BOMA blikt terug op een gouden jaar
2024 is voor de BOMA-familie een jaar om nooit te vergeten. Ze vierden hun 50-jarig bestaan, groei en innovatie. Als hechte BOMA-familie kijken ze terug op een gouden jaar vol feestvreugde, verbondenheid en herinneringen om nog lang te koesteren. Lees mee.
“Het jubileumjaar begon met onze jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. In januari kwamen alle Bomito’s uit Vlaanderen en Wallonië samen voor een verrassende en gezellige bowlingavond. Om dit feestjaar extra speciaal te maken, lieten we een uniek gouden logo ontwerpen met daarin de ’50’ verwerkt – een symbool van onze halve eeuw aan toewijding en succes. Dit was het startschot voor een jaar vol festiviteiten. Elk team uit onze vier landen – de Benelux en Frankrijk – ontving feestelijke pakketten met vlaggetjes, ballonnen, stickers en andere kleurrijke decoraties om hun werkplek feestelijk aan te kleden.”
Hoogtepunten uit het feestjaar
In mei schitterde BOMA op de Interclean-beurs, waar het BOMA Café de ontmoetingsplek werd voor klanten en leveranciers. “Het was onvergetelijk, met borrelhapjes en muziek om elke beursdag feestelijk af te sluiten.”
Op 27 augustus, de officiële verjaardag van BOMA, genoten alle medewerkers van heerlijke taart om dit bijzondere moment samen te vieren. Een zoete pauze om stil te staan bij een halve eeuw BOMA.
Om hun duurzaamheidsfocus te onderstrepen deed BOMA mee aan de 10-minuten challenge van de River Cleanup. Als partner ondersteunen ze dit initiatief. Bij elk filiaal werd afval verzameld, met als hoogtepunt het hoofdkantoor aan de Noorderlaan, waar ook de River Cleanup-deelnemers meehielpen. Het resultaat? Een indrukwekkende hoeveelheid opgeraapt afval en een krachtig signaal dat we samen, zowel op kantoor als daarbuiten, verantwoordelijkheid nemen voor een schonere toekomst.
Let’s Celebrate Cleaning
Maar het absolute hoogtepunt voor de ‘Bomito’s’ was zonder twijfel het jubileumfeest op 19 september in de Waagnatie in Antwerpen, ‘Let’s Celebrate Cleaning’. Zo’n 1200 klanten, leveranciers en collega-Bomito’s kwamen samen voor een avond vol mooie herinneringen. Bij binnenkomst werden gasten verwelkomd met een tijdslijn die 50 jaar aan ontwikkeling en hoogtepunten in de schoonmaakwereld toonde, wat een sfeer van trots en herkenning opriep.
“De avond begon met een speech van de huidige eigenaars, waarbij de oprichters werden uitgenodigd op het podium. Dit moment benadrukte de waardering voor het verleden en de basis van BOMA. De zaal was gevuld met foodtrucks voor een ontspannen walking dinner, zodat iedereen kon genieten van lekker eten en samenzijn.
Dansers zorgden voor een levendige sfeer en hielden de energie hoog. Het optreden van Cookies & Cream zette de toon en kreeg iedereen op de dansvloer. Het feest was een samenzijn dat perfect weergaf waar BOMA voor staat: verbondenheid, plezier en het vieren van onze gezamenlijke reis.”