6 december 2021

Digitaal woonzorgcentrum BOMA is geopend

Afgelopen week maakte BOMA bekend op 6 december de deuren tot een eigen woonzorgcentrum te openen. Vandaag is het zover, de deuren naar het digitale woonzorgcentrum zijn geopend.

 


Geheimzinnig

Hoewel BOMA vorige week communiceerde over de nieuwe bedrijvigheden, bleef de exacte locatie van het aangekondigde woonzorgcentrum nog een vraagteken. Belangstellenden mochten zich inschrijven voor de gastenlijst van de Grand Opening, maar kregen de mededeling dat ze over de plaats van de nieuwste eye-catcher van BOMA nog even in spanning moeten blijven. Nu wordt het wachten beloond en hebben genodigden de coördinaten naar de geheimzinnige locatie van het woonzorgcentrum.

Een woonzorgcentrum dat nooit vuil wordt
Het woonzorgcentrum is volgens BOMA van alle gemakken voorzien. Je kan er bijvoorbeeld laten uitrekenen welke machine je kan inzetten voor jouw specifieke ruimte en schoonmaaktaak. En het woonzorgcentrum wordt nooit vuil. BOMA zegt met het nieuwe woonzorgcentrum alle schoonmaakproblemen te tackelen nog vóór ze worden gemaakt. Hoe? Met een digitale omgeving. Je kan dus vanuit je luie stoel navigeren door BOMA’s woonzorgcentrum, waarin veelvoorkomende schoonmaakuitdagingen met een klik op de knop worden opgelost.

Waarom een digitaal woonzorgcentrum?
Met deze digitale omgeving wil BOMA laten zien dat ze zich 100% kan inleven in hun doelgroep. “Een woonzorgcentrum is een eerste stap, maar denk ook aan een kantoor, een dokterspraktijk, een sportschool, een theater; geen enkele omgeving is ons vreemd”, vertelt Raimondo Otten, Business Development Director bij BOMA. “Met een digitale omgeving als deze hebben wij de ambitie om onze positie als kennisleider binnen onze branche nóg meer zichtbaar te maken. Wij gaan voor ontzorging. Met dit woonzorgcentrum laten we dus niet alleen zien hoe al onze kennis van schoonmaakproducten en -methodes in de praktijk te brengen is, we bieden ook de mogelijkheden alle benodigde producten direct te bestellen én we bieden een slimme tool aan waarmee je kan berekenen welke machine je nodig hebt om jouw schoonmaakuitdaging zo kostenefficiënt mogelijk tot een goed einde te brengen.”

Klik hier om het digitale woonzorgcentrum te bezoeken.

Deel dit artikel

Ook interessant:

18 januari 2019

Op Vakbeurs Facilitair pakt BOMA uit met de eerste autonome afvalzuiger

Natuurlijk, u kent BOMA van Maak de schoonmaak circulair, efficiënt en leuk. Dit is opnieuw het thema op de aanstaande Vakbeurs Facilitair. Revolutionaire en duurzame innovaties, ergonomische en efficiënte...

10 maart 2023

Podcast: Een facilitair kijkje in Paleis het Loo

In de vijfde aflevering van de podcastserie ‘Preach what your practice’ krijgt de luisteraar een facilitair kijkje in een bijzondere locatie… Paleis Het Loo. Susan Broekman en Bart Noordhof...

30 april 2022

Winnaars European Cleaning & Hygiene Awards 2022 bekend

Op 28 april zijn in Brussel de winnaars van de European Cleaning & Hygiene Awards bekend gemaakt. Na twee ‘corona’jaren zonder contest, ontving de organisatie ruim 160 inzendingen. Zij...

21 december 2021

IBN/Vebego neemt Toekomst Schoonmaakbedrijven over

De combinatie IBN/Vebego heeft overeenstemming bereikt met de aandeelhouder René Wittens van Toekomst Schoonmaakbedrijven omtrent de voorgenomen overname voor het einde van het jaar. “Twee maatschappelijk betrokken organisaties, waarin...

26 september 2023

Park Zuiderhout pakt de duurzame handschoen op

Ouderenzorginstelling Park Zuiderhout in Teteringen stopt met het gebruik van vervuilende wegwerphandschoenen en stapt over op duurzame handschoenen. Een primeur in de zorgsector in Nederland. “Dit sluit perfect aan...

23 februari 2024

Belinda Pepplinkhuizen schittert al 27 jaar als schoonmaakster

Al 27 jaar is Belinda Pepplinkhuizen één van de schoonmaaksterren van De Ster Bedrijfsdiensten. De wekker van Belinda gaat dagelijks om 04.00 uur. “Dan start ik rustig op en...

14 februari 2023

Inschrijving ‘ISSA Pulire Product van het Jaar Award’ en Hackathon geopend

Vanaf heden kun je inschrijven voor twee competities die plaatsvinden tijdens de 26e editie van ISSA PULIRE van 9 t/m 11 mei 2023; de eerste is de voor het...

28 februari 2019

Hotel Jakarta omarmt digitalisering: “Efficiënt en klantgericht”

“The future is app”, stelt Saqlain Umer van het jonge Hotel Jakarta in Amsterdam. Hij gelooft in de housekeeping-app van Leviy, gebaseerd op de ervaring van hemzelf, zijn collega’s...

06 februari 2020

PizzaMarketingSessie Customer Journey: van verdwaling naar verbinding en verbazing

Samen op de klantreis, samen langs touchpoints, samen – onder het genot van een pizzaatje – op zoek naar de vier 4 b’s: behoefte, belofte, beleving en bewijs. Een...

12 november 2018

Jubileumbijeenkomst NVZ: van soap tot kennispartner

Op 8 november vierde branchevereniging NVZ haar 70-jarig jubileum in Utrecht met een ledenbijeenkomst waarvoor ook externe stakeholders waren uitgenodigd. Met sprekers prof.dr. Bas Haring, Leendert-Jan Visser (MKB-Nederland) en...