21 december 2018

#filmFriday Jan Hilvert Hammenga (XO Hotels Couture) over Hazet: “Partner en adviseur”

De samenwerking tussen XO Hotels Couture en Hazet gaat verder terug dan het hotel oud is. Bijzonder. Waarom Jan Hilvert Hammenga, hotelmanager Hazet als partner in schoonmaak en advies aanbeveelt, legt hij u persoonlijk uit.

Het grootste deel van het assortiment schoonmaakoplossingen voor het Amsterdamse XO Hotels Couture bestaat uit producten van Ecolab en Tork, maar ook machines van Nilfisk en Kärcher worden veelvuldig gebruikt. ‘’Ik krijg veel complimenten van gasten over de kwalitatief schoongemaakte vloeren en tapijten. Ik krijg ook goede feedback van de housekeepers. Het zijn tenslotte de mensen die er elke dag mee werken’’, vertelt Jan Hilvert Hammenga.

Over de samenwerking met Hazet – totaalleverancier van schoonmaakmiddelen, -materialen en –machines, hulpmaterialen, papier, bedrijfskleding, disposables en guest supplies – zegt Hammenga: ‘’Onze samenwerking gaat eigenlijk al een hele tijd terug, nog verder dan dit hotel oud is. Beide bedrijven werken op een uiterst prettige manier met elkaar samen. Wij kiezen voor kwaliteit en zekerheid, met goede communicatie en prettige mensen. Waar gasten verblijven, worden vlekken gemaakt. Af en toe heb ik hulp nodig van onder andere de accountmanager van Hazet die mij op een goede manier kan adviseren hoe ik van die vlek af kan komen’. Dan kan ik Hazet van harte aanbevelen.’’

Bekijk ook het testimonialfilmpje

XO Hotels Amsterdam zijn acht drie- en viersterrenhotels van verschillende kwaliteit, grootte en locatie; alle gelegen in Amsterdam. Van jonge rugzaktoerist tot families, van vriendengroepen tot zakelijke bijeenkomsten: iedereen is welkom en vindt gastvrij onderdak in één van deze hotels. In 2014 opende XO Hotels Couture in een voormalig schoolgebouw. Het 11 verdiepingen tellende hotel is met zijn stijlvolle interieur een van de modernste hotels in Amsterdam-West.

Deel dit artikel

Ook interessant:

28 februari 2020

Dennis Vermeulen (CityHub) en de Beercoo smile: “Rol hotel verandert, comfort en hygiëne blijven”

“Vraag maar eens rond in je omgeving: wat is het belangrijkst op reis? Comfort en hygiëne!”, meent Dennis Vermeulen, general manager van CityHub. “Dat maakt goedkope hostels voor veel...

18 augustus 2019

Themaweek: Week van het Familiebedrijf

Strategische continuïteit, werkgelegenheid, stabiele financiering, een bestuur met vertrouwen, betrokkenheid en korte communicatielijnen, verrassend innovatief, snelle besluitvorming; het zijn enkele van de vele voordelen van familiebedrijven. Maar er zijn...

14 juni 2022

Blog (1): Gelijke monniken, gelijke kappen in schoonmaakland? Vergeet het maar!

Service Management kopte op 16 mei: Hotelschoonmakers protesteren vanwege oneerlijke arbeidsvoorwaarden: geen weekendtoeslag. Het FNV Schoonmaakparlement maakt zich druk over dit standpunt. Volop in de media wordt de mening...

08 februari 2019

#nieuwsnotendop week 6 met Visschedijk, Hazet, Dolmans, CSU, GOM, Dreumex en EW

Koploper inclusiviteit Visschedijk erkend met PSO 30+ certificaat Visschedijk (schoonmaak-, catering- en facilitaire services) heeft het PSO 30+ certificaat behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO), ontwikkeld door TNO...

24 januari 2019

Met positieve arbeidsomstandigheden winnen Gom en Ibis Hotel Best Practice Award

In de Jaarbeurs in Utrecht is de zevende Best Practice Award uitgereikt aan Gom Hospitality en het Ibis Styles Haarlem City Hotel. De jury en de zaal waren unaniem...

16 juni 2022

Blog (2): Gelijke monniken, gelijke kappen: Schiphol stijgt op. En de branche ook?!

In ons blog-tweeluik over Gelijke monniken, gelijke kappen reizen we ditmaal af naar Schiphol. Service Management kopte: Schoonmakers op Schiphol krijgen een zomertoeslag. Schiphol trekt de knip (de redactie...

01 april 2019

CNV deelt Amsterdamse hotels gouden emmers en natte dweilen uit

Hotels in Amsterdam kunnen dinsdagmiddag 2 april rekenen op een bezoekje van CNV Vakmensen. “We delen ‘gouden’ emmers uit aan hotels die de Schoonmaakcode hebben ondertekend. Hotels die hardnekkig...

20 maart 2018

Van prullenbak naar partnerschap: Schoonmaakbedrijven door LEVIY op ander niveau aan tafel”

“Een goede relatie tussen het schoonmaakbedrijf en de klant is essentieel voor een optimaal schoonmaakresultaat en beleving. Maar door een gebrek een inzicht in de dagelijkse werkzaamheden en goede...

06 april 2022

𝐀𝐥𝐥 𝐂𝐥𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐏𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐭𝐬 5 jaar!

Totaalleverancier All Cleaning Products uit Lisse viert haar 5-jarig jubileum. Van harte gefeliciteerd! Op LinkedIn delen ze hun jubileum trots met een foto van het team en het bericht:...

06 december 2021

Digitaal woonzorgcentrum BOMA is geopend

Afgelopen week maakte BOMA bekend op 6 december de deuren tot een eigen woonzorgcentrum te openen. Vandaag is het zover, de deuren naar het digitale woonzorgcentrum zijn geopend.  ...