9 april 2025

Mediahuis Nederland en Facilicom Solutions verlengen samenwerking voor vijf jaar

In de wereld van de media is flexibiliteit cruciaal. De sector is constant in beweging, wat vraagt om een partner die kan meegroeien en zich kan aanpassen aan de veranderende behoeften. Mediahuis Nederland heeft deze flexibiliteit gevonden bij Facilicom Solutions en kan zich zelf concentreren op haar kernactiviteiten zonder zich zorgen te maken over de operationele details.

Recent heeft Mediahuis Nederland aangekondigd dat zij de succesvolle samenwerking met Facilicom Solutions graag willen voortzetten voor een periode van vijf jaar, ingaande op 1 april 2025. Deze verlenging ziet Facilicom als erkenning van de waarde die zij toevoegt aan de organisatie.

Een constructieve dialoog
Mediahuis Nederland heeft in verschillende constructieve gesprekken met Facilicom Group hun tevredenheid over de samenwerking uitgesproken, vertelt de facilitaire partner. “Deze samenwerking gaat verder dan alleen een contract; het is een partnerschap dat is gebaseerd op vertrouwen en wederzijds begrip. Belangrijke speerpunten voor de verlenging waren kwaliteit, out of the box denken, flexibiliteit, innovatie en efficiëntie. Zo gaan we bijvoorbeeld aan de slag met de ondersteuning van robots in de schoonmaak.”

Een integrale facilitaire oplossing
Facilicom Group is trots op de uitgebreide diensten die zij aanbieden aan Mediahuis Nederland. Diensten die  niet alleen gericht zijn op het hoofdkantoor maar ook op de drukkerij, zeven regiokantoren en 87 distributielocaties. Op de verschillende locaties verzorgen zij, met Facilicom als aanspreekpunt, het integrale contract voor Mediahuis met de volgende diensten: catering met Food&i, schoonmaak met Gom, receptie/postkamer/telefooncentrale met Embrace en beveiliging met Trigion. Bovendien werken ze samen met verschillende preferred suppliers om aanvullende diensten aan te bieden, zoals groenvoorziening, kantoorartikelen en afvalbeheer. Deze integrale facilitaire oplossing is belangrijk voor de flexibiliteit die Mediahuis nodig heeft in een snel veranderende omgeving.

Samenwerking
De beslissing om de samenwerking tussen Mediahuis en Facilicom Solutions met vijf jaar te verlengen is een positieve stap voor beide partijen. Het getuigt van vertrouwen en een gedeelde visie op de toekomst. Met een sterke focus op flexibiliteit en kwaliteit zijn beide bedrijven goed gepositioneerd om de uitdagingen van de mediawereld aan te gaan voor de komende vijf jaar. “Bij Facilicom Solutions zijn we er trots op dat we Mediahuis blijven ontzorgen in het uitvoeren van de facilitaire dienstverlening en betrokken blijven bij de groei en ontwikkeling van Mediahuis in de toekomst!”

Bron: Facilicom

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 april 2019

Werkgeluk: Facilicom benoemt 50 Happy Officers

Een opvallende nieuwe functietitel bij Facilicom Group: de dienstverlener uit Schiedam heeft er 50 Happy Officers bij. Het zijn geen nieuwe werknemers, maar eigen medewerkers die een training krijgen...

31 juli 2025

Moreel dilemma: luxe versus eerlijke behandeling van schoonmakers

De Amsterdamse luxe-sportschool Saints & Stars ligt onder vuur vanwege mogelijke uitbuiting van minstens 23 schoonmakers, voornamelijk uit Indonesië en de Filipijnen. De Arbeidsinspectie doet onderzoek na verontrustende signalen:...

27 september 2024

FOTOFRIDAY: De duurzame dispensers van Tork

“Het klopt dat onze dispensers van kunststof zijn. Niet zo duurzaam, zou je denken? Toch wel”, erkent Mayke Groenendaal, Customer Marketing Activation Manager Tork Benelux. Mayke: “Ik leg onze...

11 januari 2023

“Iets voor de nabestaanden kunnen betekenen, geeft veel voldoening”

Twintig jaar geleden richtte Maurits Knegt het schoonmaakbedrijf Knegt Dienstverlening op nadat hij bij zijn werkgever was weggegaan. Het mondde uiteindelijk uit in een in sterfgevallen gespecialiseerde onderneming, waarover...

12 december 2024

Hogere bijdragen in opleidingskosten in 2025

RAS meldt goed nieuws voor werkgevers in de schoonmaaksector: per 1 januari 2025 worden de bijdragen in opleidingskosten verhoogd. Met als doel het stimuleren van het opleiden van medewerkers...

04 februari 2025

Oproep: Wie biedt Tweede Kamerleden een sopstageplek?

Om de schoonmakers van Nederland in het zonnetje te zetten organiseert Schoonmakend Nederland op vrijdag 13 juni 2025 voor de tweede keer een sopstage voor Tweede Kamerleden. Wie biedt...

23 april 2019

PDIR-schoonmaakcyclus voor een goed onderhoud gebouw

Facility managers, schoonmaak- en onderhoudsverantwoordelijken zullen het erover eens zijn: een gebouw te allen tijde netjes houden is geen sinecure. De Vlaamse Ondernemer (DVO.be) pakt – samen met Kärcher...

11 december 2023

Gradez en Siev slaan handen ineen

Gradez is officieel sponsor geworden van MKB-branchevereniging Schoonmaken is een Vak – SIEV. Leon Habraken: “We delen de overtuiging dat schoonmaken een vak is en bundelen onze kracht om...

24 april 2019

CNV start rechtszaken voor werknemers met spookcontract

CNV Vakmensen start rechtszaken namens werknemers met een slapend dienstverband. “We voeren inmiddels al enkele maanden een campagne richting werkgevers om een einde te maken aan slapende dienstverbanden. We...

24 augustus 2023

Good Roll introduceert eigen ontwerp

Jouw zakelijke droom voor een eigen ontwerp toiletpapier kan uitkomen. 𝗧𝗵𝗲 𝗚𝗼𝗼𝗱 𝗥𝗼𝗹𝗹 maag het mogelijk.  Creative Lex Rijkers Meinen van The Hague’s Finest kon deze kans niet voorbij...