4 augustus 2023

#FILMFRIDAY Gouden Smile Moment

𝗭𝗶𝘁, 𝗸𝗶𝗷𝗸 𝗲𝗻 𝗿𝗲𝗹𝗮𝘅. Dat is de boodschap die Beercoo Schoonmaakgroep in haar filmpje uitspreekt. Voor het creëren van een nieuw Gouden SMILE-moment zet het bedrijf haar team medewerkers in een hotel in het zonnetje met een stoelmassage. Een voorbeeld van duurzaam omgaan met medewerkers.

Hella Boumans, ambassadeur Gouden Smile, vertelt in het filmpje dat het de bezetting in de afgelopen weken 100% was, een teken dat het team dagelijks alles op alles heeft gezet om ervoor te zorgen dat de gasten van het hotel een schoon verblijf hadden. Van het afhalen van beddengoed en het opmaken van bedden tot het schoonmaken van badkamers en aanvullen van voorzieningen. “Zij hebben de massage echt verdiend! En dat is waar de Gouden SMILE voor staat: geef een SMILE, krijg en SMILE.”

Bekijk het filmpje hier: https://youtu.be/tWuxcneW8qk

Beercoo bedankt Tanja van Masseer Meneer & Masseer Mevrouw voor de massages.

 

Wil jij ook een filmpje met een boodschap delen op Schoonmaakjournaal.nl? Stuur een bericht naar [email protected].

Deel dit artikel

Ook interessant:

04 oktober 2021

RAS doet onderzoek rondom consignatiediensten in reconditionering

De RAS is in de reconditionering een onderzoek gestart naar hersteltijden en duurzame inzetbaarheid bij consignatiediensten. Tijdens een consignatiedienst is de werknemer buiten de reguliere werktijd direct oproepbaar voor...

31 december 2021

Groot contrast

Deze foto laat echt het contrast tussen vies en schoon zien. Wat een verschil! Dankbaar werk voor de schoonmakers die dit project mogen uitvoeren. Heb jij ook een foto...

04 april 2018

LEVIY inspiring stories: “Center Parcs ontwikkelt zich sterk in digitalisering voor gasten en processen”

50 jaar geleden opende het eerste park van Center Parcs. Nu zijn er 22 parken in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Anderhalf jaar geleden kwam Ilse Lemmerlijn, cleaning manager...

08 oktober 2021

4e Hygiëneforum: onwennig en vertrouwd

‘Zijn jullie na de lockdowns ook voor het eerst weer buiten? Het lijkt wel een schoolreisje’, opende dagvoorzitter Thomas Hoogendoorn op maandag 4 oktober 2021 het Hygiëneforum in RAI...

06 december 2021

‘Elk wasje kost ’n tasje’

Duurzame zeepmaker Seepje start 6 december met de campagne “Elk wasje kost ’n tasje” om consumenten duidelijk te maken hoe milieuvervuilend wassen met een regulier synthetisch wasmiddel is. Deze...

24 juni 2025

Feest A10 opgeruimd en schoon: “Vegen, vegen en nog meer vegen”

Direct na het ringfeest, op 21 juni 2025, dat ter ere van de 750ste verjaardag van Amsterdam werd gevierd, kwam het afbouwen en schoonmaken op gang. En hoe je...

20 mei 2022

Schoonmaak in Volendam

Het magazine Vrouw, de bijlage van de Telegraaf, stond eerder in mei in het teken van Volendam. En daar kon Succes Schoonmaakbedrijf natuurlijk niet in ontbreken. Er stond een...

03 november 2022

“Medewerkers staan dankzij onze nieuwe gespreks- en evaluatiemethode veel meer centraal”

De wereld en daardoor ook het bedrijfsleven veranderen in rap tempo. Enerzijds wordt werk flexibeler en is thuiswerken meer gemeengoed geworden. Anderzijds is er een groot personeelstekort en krijgen...

09 oktober 2024

Kijk mee met de schoonmakers van Asito op locatie VUmc

Patiënten in een ziekenhuis zijn kwetsbaar. Een infectie door slechte hygiëne kan grote gevolgen hebben. Een schone omgeving is dan ook van groot belang. Bij Amsterdam UMC, locatie VUmc,...

27 november 2023

Maak simpel een duurzame keuze met eco score van BOMA

BOMA maakt de schoonmaak simpel, slim en leuk. Dat is hun aanpak. Ook op gebied van duurzame keuzes. Iedereen wil duurzame stappen maken, maar met zoveel verschillende labels en...