7 augustus 2019

Vandaag: Marketingcafé, de basis voor boost Schoonmaak Vakdagen

Co-creatie is de rode lijn door de 2e editie van de Schoonmaak Vakdagen, die op 12 en 13 november in Expo Houten plaatsvindt. Om dit bijzondere en waardevolle vakevent extra kracht bij te zetten, initieert Prosu Media Producties op donderdagmiddag 15 augustus het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé. “We gaan samen met de marketeers van de exposerende bedrijven aan de slag. Tell-a-friendacties, innovatietours, VIP-arrangementen: we geven het creatieve brein van alle marketeers die aansluiten alle ruimte voor ideeën en initiatieven. Samenwerken met alle partijen krijgt zo een enorme potentie”, daagt algemeen manager Lisanne Andeweg uit.

Op het kantoor van Prosu Media aan de Eskimolaan 13 in Dronten gaan op donderdagmiddag 15 augustus voor het eerst de deuren van het Schoonmaak Vakdagen Marketingcafé open. Lisanne blikt vooruit: “De middag start met een inloop vanaf 14:00 uur. Om 14:30 uur praten we elkaar bij over de huidige stand van zaken rondom de Schoonmaak Vakdagen, over de plannen die er momenteel al liggen en zijn uitgevoerd voor de exposanten en bezoekerswerving. Daarna is er heel veel ruimte voor het initiëren en beoordelen van nieuwe ideeën en initiatieven! Als afsluiting staat rond 16.30 een borrel in ons café klaar.”

Samen impact maken
Voor deze tweede editie van de Schoonmaak Vakdagen hebben Clean Totaal – waar Prosu Media Producties deel van uitmaakt – en het online contentplatform Schoonmaakjournaal voor een unieke samenwerking gekozen. Petra de Bruin van Schoonmaakjournaal is dan ook op 15 augustus in het marketingcafé aanwezig. “Ik geloof echt in de kracht van samenwerken. In 2014 nam ik plots de organisatie van de Beste Schoonmaker over en zocht de samenwerking met sponsors en ambassadeurs, dus met die bedrijven die een vakverkiezing een warm hart toedragen. Wat we toen met z’n allen hebben bereikt, is enorm en onvergetelijk. Voor die impact ga ik nu weer. Uiteraard niet alleen, maar samen met Lisanne en een groep enthousiaste marketeers om ons heen. Ik heb er zin in!”

Deze bedrijven zijn er al bij
Het idee van dit marketingcafé hebben Wecovi, Militex, AaRiverside, BOMA, Biofriends, CleanJack, Facility Trade Group, SteamTeq en W3Worx (appreo) al omarmd. “Wie nog wil en op 15 augustus kan aansluiten, is uiteraard zeer welkom om zich aan te melden. Mail of bel me gerust”, enthousiasmeert Lisanne.

[email protected] | 06 – 51 43 07 80 of (0320) 286 939

Leestip:

Deel dit artikel

Ook interessant:

12 februari 2024

10 jaar Made Blue Foundation: ‘Schoon drinkwater voor iedereen op deze wereld’

Een idealistisch avontuur van drie ondernemers, Frank van der Tang, Machiel van Dooren en Robin Pot is uitgegroeid tot een volwaardige én ondernemende Foundation, die internationaal opereert en successen...

11 augustus 2022

Vierde editie voor de Schoonmaakvakdagen

Spijker je kennis bij en ontmoet de juiste mensen. Na drie succesvolle edities keren de Schoonmaak Vakdagen terug in Expo Houten op 15 en 16 november 2022. De organisatie...

29 november 2021

BOMA opent eerste woonzorgcentrum

Op maandag 6 december 2021 opent BOMA haar eerste woonzorgcentrum. Waarom? Omdat de totaalleverancier geen enkele schoonmaakuitdaging uit de weg wil gaan. “De stap naar een woonzorgcentrum waarin alle...

27 januari 2023

Podcast: duurzaam was- en afvalproces in de zorg

Is duurzaamheid jouw goede voornemen van dit jaar? Luister dan naar de nieuwe aflevering van de podcast ‘Preach what you practice’ van studenten en docenten van Han Facility Management....

18 december 2021

Vebego neemt Hectas over

Per 1 januari 2022 neemt Vebego de hectasbedrijven in Nederland, Duitsland en Oostenrijk over van familiebedrijf Vorwerk uit Duitsland, onder voorbehoud van goedkeuring door het Duitse Kartellamt. “Vebego wil...

13 maart 2019

FM Next Generation power event: the movie

Reputatie, disruptie, communicatie, coaching, speeddating, een survey, de bedrijfpresentatie van Facility Trade Group, netwerken en vooral veel Klanthousiasme: het Centre of Expertise in Apeldoorn stond op 7 maart bol...

19 mei 2022

Vrouwelijk leiderschap niet vanzelfsprekend

Dat vrouwen leiderschap tonen blijkt uit vele voorbeelden in de schoonmaakbranche en andere sectoren. Topvrouwen, aanstormend talent en ook leidinggevenden die heel bewust hebben gekozen voor een combinatie van...

23 juni 2022

“De overstap naar Nocore Online wordt een soort open hart chirurgie”

FVH Facility stapt overtuigd in de wereld van Nocore softwareoplossingen. Om met één totaalpakket, Nocore, BI dashboard en alle modules van Facility Apps, structuur in een snelgroeiend bedrijf te...

04 juli 2019

Katrin inspiratietafel Slimme toiletruimtes: is digitalisering nog weg te denken?

Connecting the world: dat is het gedachtegoed van digitalisering. Maar ervaring leert dat dat niet altijd – of eigenlijk vaak niet – het geval is. Veel dienstverlenende bedrijven werken...

10 februari 2023

Enthousiasmeren nieuwe schoonmaakgeneratie

Schoonmaakorganisatie Wouters uit Groesbeek liet op social media weten bezoek te hebben gehad van een groepje scholieren van het Pro College in Nijmegen. Ze hebben de jongeren een inkijkje...