevoerd. Mogelijke stress- en belastingverschillen...

20 november 2018

NIVO wint met NIVOP app eerste editie Duurzame Innovatie Challenge

Op 14 november is NIVO winnaar geworden van de eerste editie van de Duurzame Innovatie Challenge. In de Elfstedenhal in Leeuwarden riep de Commissaris van de Koning, Arno Brok, NIVO uit...

06 december 2024

Schoonmaakcontracten Welbions met 3 jaar verlengd

De Ster Bedrijfsdiensten deelt het nieuws dat de schoonmaakcontracten van woningcorporatie Welbions met drie jaar zijn verlengd. De schoonmaakwerkzaamheden worden uitgevoerd door vier samenwerkende partijen: De Ster Bedrijfsdiensten, Reerink...

01 oktober 2024

Tork Vision Schoonmaken: Datagestuurde efficiëntie voor betere hygiëne en werkplezier

Tork Vision Schoonmaken optimaliseert schoonmaakprocessen door realtime data te gebruiken. Dit systeem geeft facility managers én schoonmakers exact inzicht in waar en wanneer actie nodig is. Hiermee zijn de...

24 juni 2022

“Visie en verantwoordelijkheid ontbreken, verdeeldheid neemt toe”

“Er zijn op dit moment tal van complexe maatschappelijke uitdagingen. Dit soort tijdelijke oplossingen, ondoordacht, niet breed gedragen, zonder enige visie en regie zorgen voor een nog grotere verdeeldheid....

02 maart 2019

“Wie onze nieuwe website bezoekt, maakt een customer journey”

“Wie jarig is, trakteert… Dat lukte niet op onze zevende verjaardag op 6 februari, maar wel in onze verjaarsdagsmaand. Onze traktatie? De nieuwe website van Schoonmaakjournaal.” Op 20 februari...