17 juni 2019

Smart Cleaning: 1500 m² schoon in een handomdraai

Schoonmaken is mensenwerk. Het reinigen van gangen, gymzalen en andere grote oppervlakken is voor de schoonmaker vaak zwaar en tijdrovend werk. Voordat je de schrobzuigmachine gereed hebt en er achter loopt, ben je al even bezig en licht is het zeker niet. Dit kan anders dankzij de Smart Speedmop waarmee je kunt stofwissen en moppen in één handeling.

“Wij geloven dat schoonmaken mensenwerk is. Daarom kijken we bij alles wat we doen naar de mensen die met onze methodes en producten te maken krijgen. De schoonmakers, onze klanten en natuurlijk de eindgebruikers”, onderbouwt Pim Hilgerdenaar, directeur van Crohill, de ontwikkeling van Smart Cleaning: een combinatie van schoonmaakmethodes en producten.

Smart Cleaning maakt het werk voor schoonmakers lichter, makkelijker en dus veel prettiger. De methodes en producten stemmen we af op de specifieke vraag. Daardoor is het resultaat beter dan wat u gewend bent, de impact op het milieu veel minder en, niet onbelangrijk, het rendement aantoonbaar beter. Zo ook de Smart Speedmop: deze mop werkt veel lichter en sneller dan een schrobzuigmachine. De schoonmaker kan zo gemakkelijk een oppervlakte reinigen van zeker 1500 m² per uur.

Overtuig je in 50 seconden:

“Sinds de introductie van de Speedmop in 2016 hebben onze klanten al duizenden moppen gekocht. We kunnen dus wel zeggen dat het een groot succes is. Voor ons, voor onze klanten en hun schoonmakers én de eindklanten die kunnen genieten van een schoner resultaat”, overtuigt Pim.

Leestip:

 

Deel dit artikel

Ook interessant:

03 april 2019

Job Procleaning: “Schoonmaken is mensenwerk en dat snapt Crohill heel goed”

Voor Jeroen Jobse die samen met zijn broer eigenaars is van Job Procleaning, is het heel eenvoudig: “Onze medewerkers doen het belangrijkste werk. Als zij prettig kunnen werken, levert...

29 juni 2017

NIVO NOORD kiest ook voor specialistische producten Crohill

Na tien jaar samenwerking in alledaagse schoonmaakopdrachten koos NIVO NOORD er vorig jaar voor om ook de specialistische producten bij Crohill af te nemen. Willem Brouwer, directeur specialistische reiniging legt uit waarom...

03 april 2017

Numatic concept Happy Cleaning krijgt vervolg op Dealerdagen

Een nieuw concept, een wereldprimeur: Numatic presenteerde op Vakbeurs Facilitair 2017 Happy Cleaning, het concept met een vrolijk gezicht, dat staat voor schoonmaakkwaliteit, service, inzet en gastvrijheid. Na retail...

29 april 2019

Whitepaper Duurzame Vloer beschikbaar

De ketenpartijen VSR, OSB en Modint hebben gezamenlijk de whitepaper Duurzame Vloer opgesteld. In het document is de beschikbare actuele kennis en ervaring op het gebied van professioneel omgaan...

14 oktober 2022

43 kilo plastic besparen

Karin Rademaker van Golden Tulip Hotel Central in ’s-Hertogenbosch is al ruim 25 jaar een klant van GWS dé schoonmaker. Gaby Westelaken: “Wij werkten er al met Smart Cleaning...

15 mei 2019

Sidney Fortman (RUFO): “Onze medewerkers willen alleen nog werken met Smart Cleaning”

“Door onze opdrachtgever zijn wij met Smart Cleaning in aanraking gekomen”, Sidney Fortman, algeheel directeur bij RUFO Schoonmaakdiensten moet er om glimlachen. “Ons bedrijf werkt samen met Portaal, één van...

04 december 2018

Consensus Services introduceert 1e autonome veegrobot: Fybots

Afgelopen week reisde Consensus Services door de Benelux om zijn nieuwste disruptieve aanwinst te presenteren: Fybot Sweep XL. Acht bedrijven, waaronder CSU, maakten tijdens de Consensus Roadshow kennis met de...

02 november 2018

De Kroon schoonmaak ziet gunning IVECO als opmaat naar bredere samenwerking

De Kroon schoonmaak, onderdeel van De Kroon facilitaire diensten, heeft per 1 december de opdracht gegund gekregen voor de schoonmaak en daarmee het onderhoud van het hoofdkantoor van IVECO...

29 juli 2022

‘Alles komt goed’

Dat het in de zomer hard werken is, weten we allemaal. Extra vloeronderhoud op scholen, kantoren die een extra schoonmaakbeurt krijgen omdat nu veel medewerkers op vakantie zijn, gymzalen...

29 november 2018

Supermarktketen Hoogvliet kiest met ICE en Groveko voor digitaal gestuurd schoonmaken

ICE is een relatief jong merk, maar met vele jaren ervaring in professioneel schoonmaken. Met een moderne aanpak – all inclusive rental – biedt ICE een nieuwe marktbenadering, met...