5 augustus 2022

CSU doet de groetjes met 10 jaar sponsoring ‘Het Geluid’

CSU is dit jaar voor de tiende keer de trotse sponsor van ‘Het Geluid’ van Q-Music. Het intrigerende spel waarbij je kunt raden WAT het geluid is dat QMusic iedere werkdag, ieder uur tussen 07:00 en 19:00 uur laat horen. CSU sponsort dit spel én zet daarmee ook iedere dag collega’s in de spotlight op de radio, door groetjes te doen aan andere collega’s en te vertellen waarom ze trots zijn om voor CSU te komen werken.

Elke dag zetten 15.000 collega’s zich in om heel Nederland innovatief en duurzaam schoon te maken. Dat verdient aandacht. Klik hier de mooie (video) boodschappen en beluister de spots van een aantal collega’s en doe zelf ook mee.

Jij mag ook de groetjes doen. Heb jij een fijne samenwerking? Of ben je ook elke dag blij met iemands aanwezigheid? Laat een speciale boodschap achter via CSU, in samenwerking met Q-music. Want de groetjes doen is gewoon leuk toch? Zo verras je iemand met een fijn moment van waardering. En je draagt ook nog eens bij aan de grootste groetjesboom van Nederland.

Wil je meespelen met Het Geluid? Meld je aan via de gratis Qmusic app, zorg dat je ingelogd bent en druk op de button ‘Doe mee met Het Geluid’. Dan maak je kans om gebeld te worden.

Heb jij een leuke foto of filmpje om te delen met de community van Schoonmaakjournaal.nl? Stuur deze naar [email protected].

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 juli 2022

Een cocktail van inspiratietalks voor FMNextGen

Van strategische keuzes en de kwaliteit van medewerkers upgraden tot aantrekkelijk presenteren en concrete verkoopresultaten. Op 15 september zullen de deelnemers van het FMNextGen-event getrakteerd worden op een cocktail...

17 december 2018

Wintergast (2) Christiaan Boonstra (Dolmans): “Op weg naar de meest klantvriendelijke organisatie”

Review 2018, preview 2019: onze tweede wintergast Christiaan Boonstra, sales manager van Dolmans Schoonmaak Diensten, geeft antwoord op zes vragen over zijn topics in 2018, innovaties in de branche en...

04 december 2018

Onze Wintergasten: FM Next Generation

Voor de serie Zomergasten sprak Schoonmaakjournaal deze zomer met tien young professionals, FM Next Generation. Mensen met een visie op schoonmaak, facility management en de veranderende wereld om ons...

30 april 2019

Uitnodiging voor schoonmaakbedrijven: Newmatic Future Friday

Op vrijdag 10 mei zijn schoonmaakbedrijven van harte welkom bij Numatic voor een blik op de toekomst, een duurzame toekomst. De producent in reinigingsmachines, – materialen en – middelen...

09 april 2024

Empoweren van Vrouwen: Een Reis naar Persoonlijke en Professionele Groei

Alle sprekers van het nationale event Female Leaders in Cleaning op Interclean zijn bekend: Naast Annemarie van den Thillart, expert op het gebied van persoonlijk leiderschap met een specifieke...

07 juli 2025

Blog Esther van der Lelie (Schoonmaakjournaal): Zet schoonmakers aan de ontwikkeltafel bij innovaties

Als hoofdredacteur van Schoonmaakjournaal volg ik dagelijks het nieuws uit de branche. Ik spreek ondernemers, leveranciers, luister naar schoonmakers en ontvang persberichten vol veelbelovende termen: AI, circulair, touch-free, datagedreven....

26 mei 2025

Danielle Bal (1nergiek) over de match met UL-Team: “Vanaf dag één was er een klik.”

Opleidingsbureau UL-Team bestaat dit jaar, in 2025, 15 jaar. Een mooi moment om stil te staan bij de impact van hun werk in de praktijk. Wie kan daar beter...

21 oktober 2022

1nerGiek duimt voor de bekroning van Michael Campell

Michael Campell is door zijn team van 1nerGiek aangedragen voor Glazenwasser van het Jaar: “Volstrekt logisch. Michael is goed in zijn vak, geniet van de vele contacten met zijn...

09 november 2022

Allemaal Winaars!

Vier finalisten, een volle zaal met nerveuze aanhang en een dagvoorzitter met humor. Drie ingrediënten voor een écht feest. Lees en kijk nogmaals mee op foto en film naar...

01 september 2022

Arbeidscampagne ‘Schoonmaak Je Rijk’ start op 5 september

Het aftellen is begonnen. Maandag 5 september start Schoonmakend Nederland met de online advertentiecampagne Schoonmaakjerijk.nl. Doel van de campagne is studenten te interesseren voor werk in onze branche. Dit...