28 juni 2019

#filmFriday Op customer journey met Asito Digitaal Service Platform

Een app voor de schoonmaakkrachten én een app waarmee Asito inzet op customer journey. Het Asito Digitaal Service Platform is een digitale kaart met schoonmaaktaken en verstoringen. Wouter Arkink introduceert en neemt je mee in 1,45 minuut mee vanaf Schiphol mee op reis.

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

04 februari 2019

Sebastiaan van der Vinne (LEVIY): “Hotel heeft er belang bij dat de gast zo lang mogelijk verblijft”

“Een kleine revolutie”, typeert Van der Valk Hoorn de intrede van de LEVIY housekeeping app. Ieder hotel is elke dag weer op zoek naar de meest efficiënte manier van...

24 november 2024

#FAVORITES Vebego viert 23 x 25 jaar en 575 ervaring

Een unicum, 23 jubilarissen die allen 25 jaar voor Vebego bij de Nederlandse Spoorwegen werken. Wat een mijlpaal. Van harte gefeliciteerd! Vebego vierde dit moment samen met alle kanjers...

27 mei 2024

Balans Schoonmaak neemt Evon Services over

Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten heeft onlangs Evon Services B.V. uit Almere overgenomen.  Achint Atwal, directeur Balans Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten BV in Alkmaar, deelt met ‘gepaste trots’ de overname van...

18 mei 2020

Spelers Heracles en Asito ruimen zwerfvuil op tijdens Cleanup Day

Woensdag 20 mei organiseert Asito Almelo de eerste Asito Cleanup Day. Schoonmaakkrachten gaan in een straal van 1 kilometer rondom het nieuwe hoofdkantoor van Asito en het stadion van...

13 november 2023

Vebego wint Zuidas Duurzaamheidsprijs

Vebego heeft donderdag 9 november de Zuidas Duurzaamheidsprijs gewonnen in de categorie ‘Maatschappij & Economie’. Het familiebedrijf zet zich in voor meer inclusiviteit op de Zuidas door mensen met...

16 maart 2020

Albert Vegter (Alpheios): “Ook schoonmakers zijn waardevol in levens redden”

“Alles begint bij hygiëne.” Een statement die staat als een huis, juist in deze tijd van corona en in deze Week van Zorg & Welzijn. Wordt het dan nu...

10 december 2019

Erik te Brake (VNO-NCW en MKB Nederland): “Inbesteden gebeurt op basis van vooroordelen”

“Een van de aannames is dat inbesteden betere arbeidsvoorwaarden zou opleveren. Uit onderzoek blijkt dat de arbeidsvoorwaarden niet beter, maar juist slechter worden. Dat zie je ook in de...

29 november 2023

De Ster Bedrijfsdiensten behaalt PSO Trede 3|30+

Sinds 1 oktober 2023 is De Ster Bedrijfsdiensten uit Hengelo in het bezit van het PSO Trede 3 én PSO 30+ keurmerk van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Dit...

04 juli 2024

‘Een keurmerk betekent nog niet dat een organisatie foutloos is’

In de wereld van zelfregulering zijn controlemechanismen essentieel om de kwaliteit te waarborgen en de geloofwaardigheid van keurmerken en certificeringen te behouden. Het is belangrijk om te erkennen dat...

12 september 2019

#nieuwsnotendop met ATCS, Kärcher, Masterkey, NVZ en Reputatiefabriek

Gunning aanbesteding schoonmaak en glasbewassing van kunstwerk voor Asito en Fortron MasterKey heeft Beeld en Geluid in Hilversum begeleid bij de Europese aanbesteding voor schoonmaak en glasbewassing van haar...