29 januari 2024

Gom België en Leviy kiezen voor intensievere samenwerking in 2024

Met trots vertellen Gom België en Leviy dat zij in 2024 hun samenwerking versterken en verder kijken dan alleen digitalisering.

Gom België, onderdeel van Facilicom België, maakt al jarenlang gebruik van het platform voor schoonmaak en facility management, Leviy, om de kwaliteit van hun werkzaamheden te borgen. Deze samenwerking gaan ze in 2024 uitbreiden en versterken. Gom en Leviy vertellen wat deze versterking inhoudt.

Ronald Kenens, Directeur van Gom België laat weten; “Het Leviy platform is een belangrijke tool in onze strategie om uit te groeien tot het meest betrouwbare klant- en mensgerichte schoonmaakbedrijf in België. Met de implementatie van dit platform gaan we verder dan alleen digitalisering; we transformeren onze operationele processen om volledig te kunnen focussen op continue verbetering en kwaliteitsborging. Daarnaast biedt het platform een belangrijke mogelijkheid voor een transparante connectie en communicatie met onze klanten. Hierdoor ontstaat er een nauwere band met onze klanten, waardoor we nog beter kunnen inspelen op hun specifieke behoeften en prioriteiten.”

Michiel Hillebrand, de Managing Director van Leviy laat weten dat hij met vertrouwen naar de toekomst en de samenwerking kijkt. “Gom België is al jarenlang een belangrijke partner voor Leviy in de schoonmaakmarkt. Dat we met deze hernieuwde overeenkomst nog nauwer gaan samenwerken zegt een hoop over het vertrouwen van beide partijen in elkaar. Ik ben er zeker van dat Leviy een toegevoegde waarde gaat leveren aan de doelstelling van Gom België, maar andersom leren wij graag van hun ervaring en expertise in de schoonmaakmarkt. Alleen door onze klanten als partners te zien kunnen wij een platform aanbieden dat aansluiting vindt bij de steeds sneller veranderende behoeften van onze branche.”

Beiden kijken ernaar uit om samen nieuwe mijlpalen te bereiken in deze veelbelovende fase van hun nauwere samenwerking.

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 juni 2022

Ken je Sammy al?

Deze schoonmaakheld leert kinderen op een speelse manier over hygiëne en maakt hen bewust over hun eigen rol bij het schoonhouden van hun klas. Het doel? Een veilige, hygiënische...

14 maart 2023

Numatic Future Friday voor schoonmaakbedrijven: beleef en kom als VIP

Op vrijdag 21 april organiseert Numatic de tweede editie van haar Future Friday. Een speciale dag voor schoonmaakbedrijven om de recente innovaties en nieuwe producten te ontdekken van de...

26 september 2022

63% medewerkers voelt zich niet gehoord door de directie

Een ruime meerderheid (63%) van werkend Nederland vindt dat directies niet goed naar (uitvoerend) personeel luisteren. Bovendien zegt 40% van de mensen dat hun werkgevers ronduit te weinig doen...

23 maart 2020

Belinda Dekkers over 10 jaar UL-Team: “Geef medewerkers waarde mee. In deze tijd en markt heel belangrijk”

In 2008 kwam de opleidingsmarkt voor schoonmaak- en facilitaire opleidingen vrij. Meteen stonden er diverse vakgenoten en partijen op. Een daarvan was UL-Team. Op 25 maart 2020 bestaat de...

13 februari 2020

Kleine nitrile handschoenen met grote en groene impact

Asito kijkt graag naar de toekomst, vandaar dat Alex Alkemade, vestigingsmanager bij Asito Transport en verantwoordelijk voor stationsreiniging, op zoek ging naar een ‘groenere’ variant van het blauwe handschoentje....

13 september 2022

Atir lanceert nieuw Contract Management Programma

Adviesbureau Atir lanceert een nieuw Contract Management Programma waarmee organisaties maximale waarde uit hun schoonmaakcontract halen en risico’s beter beheersbaar worden. Daarbij maakt Atir gebruik van haar innovatieve software...

02 mei 2023

Jaimie Fambach (MAS Dienstverleners): “Werken met digitale werkbonnen levert ons veel winst op”

MAS dienstverleners maakt sinds kort gebruik van de module digitale werkbonnen van Nocore Facility Apps. Jaimie Fambach is binnen MAS Teamleider Specialisten, KAM-coördinator en daarnaast Manager Facilitydesk: hét middelpunt...

25 januari 2020

Vandaag 2e PizzaMarketingSessie: thema Customer Journey

Klantbeleving is een interessante dynamiek. Altijd en overal. En steeds meer in opmars. Volgens Frankwatching – platform en community voor marketeers – gaan “de contentstrategietrends in 2020 meer over...

20 april 2023

Veilig, intercultureel samenwerken biedt groei

“Veilig werken is werken binnen een integere sfeer waar je open kunt zijn en respect hebt voor elkaars mening of cultuur.” Maar in de praktijk blijkt dat samenwerken met...

09 november 2018

Trainingsplatform Warp Industries wint eerste Cor van der Heijden Award

Op 8 november vond in De Efteling de eerste uitreiking van de Cor van der Heijden Award plaats. Een initiatief van schoonmaakbedrijf CSU dat het meest innovatieve idee voor...